1. leht 1-st
Chero - Kas turvaline auto?
Postitatud: L Okt 23, 2010 10:29 pm
Postitas Landy
Olles näindud erinevaid (raskelt) aravriilisi Land Rovereid nii päris elus, kui pildidl, tekkis küsimus kas see on tavapärane säärase raskusastmega avarii järgne Chero seisukord?
http://f.postimees.ee/f/2010/10/23/453478t41h2456.jpg
http://f.postimees.ee/f/2010/10/23/453475t41h8178.jpg
Küsitud mitte feleimi, vaid huvi pärast.
Allikas
http://www.postimees.ee/?id=330675
Postitatud: L Okt 23, 2010 10:43 pm
Postitas Pomo
ja millist vastust sa enda huvile ootad?
Jahh, on täiesti tavaline.
Ei, pigem erand.
Postitatud: L Okt 23, 2010 10:43 pm
Postitas laurz
Arvestades teist massi siis vist täiesti normaalne.
Postitatud: L Okt 23, 2010 11:17 pm
Postitas Ergo K
Ei ole ilmselt vahet, mis autoga sa laupkokkupõrkesse satud...eriti veel oluliselt suurema-raskema masinaga, tulemused samad ! R.I.P asjaosalisele, kindlasti ei olnud ta seda väärt

Postitatud: L Okt 23, 2010 11:22 pm
Postitas fagott
Ei ole vahet, kas 1T või 3T massinaga sellisele rekkale täpselt kümnesse lajatad, tulemus igatepidi kindel ja edasikaebamisele ei kuulu...
Postitatud: P Okt 24, 2010 11:13 am
Postitas tanel
Kas ma eksin väga spekuleerides, et see konservikarp on laiba kätte saamiseks päästeameti poolt veel takkajärele lahti prepareeritud...?
Ja noh, kuidas muidu fleimi saab kui ise ei tee - vaadake mida wrankudest teha suudetakse:
http://www.jeepforum.com/forum/f9/why-s ... nd-694260/
Igast liikurist on võimalik ulmeline kook teha. Puurid on meil teatavasti tänavaliikluses ju keelatud...
Postitatud: P Okt 24, 2010 5:33 pm
Postitas Priit82
Kindlasti ei olnud Matti seda hirmsat õnnetust väärt, kohe kindlasti mitte, oli säärane hästi muhe vana ja kahjuks ka sõbra isa.
Aga kui Landy arutelu arutada siis arvan, et chero on suht turvaline auto, kuni selle momendini, kui põrkad kokku 20t kaaluva rekkaga.
Need pildid tehtud jah pärast seda, kui päästekas juba autost üle käinud oli.
Postitatud: P Okt 24, 2010 5:56 pm
Postitas TiitR
Priit82 kirjutas:Kindlasti ei olnud Matti seda hirmsat õnnetust väärt, kohe kindlasti mitte, oli säärane hästi muhe vana ja kahjuks ka sõbra isa.
Aga kui Landy arutelu arutada siis arvan, et chero on suht turvaline auto, kuni selle momendini, kui põrkad kokku 20t kaaluva rekkaga.
Need pildid tehtud jah pärast seda, kui päästekas juba autost üle käinud oli.
...ja rekkadel on tavaliselt veel lasti ka oma 20..25 tonni

Postitatud: P Okt 24, 2010 11:52 pm
Postitas Landy
Loomulikult kaastunne hukkunu omastele ja lähedastele!
Küsn seepärast, et Chero ju kandevkerel auto (nagu Niva). Niva kokkupõrketesti tulemused oli küll väga õõvastvad.
Postitatud: E Okt 25, 2010 9:18 am
Postitas tanel
No siis niimoodi püstitagi küsimus või võrdlus, Landy. Raamil ländrover vs. kandevkerega chero ja kandevkerega niva - sõrmed ja teised asjad võrdluses koos.
Isegi raami ja kandevkeret ei anna lõpuni võrrelda. Pigem sooviks ma tõsisema matsu korral olla uues korralikult läbiarvutatud ja testitud kandevkerega autos-maasturis kui vanas raamiga kirstus a la rover või wrangler või mis iganes. Ja tänapäeva raamid on ilmselt ka üsna altid kõveraks minema ja löögienergiat absorbeerima ja mida iganes, on mul kuri tunne.
Huvitav ikkagi, miks tänavaliikluses puurid keelatud on. Et päästeametil läheb kauem aega torude läbikaksamisega? Natuke jabur ju? Ei pea olema ju võistlusauto puur tingimata mille vahelt sisse pugemine päris head füüsilist vormi ja korras selga jne nõuab, saab ka ju igapäevakasutusse sobiliku lahenduse ja kompromissi teha...
Et kui puuri ukseaugust enam inimest kätte ei saa ja peab puuri lõikama hakkama siis ilma puurita oleks sõitjate seisund parem..?

Postitatud: E Okt 25, 2010 3:07 pm
Postitas Katus
Ainuke miinus mis mulle pähe tuli oli, et puuriga auto ja puurita autoga kokkupõrkes võib võibolla natuke ebavõrdne olukord tekkida, kui puuriga auto ei absorbeeri niipalju lööke ja lihtsalt nö. sõidab teisest autost läbi.