Sai nüüd soetatud Saksast Pajero 2,8GLS millel el.reguleeritavad amordid.
Mõne päevase ekspluatatsiooni järel ei ole suutnud küll mingit erinevust märgata, ei autobaanil ega kruusakarjääris - ühtlaselt jäik igas asendis.
Ja nüüd küsimused:
Kas erinevus peaks olema sõidumugavuses ka praktiliselt tuntav või on see ainult teoreetiline?
Kas peaks amortide vahetusel jääma nende elektriliste juurde või on mõtekam asendada need näiteks Koni Heavy Track´idega?
Pajero el.amordid
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Oled alles mõned päevad sõitnud
kui nad ikka toimivad kyll varsti siis tunnetad vahet,pead lihtsalt sõitma yhe reziimiga nii kaua kuni tagumikuga tunnetus käes ja siis kui paned teise reziimi peaks aru saama vahest,soovitan kasutada esialgu high-i ja siis softi,sellest mediumist ei saa miskit vahet aru,maantee peal kiiresti sõites hakkab softi-ga auto rohkem ujuma,ega mina ka muud vahet eriti ei täheldanud
Auklikul teel aeglaselt sõites oli ka pehmem.


Auklikul teel aeglaselt sõites oli ka pehmem.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Ei tea kuidas Mitsul, kuid minu länkaril on ikka väga hästi tunda, kas vedrustus on seadistatud comfort või sport peale. Nii comfordil kui spordil on mõlemal omakorda veel 2 jäikusastet. Spordiga on auto ikka tuntavalt jäik (sobib hästi linnavahele) ja comfort on nii pehme, et pidurdusel koogutab auto päris silmnähtavalt. Samuti on mööda põlde ja kruusa comfort seades lust lasta. 
