keskvints
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
keskvints
Kuna UAZ Portega tihti metsas käimist ja samatihti ka õnnestunud kinni jääda raba servades, siis on kindel otsus vints paigaldada. küsimusi erinevaid on mitmeid ja loodan siin mingi lahenduse leida targematega konsulteerides.
Plaan vints paigutada keskele kolmel põhjusel:
1. ette vintsimine
2. taha vintsimine
3. "kraana/vints"
4. kaalujaotuselt parem kui esivints, kuna tagaosa on niigi kerge koormata..
Kolmas põhjus on siis see mis tingib mu valiku keskvintsi poole, kuna sageli üksi metsas ja alati täis koormaga ikka koju, tahaks elu natuke lihtsamaks teha, ja füüsise arendamiselt suurem rõhk maha võtta. kraana on lihtne "tagurpidi L",kohe kabiini taga.
Vintsi mootoriks saab see tähendada minu jaoks ainult hüdromootorit, kuna hüdrotarvikutele varuosade näol mul hea kättesaadavus ja süsteem on tööloomana kindlam kui elektrivintsil.
Auto enda mootoriks on 2.3 fordi diisel. pumbaks leidsin PAZ tüüpi bussi roolivõimu pumba(kasutati vist ka uste avamiseks), millel originaalis juba topelt kiilrihmarattad küljes. Sidurit esialgu ei pane, kui tekib vajadus siis hiljem saab teha, esialgu oleks vaja süsteemi katsetada mingi aja vältel.
Peategelase e. vintsi valik on kõige raskem, mida piirab finantsolukord.
Endal tekkinud peas küsimus tekkinud ,kas mehaanilise vintsi otsa hüdromootor paigaldada, kõlab väga naeruväärselt professionaalsete vintsijate seltskonnas??? hetkel silma jäänud paar sõjaväe sõiduki mehaanilist vintsi, ZIL 131 ning teine pakutavatest on mõõtudelt suts väiksem MB oma.
Plaan vints paigutada keskele kolmel põhjusel:
1. ette vintsimine
2. taha vintsimine
3. "kraana/vints"
4. kaalujaotuselt parem kui esivints, kuna tagaosa on niigi kerge koormata..
Kolmas põhjus on siis see mis tingib mu valiku keskvintsi poole, kuna sageli üksi metsas ja alati täis koormaga ikka koju, tahaks elu natuke lihtsamaks teha, ja füüsise arendamiselt suurem rõhk maha võtta. kraana on lihtne "tagurpidi L",kohe kabiini taga.
Vintsi mootoriks saab see tähendada minu jaoks ainult hüdromootorit, kuna hüdrotarvikutele varuosade näol mul hea kättesaadavus ja süsteem on tööloomana kindlam kui elektrivintsil.
Auto enda mootoriks on 2.3 fordi diisel. pumbaks leidsin PAZ tüüpi bussi roolivõimu pumba(kasutati vist ka uste avamiseks), millel originaalis juba topelt kiilrihmarattad küljes. Sidurit esialgu ei pane, kui tekib vajadus siis hiljem saab teha, esialgu oleks vaja süsteemi katsetada mingi aja vältel.
Peategelase e. vintsi valik on kõige raskem, mida piirab finantsolukord.
Endal tekkinud peas küsimus tekkinud ,kas mehaanilise vintsi otsa hüdromootor paigaldada, kõlab väga naeruväärselt professionaalsete vintsijate seltskonnas??? hetkel silma jäänud paar sõjaväe sõiduki mehaanilist vintsi, ZIL 131 ning teine pakutavatest on mõõtudelt suts väiksem MB oma.
alustama vist peaks vintsi muretsemisest ja seejärel reduktori ülekannet, auto massi ja muid tegureid arvestades sobiva mootori sinna otsa leidma.
Kuidas neil metsatraktoritel hüdromootori paigutus lahendatud? vaja veel mingit aeglustavat/kiirendavat ülekannet või otse kardaani asemele reduktori otsa?
Kuidas neil metsatraktoritel hüdromootori paigutus lahendatud? vaja veel mingit aeglustavat/kiirendavat ülekannet või otse kardaani asemele reduktori otsa?
Hetkel tüüsib jah 66 vintsi poole. lääne ja kaug-ida tootja vintsid on hinnaklassist nii väljas. 66 vintsi saab kätte kuni 3000kr, hetkel on mõned sarnaste hindadega lehtedes pakkuda.
Taha oleks väga lihtne paigaldada, pole ka välistatud et seda teen, teise variandina kaalun kundepoole kabiini taha, kohe kabiini alla nurka. mootori kõrvalt jääb ilusti ruumi ette vedamiseks, ja taha tuleks sellisel juhul plokiga, ehk siis taha vintsides esimene konks stange küljes kinni ning tagant vean välja trossi koos plokiga, ja siis seeklitega puuvööga ühendus.
vintsi hoovile lohistama, küll siis mootori parameetrid ja paigutuse välja arvutasme.
Taha oleks väga lihtne paigaldada, pole ka välistatud et seda teen, teise variandina kaalun kundepoole kabiini taha, kohe kabiini alla nurka. mootori kõrvalt jääb ilusti ruumi ette vedamiseks, ja taha tuleks sellisel juhul plokiga, ehk siis taha vintsides esimene konks stange küljes kinni ning tagant vean välja trossi koos plokiga, ja siis seeklitega puuvööga ühendus.
vintsi hoovile lohistama, küll siis mootori parameetrid ja paigutuse välja arvutasme.
66 vints mahub keskele raamile kenasti ära.Mul üks isend vedeleb.
Viimati muutis Muska71, N Dets 15, 2011 11:56 am, muudetud 1 kord kokku.
3700 on pakkuda jõhvis, täiesti töökorras ja kogu pool korralikku tervet trossi täis. gardaani olemasolu ei tea.Külahull kirjutas:Kui saad 3000 eegiga g66 vintsi, siis ehk võtad mulle ka paar tükki kohe tagavaraks. Minul on jäänud mulje, et need maksavad hulka rohkem ja defka värk kuna metsatraktoritele peale pandud vabad isendid.
http://www.okidoki.ee/item/55619/#largepic
põhikomponendid sai soetatud 400Kr eest, ehk siis vintsi raha, mootori leidis tuttav garaazist.
Vintsiks AINULT hinna pärast valitud järgmine:
http://www.okidoki.ee/item/507644/ Hinna tingisin 400eegu peale:D
Ja mootoriks katsetan rotaatorit FR10 firmalt FINN-Rotors, mille andmed kodulehelt:
Pöördenurk: piiranguta
Max. töörõhk: 200 bar
Töömaht: 420 cm3
Pöördemoment (200 bar): 1000 Nm
Max. pikijõu: 60 kN
Ohutu töökoormus: 4000 kg
Kaal: 20Kg
Rotaator peak ju olema ideelt sama mis hüdromootor, ainult palju ta järjepidevalt pöördeid kannatab? Rotaatori juures on häirivaks teguriks, et sisendeid 2 ja väljudeid 2, erisuunda liikumisteks.
Vintsiks AINULT hinna pärast valitud järgmine:
http://www.okidoki.ee/item/507644/ Hinna tingisin 400eegu peale:D
Ja mootoriks katsetan rotaatorit FR10 firmalt FINN-Rotors, mille andmed kodulehelt:
Pöördenurk: piiranguta
Max. töörõhk: 200 bar
Töömaht: 420 cm3
Pöördemoment (200 bar): 1000 Nm
Max. pikijõu: 60 kN
Ohutu töökoormus: 4000 kg
Kaal: 20Kg
Rotaator peak ju olema ideelt sama mis hüdromootor, ainult palju ta järjepidevalt pöördeid kannatab? Rotaatori juures on häirivaks teguriks, et sisendeid 2 ja väljudeid 2, erisuunda liikumisteks.
"Väikene" kaaluvahe on ka russil ja Uaazikul, aga pumpasi on mul sobitamiseks mitmeid, isegi 32 on esindatud, ilusti tavoti paberis, säravad riiulil:Dkoppees kirjutas:Kas PAZ-i pump üldse jõuab ajada sellist vintsi ringi.Russil vist 32,ne pump ja jõuab nibin nabin kui sügavamalt kinni.Oleneb mudugi hüdromootorist ilmselt.
üritan PAZi omal pirka puhtaks nühkida ja siis saab teada milleks ta suuteline on.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Rotaator on oma olemuselt tavaline labamootor. Ega ta suurt kiirust ei soovi küll, aga selle asja kiireks ringiajamiseks vajalikku tootlikkust niisama naljalt ei saavuta ka. Näiteks 200 p/min jaoks on sul vaja juba 84 l/min, mis võrdub keskmise metsaveoauto tõstuki hüdropumba tootlikkusega. Ja sellise ülekande jaoks nagu see okidoki vints on 200 p/min ilmselgelt vähe. Pildi järgi ajab seda ringi elektrimootor, mis üldjuhul tähendab alates 900 p/min. Näiteks belarussi pumbaga tuleb küll jube aeglane ja jube võimas asi. Ning rotaatori jaoks üle 200 pöörde ei soovitaks pikaajaliselt.
...ning rotaatori võll on mõeldud aksiaalsuunalise koormuse jaoks. Külgsuunalise koormuse korral, ehk kui tahad vintsi trumli või rihmratta otse rotaatori võllile asetada, on rotaatori eluiga küll väga lühike.
...ning rotaatori võll on mõeldud aksiaalsuunalise koormuse jaoks. Külgsuunalise koormuse korral, ehk kui tahad vintsi trumli või rihmratta otse rotaatori võllile asetada, on rotaatori eluiga küll väga lühike.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com