1. leht 7-st

Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta

Postitatud: N Okt 21, 2010 7:33 pm
Postitas differ
Kuna olen värske Pajero omanik ja seoses sellega on kerkinud paar küsimust:
1. Mis põhimõttel toimib esiratta rummulukk? Kas 2H asendis peaks esiratas vabalt liikuma, ilma et pooltelge kaasa veaks? Juhul, kui kaasa veab ja nii olema ei peaks, siis mis on lukul viga ja kuidas seda parandada(kuidas kätte üldse saada)?
Paar pilti lukust:
Pilt Pilt Pilt

2. Kui lülitan 4H sisse hakkab küll nelivedu tööle, aga armatuuris jäävad esirataste tuled vilkuma. Milles probleem ja kuidas saaks parandada?

3. Kuna olen varem ainult bensiinimootoriga autot omanud, siis küsiks, kas on normaalne, et 4-5 käiguga alla 1800 pöörde hakkab auto kergelt resoneeruma(värisema)?

4. Mis lülitiga võiks tegu olla? Asub rooli kõrval armatuuri all:
Pilt Pilt

5. Kas esimese alumise õõtshoova tagumise puksi vahetamiseks peaks teadma mingeid erinippe?(torsiooni lasin vabaks ja keerasin küljest ära, aga polti ei saanud välja)

Tänud ette!

Postitatud: N Okt 21, 2010 7:55 pm
Postitas taavik
1. 2H asendis peaks esiratas liikuma ilma kardaani kaasa vedamata
2. Vilguvadki, sest esisild ei lülitu korralikult järelt. Kontrolli vaakumlüliti ühendusi ja vajadusel korrasta/vaheta lüliti
3. Igasugused värinad ja kolinad ei ole kindlasti normaalne.
4. Tagumine kojamees äkki?
5. See ei ole mitte polt, vaid võll. Selle võlliga kinnitub õõts raami külge.

Postitatud: N Okt 21, 2010 8:10 pm
Postitas differ
taavik kirjutas:1. 2H asendis peaks esiratas liikuma ilma kardaani kaasa vedamata
Kas ka pooltelgi mitte?
taavik kirjutas:4. Tagumine kojamees äkki?
Tagumine kojamees see pole. Sisse lülitades käib armaruuri all väike relee klõps, aga midagi liikuma see kuskil küll ei pane.
taavik kirjutas:5. See ei ole mitte polt, vaid võll. Selle võlliga kinnitub õõts raami külge.
Ok, võll. Mutri keerasin teiselt poolt otsast maha, aga võll(hammasvöö on peal) ei liikunud kuhugi poole. Kuidas ma selle välja saan, et õõts kätte saada?

Postitatud: N Okt 21, 2010 8:13 pm
Postitas tarmo
Pildil nähtu põhjal võib öelda, et seal puuduvad igasugused rummulukud. Pooltelg on jäigalt ühendatud ratta rummuga. See sama ümar vidin on lihtsalt monoliitne metallist tükk, mis nad jäigalt ära ühendab.
Aga jah - sinna selle tüki asemele saaks panna vajadusel rummuluku.

Praegu käivad sõites poolteljed, esidiffer ja esikardaan kogu aeg ringi, hoolimata sellest, kas kang on 2H, 4H või 4L asendis.
Kuna ma ei ole Pajerodega kursis, siis ei saa välistada, et seal lahutatakse esimesed poolteljed ära näiteks difri juurest, aga seda oskab juba keegi teine öelda.

Postitatud: N Okt 21, 2010 8:17 pm
Postitas TiitR
4. Kummast lülitist üldse jutt? Kui parempoolne, siis kas see mitte el. antenn polnud?

Postitatud: N Okt 21, 2010 8:21 pm
Postitas differ
TiitR kirjutas:4. Kummast lülitist üldse jutt? Kui parempoolne, siis kas see mitte el. antenn polnud?
Jutt vasakust lülitist siiski.

Postitatud: N Okt 21, 2010 8:23 pm
Postitas differ
Ahjaa, unustasin, et tegu Supr Select neliveo skeemiga, juhuks kui see info vajalik on.

Postitatud: N Okt 21, 2010 8:26 pm
Postitas TiitR
differ kirjutas:
TiitR kirjutas:4. Kummast lülitist üldse jutt? Kui parempoolne, siis kas see mitte el. antenn polnud?
Jutt vasakust lülitist siiski.
Ma nüüd ei mäleta täpselt, kuid kas tegu polnud mingi soojendusega - kojameeste v. esiklaasi jääsulatus vms.

Postitatud: N Okt 21, 2010 8:58 pm
Postitas bittikeeraja
TiitR kirjutas:
differ kirjutas:
TiitR kirjutas:4. Kummast lülitist üldse jutt? Kui parempoolne, siis kas see mitte el. antenn polnud?
Jutt vasakust lülitist siiski.
Ma nüüd ei mäleta täpselt, kuid kas tegu polnud mingi soojendusega - kojameeste v. esiklaasi jääsulatus vms.
Ametliku juhendi järgi ongi esiklaasi sulatus.

Postitatud: N Okt 21, 2010 9:39 pm
Postitas Uko
Vaakum tõmbab parempoolse pooltelje ühenduse lahti.Kui vaakumit pole on esisild ja kardaan järel .Seda siis kuni vahekastini.Kui kang 2h asendis on vahekastist ühendus lahti ja esiotsa kaasa ei veeta.Olgu siis kas vaakum terve või mitte.

Postitatud: N Okt 21, 2010 11:53 pm
Postitas Ptyyp
4. Oma masinal sama nr 4 ja selle kõrval müstika. Mitte midag ei tundu nad tegevat.

Postitatud: R Okt 22, 2010 8:30 am
Postitas TiitR
Ptyyp kirjutas:4. Oma masinal sama nr 4 ja selle kõrval müstika. Mitte midag ei tundu nad tegevat.
A sul el. antenn ikka on komplektsuses? See peaks vist mootoriga selle välja ajama? Endal oli mul antenn kahjuks puudu ja ei saanud seda nupu funktsiooni proovida.

Postitatud: R Okt 22, 2010 10:28 am
Postitas Ptyyp
TiitR kirjutas:
Ptyyp kirjutas:4. Oma masinal sama nr 4 ja selle kõrval müstika. Mitte midag ei tundu nad tegevat.
A sul el. antenn ikka on komplektsuses? See peaks vist mootoriga selle välja ajama? Endal oli mul antenn kahjuks puudu ja ei saanud seda nupu funktsiooni proovida.
Elektri antenni pole!

Postitatud: R Okt 22, 2010 10:31 am
Postitas TiitR
Ptyyp kirjutas:
TiitR kirjutas:
Ptyyp kirjutas:4. Oma masinal sama nr 4 ja selle kõrval müstika. Mitte midag ei tundu nad tegevat.
A sul el. antenn ikka on komplektsuses? See peaks vist mootoriga selle välja ajama? Endal oli mul antenn kahjuks puudu ja ei saanud seda nupu funktsiooni proovida.
Elektri antenni pole!
Ja pole olnudki või?

Postitatud: R Okt 22, 2010 11:09 am
Postitas linnavurle
Vasakpoolne- esiklaasisoojendus
Parempoolne- antenni lüliti (laseb antenni poolde vinna)