L200-91a. bensukas
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
L200-91a. bensukas
Tere uut,
selline küsimus, et valiks maasturit ja bensukat, jäi silma L200 91a.
Mis see auto endast kujutab, Nissanit olen proovinud-sellega võikski võrrelda!?
Kuidas tal difrid töötavad/lukustuvad; mis on tüüpvead; mis oleks normaalne hind sellisel jne...
Suured tänud juba ette,
Märt
selline küsimus, et valiks maasturit ja bensukat, jäi silma L200 91a.
Mis see auto endast kujutab, Nissanit olen proovinud-sellega võikski võrrelda!?
Kuidas tal difrid töötavad/lukustuvad; mis on tüüpvead; mis oleks normaalne hind sellisel jne...
Suured tänud juba ette,
Märt
semu
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: L200-91a. bensukas
Pole küll ise sellist bensukat pidanud aga remontinud/hooldanud olen küll.L200 kirjutas:L-200 2.6B,omab keegi kogemusi?
Esiteks on Mitsu L-200 2.6B mootoriga masinaid võrreldes diislitega väga vähe.Samuti on üsna probleemne varuosade leidmine sellele mootorile.
Ostu juures kontrolli kindlasti ka 4WD lülitust ja vahekasti keti korrasolekut.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Tegelen samuti igapäevaselt selliste masinate hoolduse ja remondiga ning selle väitega pole ma mitte nõus.jaan mmc kirjutas:Nissanitel kastid oluliselt nõrgemad.
Mina pean küll silmas Nissani kastikaid 1998- (kuid ega need vanemad ka teab mis hullud pole).
Oluliselt rohkem tuleb remontida Mitsubishit kui Nissanit.(Ise pean suht lollikindlaks masinaks Ford Rangerit 2000-,neid masinaid ainult hoolda ei midagi tõsisemat)
Lepime kokku ,et autodel on ka edaspidi kardaanjaan mmc kirjutas:Esi gardaani ristid kuluvad kiiresti u. 15-30 tuh järel (L200).
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Ja sellest lauset peaksime välja lugema mida...?jaan mmc kirjutas:L200 versus King Cab käigukastide vastupidavuse kohta pärisin igapäevaselt kaste remontivalt inimeselt.

http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
täname vastajaid.
Sai masin soetatud. Proovisin - 4vedu sisse, ringid asfaltil tehtud, ühele poole miskit esisillas raksub, taga silda lükkab ka räigelt nagu oleks lukk sees, kuid talvel käisid libedal ainult 1esi ja 1 tagaratas ringi, seega siis lukk ei tööta? Mis sinna LSD maksab huvitav, või saab remontida?
Differ undab, kas siin ka miskit vahetada annab/lammutustest või peab esindusse uue jupi järele minema? Või las undab edasi?
Koormakast on läbiroostetanud - vaja oleks uut, vana keevitamine läheb ka kalliks - esiasi kas siia üldse on pakkuda eestis sellist kasti (2uksega versioon, kasti pikkus 1.845m)?
vot sellised tähelepanekud.
Mootor töötab hästi, 2.6L on jah. Kardaaniristid ees vahetatud, veoketi kohta ei oska midagi arvata, esisild iseenesest lülitub igas asendis. Nende rummulukkude kohta ei tea ka miskit-mida nad teevad ja kas töötavad.
äkki keegi saab veel lisada midagi, oleks abiks küll!
Sai masin soetatud. Proovisin - 4vedu sisse, ringid asfaltil tehtud, ühele poole miskit esisillas raksub, taga silda lükkab ka räigelt nagu oleks lukk sees, kuid talvel käisid libedal ainult 1esi ja 1 tagaratas ringi, seega siis lukk ei tööta? Mis sinna LSD maksab huvitav, või saab remontida?
Differ undab, kas siin ka miskit vahetada annab/lammutustest või peab esindusse uue jupi järele minema? Või las undab edasi?
Koormakast on läbiroostetanud - vaja oleks uut, vana keevitamine läheb ka kalliks - esiasi kas siia üldse on pakkuda eestis sellist kasti (2uksega versioon, kasti pikkus 1.845m)?
vot sellised tähelepanekud.
Mootor töötab hästi, 2.6L on jah. Kardaaniristid ees vahetatud, veoketi kohta ei oska midagi arvata, esisild iseenesest lülitub igas asendis. Nende rummulukkude kohta ei tea ka miskit-mida nad teevad ja kas töötavad.
äkki keegi saab veel lisada midagi, oleks abiks küll!
semu
vot sulle siis, lootsin et on taga ikka lukk ka sees.
Helistasin sellel nr. aga tervet kasti nad ei paku, olid mingid sisud ainult.
Pole õrna aimu ka et, kui osta uus reduktror lammutusest, siis missugused ülekanded L200 valikus on? ja kas diisel ja bensiin-on siin mingi vahe või on kõik nö bolt-on reduktorid. Tervet sillatala vast pole mõtet võtta lammutusest või sain valesti aru?
Helistasin sellel nr. aga tervet kasti nad ei paku, olid mingid sisud ainult.
Pole õrna aimu ka et, kui osta uus reduktror lammutusest, siis missugused ülekanded L200 valikus on? ja kas diisel ja bensiin-on siin mingi vahe või on kõik nö bolt-on reduktorid. Tervet sillatala vast pole mõtet võtta lammutusest või sain valesti aru?
semu
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Salongi filtrit pole aga mootori laagrid võivad ka läbi olla...?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Proovi, kas vilin muutub või kaob, kui ülejäänud õhuavad kõik lahti teed. Kui see on nii, siis on viga kas ühes kehvasti sulguvas õhuavas või on mingi õhutoru kusagilt lahti põrunud.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com