1. leht 1-st

Pajero el.amordid

Postitatud: L Okt 30, 2010 5:50 pm
Postitas rixi
Sai nüüd soetatud Saksast Pajero 2,8GLS millel el.reguleeritavad amordid.
Mõne päevase ekspluatatsiooni järel ei ole suutnud küll mingit erinevust märgata, ei autobaanil ega kruusakarjääris - ühtlaselt jäik igas asendis.
Ja nüüd küsimused:
Kas erinevus peaks olema sõidumugavuses ka praktiliselt tuntav või on see ainult teoreetiline?
Kas peaks amortide vahetusel jääma nende elektriliste juurde või on mõtekam asendada need näiteks Koni Heavy Track´idega?

Postitatud: L Okt 30, 2010 7:32 pm
Postitas aymur
Kas oled yldse kindel,et seal on need elektrilised all alles?
Tegelikult oli tuntav vahe kyll,kui kasutada softi ja siis kohe hight-i,mediumist kyll ei saanud aru.
Kuna selle amordi eest mida sai elektriliselt regullida kysiti tyki eest 4,5k siis minust jäid nad ostmata.

Postitatud: P Okt 31, 2010 6:41 pm
Postitas rixi
El. amordid on all ja juhtmed lähevad ilusti külge.
Auto on ise stoc seades (ei ole torsoone peale keeratud) aga mingit tuntavat vahet ei suuda ma tunnetada :(

Postitatud: P Okt 31, 2010 7:09 pm
Postitas aymur
Oled alles mõned päevad sõitnud :) kui nad ikka toimivad kyll varsti siis tunnetad vahet,pead lihtsalt sõitma yhe reziimiga nii kaua kuni tagumikuga tunnetus käes ja siis kui paned teise reziimi peaks aru saama vahest,soovitan kasutada esialgu high-i ja siis softi,sellest mediumist ei saa miskit vahet aru,maantee peal kiiresti sõites hakkab softi-ga auto rohkem ujuma,ega mina ka muud vahet eriti ei täheldanud :D
Auklikul teel aeglaselt sõites oli ka pehmem.

Postitatud: P Okt 31, 2010 7:17 pm
Postitas TiitR
Ei tea kuidas Mitsul, kuid minu länkaril on ikka väga hästi tunda, kas vedrustus on seadistatud comfort või sport peale. Nii comfordil kui spordil on mõlemal omakorda veel 2 jäikusastet. Spordiga on auto ikka tuntavalt jäik (sobib hästi linnavahele) ja comfort on nii pehme, et pidurdusel koogutab auto päris silmnähtavalt. Samuti on mööda põlde ja kruusa comfort seades lust lasta. 8)