Chero - Kas turvaline auto?

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Chero - Kas turvaline auto?

Postitus Postitas Landy »

Olles näindud erinevaid (raskelt) aravriilisi Land Rovereid nii päris elus, kui pildidl, tekkis küsimus kas see on tavapärane säärase raskusastmega avarii järgne Chero seisukord?
http://f.postimees.ee/f/2010/10/23/453478t41h2456.jpg
http://f.postimees.ee/f/2010/10/23/453475t41h8178.jpg

Küsitud mitte feleimi, vaid huvi pärast.

Allikas
http://www.postimees.ee/?id=330675
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

ja millist vastust sa enda huvile ootad?
Jahh, on täiesti tavaline.
Ei, pigem erand.
teex yhe zuicu
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 552
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

Arvestades teist massi siis vist täiesti normaalne.
Kasutaja avatar
Ergo K
Fitting 38"
Postitusi: 275
Liitunud: L Aug 08, 2009 11:33 am

Postitus Postitas Ergo K »

Ei ole ilmselt vahet, mis autoga sa laupkokkupõrkesse satud...eriti veel oluliselt suurema-raskema masinaga, tulemused samad ! R.I.P asjaosalisele, kindlasti ei olnud ta seda väärt :(
Jeep GC 4,7 WJ 99a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Ei ole vahet, kas 1T või 3T massinaga sellisele rekkale täpselt kümnesse lajatad, tulemus igatepidi kindel ja edasikaebamisele ei kuulu...
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Kas ma eksin väga spekuleerides, et see konservikarp on laiba kätte saamiseks päästeameti poolt veel takkajärele lahti prepareeritud...?

Ja noh, kuidas muidu fleimi saab kui ise ei tee - vaadake mida wrankudest teha suudetakse: http://www.jeepforum.com/forum/f9/why-s ... nd-694260/

Igast liikurist on võimalik ulmeline kook teha. Puurid on meil teatavasti tänavaliikluses ju keelatud...
tegime pulli, aitab
Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Priit82 »

Kindlasti ei olnud Matti seda hirmsat õnnetust väärt, kohe kindlasti mitte, oli säärane hästi muhe vana ja kahjuks ka sõbra isa.
Aga kui Landy arutelu arutada siis arvan, et chero on suht turvaline auto, kuni selle momendini, kui põrkad kokku 20t kaaluva rekkaga.

Need pildid tehtud jah pärast seda, kui päästekas juba autost üle käinud oli.
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Priit82 kirjutas:Kindlasti ei olnud Matti seda hirmsat õnnetust väärt, kohe kindlasti mitte, oli säärane hästi muhe vana ja kahjuks ka sõbra isa.
Aga kui Landy arutelu arutada siis arvan, et chero on suht turvaline auto, kuni selle momendini, kui põrkad kokku 20t kaaluva rekkaga.

Need pildid tehtud jah pärast seda, kui päästekas juba autost üle käinud oli.
...ja rekkadel on tavaliselt veel lasti ka oma 20..25 tonni :?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Loomulikult kaastunne hukkunu omastele ja lähedastele!

Küsn seepärast, et Chero ju kandevkerel auto (nagu Niva). Niva kokkupõrketesti tulemused oli küll väga õõvastvad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

No siis niimoodi püstitagi küsimus või võrdlus, Landy. Raamil ländrover vs. kandevkerega chero ja kandevkerega niva - sõrmed ja teised asjad võrdluses koos.

Isegi raami ja kandevkeret ei anna lõpuni võrrelda. Pigem sooviks ma tõsisema matsu korral olla uues korralikult läbiarvutatud ja testitud kandevkerega autos-maasturis kui vanas raamiga kirstus a la rover või wrangler või mis iganes. Ja tänapäeva raamid on ilmselt ka üsna altid kõveraks minema ja löögienergiat absorbeerima ja mida iganes, on mul kuri tunne.

Huvitav ikkagi, miks tänavaliikluses puurid keelatud on. Et päästeametil läheb kauem aega torude läbikaksamisega? Natuke jabur ju? Ei pea olema ju võistlusauto puur tingimata mille vahelt sisse pugemine päris head füüsilist vormi ja korras selga jne nõuab, saab ka ju igapäevakasutusse sobiliku lahenduse ja kompromissi teha...
Et kui puuri ukseaugust enam inimest kätte ei saa ja peab puuri lõikama hakkama siis ilma puurita oleks sõitjate seisund parem..? :?
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
Katus
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 22, 2010 1:33 pm
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Postitus Postitas Katus »

Ainuke miinus mis mulle pähe tuli oli, et puuriga auto ja puurita autoga kokkupõrkes võib võibolla natuke ebavõrdne olukord tekkida, kui puuriga auto ei absorbeeri niipalju lööke ja lihtsalt nö. sõidab teisest autost läbi.
GC V8
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”