Küsimus esisillast

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Küsimus esisillast

Postitus Postitas 410 »

On plaanis muretseda omale Pajero 2,8td aastast 97.Müügikuulutustes on kirjas et on lukustatav taga- ja esidiffer,Kas sellised esidifri lukud on ka tegelikult olemas või müügimehed ajavad seda mingi muu jubinaga segamini? Üks müügimees väitis et Pajerodel pole üldse ees lukustust,ainult vahekastis ja tagasillas.
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Olemas on neid lukustatavaid diffreid ikka, aga siis peaks ees suurem 28hammast 8,00'' differ olema ja ARB sees istuma, sest tehase lukustatavaid diffreid ees pole nagu väga Pajerol kohanud. Võin küll eksida, ühel Montero/Pajerol olen kohanud mingit väga veidrat mootoriõli ja seotusest õlirõhuga toimetavat esidiffrit, aga seegi kahjuks ei toiminud. Reeglina on ikka nii, et lugupeetud müügimehed ei adu udust aimugi erinevustest manuaalsete, automaatsete, muude loogikatega lülituvate rummulukkude (Hubide) ning diffrilukkude vahel.
410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Postitus Postitas 410 »

jazz777 kirjutas:Olemas on neid lukustatavaid diffreid ikka, aga siis peaks ees suurem 28hammast 8,00'' differ olema ja ARB sees istuma, sest tehase lukustatavaid diffreid ees pole nagu väga Pajerol kohanud. Võin küll eksida, ühel Montero/Pajerol olen kohanud mingit väga veidrat mootoriõli ja seotusest õlirõhuga toimetavat esidiffrit, aga seegi kahjuks ei toiminud. Reeglina on ikka nii, et lugupeetud müügimehed ei adu udust aimugi erinevustest manuaalsete, automaatsete, muude loogikatega lülituvate rummulukkude (Hubide) ning diffrilukkude vahel.
Seda ma müügimeestest arvasingi
410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Postitus Postitas 410 »

Eelnevast tulenevalt nüüd uus küsimus;kas lukustatavat tagadifrit on võimalik esisilda mahutada ja kas tasub,nii kui nii on plaan vints külge keerata ?Antud hetkel kulgen 93 aasta 2,5dt Pajeroga.
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

410 kirjutas:Eelnevast tulenevalt nüüd uus küsimus;kas lukustatavat tagadifrit on võimalik esisilda mahutada ja kas tasub,nii kui nii on plaan vints külge keerata ?Antud hetkel kulgen 93 aasta 2,5dt Pajeroga.
Ega ikka üks-ühele ei ole kohe kuidagi võimalik. Ei tea kas sa diffriluku tööpõhimõtet tunned, aga tehase lukustatavad diffrid töötavad reeglina põhimõttel: lülitusmehhanismi abil (õliga, elektriga, õhuga, armastusega)ühendatakse liugmuhviga pooltelg ja satikakorpus (või suur taldrik, mis on kinnitatud satikakorpuse külge, loogiline jutt 8) ). Selline teguviis halvab satelliithammasrataste pöörlemisvõimaluse ja voila, differ on lukus. Luku tõstmiseks esisilda pead sa tekitama sillavarrukasse augu, kuhu läheb lülitusmehhanismi hoovastik, seejärel poolteljele nuudid, kus lülitusmuhv liikuda saaks ja viimaks taldrikule/korpusele hambad, et oleks muhvil, millega haakuda. Lihtne skemaatiline joonis Volvo C303 baasil on nähtav 6 leheküljel http://koesters.dk/volvomanuals/section ... sion11.pdf
Ei tea kas sest jutust nüüd miskit arusaadavat ka välja kukkus...
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Lisan sedapalju, et iseenesest on eelnevat juttu võimalik saavutada hea treiali abil, kes oma ametikoolis õpetajate juttu kuulata viitsis. Lisana müüdavate lukkude (ARB, Detroit jm) tööpõhimõtte järeletegemine (lukustamine toimub satikakorpuses, kus on väga kitsas), võrdub aga masinaehituse lõputööga.
410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Postitus Postitas 410 »

See tööpõhimõte ja ehitus on selge,kuid Pajero difreid pole oma silmaga näinud seepärast selline küsimuski.Tagasillas on see asjandus olemas.
Vasta

Mine “Mitsubishi”