L200-91a. bensukas

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
L200
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: K Sept 15, 2004 11:16 pm

L200-91a. bensukas

Postitus Postitas L200 »

Tere uut,

selline küsimus, et valiks maasturit ja bensukat, jäi silma L200 91a.
Mis see auto endast kujutab, Nissanit olen proovinud-sellega võikski võrrelda!?

Kuidas tal difrid töötavad/lukustuvad; mis on tüüpvead; mis oleks normaalne hind sellisel jne...

Suured tänud juba ette,

Märt
semu
L200
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: K Sept 15, 2004 11:16 pm

Re: L200-91a. bensukas

Postitus Postitas L200 »

omab keegi kogemusi?
semu
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: L200-91a. bensukas

Postitus Postitas Maasturid »

L200 kirjutas:L-200 2.6B,omab keegi kogemusi?
Pole küll ise sellist bensukat pidanud aga remontinud/hooldanud olen küll.
Esiteks on Mitsu L-200 2.6B mootoriga masinaid võrreldes diislitega väga vähe.Samuti on üsna probleemne varuosade leidmine sellele mootorile.
Ostu juures kontrolli kindlasti ka 4WD lülitust ja vahekasti keti korrasolekut.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Täielik OT, aga kas kasutaja jaan mmc äkki kunagi ajakirjanduses figureerinud tegelase Kihva Värdiga sugulane ei ole? Kirjastiil on jube sarnane... :hihi:
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

jaan mmc kirjutas:Nissanitel kastid oluliselt nõrgemad.
Tegelen samuti igapäevaselt selliste masinate hoolduse ja remondiga ning selle väitega pole ma mitte nõus.
Mina pean küll silmas Nissani kastikaid 1998- (kuid ega need vanemad ka teab mis hullud pole).
Oluliselt rohkem tuleb remontida Mitsubishit kui Nissanit.(Ise pean suht lollikindlaks masinaks Ford Rangerit 2000-,neid masinaid ainult hoolda ei midagi tõsisemat)
jaan mmc kirjutas:Esi gardaani ristid kuluvad kiiresti u. 15-30 tuh järel (L200).
Lepime kokku ,et autodel on ka edaspidi kardaan
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

jaan mmc kirjutas:L200 versus King Cab käigukastide vastupidavuse kohta pärisin igapäevaselt kaste remontivalt inimeselt.
Ja sellest lauset peaksime välja lugema mida...? :o
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
L200
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: K Sept 15, 2004 11:16 pm

Postitus Postitas L200 »

täname vastajaid.

Sai masin soetatud. Proovisin - 4vedu sisse, ringid asfaltil tehtud, ühele poole miskit esisillas raksub, taga silda lükkab ka räigelt nagu oleks lukk sees, kuid talvel käisid libedal ainult 1esi ja 1 tagaratas ringi, seega siis lukk ei tööta? Mis sinna LSD maksab huvitav, või saab remontida?

Differ undab, kas siin ka miskit vahetada annab/lammutustest või peab esindusse uue jupi järele minema? Või las undab edasi?

Koormakast on läbiroostetanud - vaja oleks uut, vana keevitamine läheb ka kalliks - esiasi kas siia üldse on pakkuda eestis sellist kasti (2uksega versioon, kasti pikkus 1.845m)?

vot sellised tähelepanekud.

Mootor töötab hästi, 2.6L on jah. Kardaaniristid ees vahetatud, veoketi kohta ei oska midagi arvata, esisild iseenesest lülitub igas asendis. Nende rummulukkude kohta ei tea ka miskit-mida nad teevad ja kas töötavad.

äkki keegi saab veel lisada midagi, oleks abiks küll!
semu
L200
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: K Sept 15, 2004 11:16 pm

Postitus Postitas L200 »

vot sulle siis, lootsin et on taga ikka lukk ka sees.

Helistasin sellel nr. aga tervet kasti nad ei paku, olid mingid sisud ainult.

Pole õrna aimu ka et, kui osta uus reduktror lammutusest, siis missugused ülekanded L200 valikus on? ja kas diisel ja bensiin-on siin mingi vahe või on kõik nö bolt-on reduktorid. Tervet sillatala vast pole mõtet võtta lammutusest või sain valesti aru?
semu
L200
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: K Sept 15, 2004 11:16 pm

Postitus Postitas L200 »

Tänud, saatsin päringu
semu
M695
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: K Sept 14, 2005 6:29 pm

Postitus Postitas M695 »

Kas 2004a L200-l on salongi filter kaa? Nimelt salongi ventilaatori töödates on kuulda ebameeldivat vilinat, või kas öhk hakkab kuskil lödvikute ühenduskohas vilisema?
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Salongi filtrit pole aga mootori laagrid võivad ka läbi olla...?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
M695
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: K Sept 14, 2005 6:29 pm

Postitus Postitas M695 »

Mootori laagrid on korras, vilin tekib just siis kui õhk on liikuma hakanud.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Proovi, kas vilin muutub või kaob, kui ülejäänud õhuavad kõik lahti teed. Kui see on nii, siis on viga kas ühes kehvasti sulguvas õhuavas või on mingi õhutoru kusagilt lahti põrunud.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
M695
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: K Sept 14, 2005 6:29 pm

Postitus Postitas M695 »

mingil määral ta muutub küll aga ära ei kao kunagi , ka temperatuuri hooba keerates muutub hääl
Vasta

Mine “Mitsubishi”