1. leht 1-st
L200-91a. bensukas
Postitatud: K Jaan 04, 2006 8:45 pm
Postitas L200
Tere uut,
selline küsimus, et valiks maasturit ja bensukat, jäi silma L200 91a.
Mis see auto endast kujutab, Nissanit olen proovinud-sellega võikski võrrelda!?
Kuidas tal difrid töötavad/lukustuvad; mis on tüüpvead; mis oleks normaalne hind sellisel jne...
Suured tänud juba ette,
Märt
Re: L200-91a. bensukas
Postitatud: K Veebr 04, 2009 7:17 pm
Postitas L200
omab keegi kogemusi?
Re: L200-91a. bensukas
Postitatud: K Veebr 04, 2009 7:30 pm
Postitas Maasturid
L200 kirjutas:L-200 2.6B,omab keegi kogemusi?
Pole küll ise sellist bensukat pidanud aga remontinud/hooldanud olen küll.
Esiteks on Mitsu L-200 2.6B mootoriga masinaid võrreldes diislitega väga vähe.Samuti on üsna probleemne varuosade leidmine sellele mootorile.
Ostu juures kontrolli kindlasti ka 4WD lülitust ja vahekasti keti korrasolekut.
Postitatud: N Veebr 05, 2009 7:26 pm
Postitas isakene
Täielik OT, aga kas kasutaja jaan mmc äkki kunagi ajakirjanduses figureerinud tegelase Kihva Värdiga sugulane ei ole? Kirjastiil on jube sarnane...

Postitatud: N Veebr 05, 2009 7:48 pm
Postitas Maasturid
jaan mmc kirjutas:Nissanitel kastid oluliselt nõrgemad.
Tegelen samuti igapäevaselt selliste masinate hoolduse ja remondiga ning selle väitega pole ma mitte nõus.
Mina pean küll silmas Nissani kastikaid 1998- (kuid ega need vanemad ka teab mis hullud pole).
Oluliselt rohkem tuleb remontida Mitsubishit kui Nissanit.(Ise pean suht lollikindlaks masinaks Ford Rangerit 2000-,neid masinaid ainult hoolda ei midagi tõsisemat)
jaan mmc kirjutas:Esi gardaani ristid kuluvad kiiresti u. 15-30 tuh järel (L200).
Lepime kokku ,et autodel on ka edaspidi
kardaan
Postitatud: L Veebr 07, 2009 1:35 am
Postitas Maasturid
jaan mmc kirjutas:L200 versus King Cab käigukastide vastupidavuse kohta pärisin igapäevaselt kaste remontivalt inimeselt.
Ja sellest lauset peaksime välja lugema mida...?

Postitatud: N Mai 07, 2009 12:11 pm
Postitas L200
täname vastajaid.
Sai masin soetatud. Proovisin - 4vedu sisse, ringid asfaltil tehtud, ühele poole miskit esisillas raksub, taga silda lükkab ka räigelt nagu oleks lukk sees, kuid talvel käisid libedal ainult 1esi ja 1 tagaratas ringi, seega siis lukk ei tööta? Mis sinna LSD maksab huvitav, või saab remontida?
Differ undab, kas siin ka miskit vahetada annab/lammutustest või peab esindusse uue jupi järele minema? Või las undab edasi?
Koormakast on läbiroostetanud - vaja oleks uut, vana keevitamine läheb ka kalliks - esiasi kas siia üldse on pakkuda eestis sellist kasti (2uksega versioon, kasti pikkus 1.845m)?
vot sellised tähelepanekud.
Mootor töötab hästi, 2.6L on jah. Kardaaniristid ees vahetatud, veoketi kohta ei oska midagi arvata, esisild iseenesest lülitub igas asendis. Nende rummulukkude kohta ei tea ka miskit-mida nad teevad ja kas töötavad.
äkki keegi saab veel lisada midagi, oleks abiks küll!
Postitatud: R Mai 08, 2009 11:33 am
Postitas L200
vot sulle siis, lootsin et on taga ikka lukk ka sees.
Helistasin sellel nr. aga tervet kasti nad ei paku, olid mingid sisud ainult.
Pole õrna aimu ka et, kui osta uus reduktror lammutusest, siis missugused ülekanded L200 valikus on? ja kas diisel ja bensiin-on siin mingi vahe või on kõik nö bolt-on reduktorid. Tervet sillatala vast pole mõtet võtta lammutusest või sain valesti aru?
Postitatud: L Mai 09, 2009 1:32 am
Postitas L200
Tänud, saatsin päringu
Postitatud: L Juun 27, 2009 7:34 pm
Postitas M695
Kas 2004a L200-l on salongi filter kaa? Nimelt salongi ventilaatori töödates on kuulda ebameeldivat vilinat, või kas öhk hakkab kuskil lödvikute ühenduskohas vilisema?
Postitatud: P Juun 28, 2009 12:16 am
Postitas Maasturid
Salongi filtrit pole aga mootori laagrid võivad ka läbi olla...?
Postitatud: P Juun 28, 2009 6:54 am
Postitas M695
Mootori laagrid on korras, vilin tekib just siis kui õhk on liikuma hakanud.
Postitatud: P Juun 28, 2009 1:15 pm
Postitas isakene
Proovi, kas vilin muutub või kaob, kui ülejäänud õhuavad kõik lahti teed. Kui see on nii, siis on viga kas ühes kehvasti sulguvas õhuavas või on mingi õhutoru kusagilt lahti põrunud.
Postitatud: P Juun 28, 2009 6:28 pm
Postitas M695
mingil määral ta muutub küll aga ära ei kao kunagi , ka temperatuuri hooba keerates muutub hääl