Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
UAZ-il peal Volga mootor 24-10. Kuskil on jäänud kõrvu, et Volga mootorile pannakse Zigulli (08) karbuss, et oleks ökonoomsem. Juhuslikult sain ühe 06 karbussi omale ja küsimus, kas seda on mõtet peale aretama hakata?
Kas see sobib sinna otse või vaja mingi vaheplaat teha?
ka mul on sama kooslus, karbussi täpselt ei mäleta (pole 452-le mitu aastat häält sisse ajanud), igatahes mitte 01 oma. Vaheplaati polnud vaja, muidugi õhupuhastaja kah zigulli oma peale.
01 oma parem sest 06 omal mingi elektriline junn küljes ja seda aretama hakata on jama. Kui vaja siis mul mõni pilt sellest kuidas endaoma tehtud. Tunduvalt parem kui ennem
willi kirjutas:01 oma parem sest 06 omal mingi elektriline junn küljes ...
01 oma väiksemale mootorile arvestatud, mu arust sai 03 oma külge pandud, aga sellest on 19 a möödas, kindel pole. Aga kui tühikäigu magnetklapp, siis pidev vool peale ja pole probleemi
Omal tehtud GAZ69 -le 07 ja 01 juppidest kokku.Kui õigesti mäletan sai pandud mingi vanema 01 õhudüüsid,mis olid vist suuremad.Ka kütuse düüsid said pandud suuremad.Kollektori ja karbussi vahele sai pandud vahetükk mis oli pärit mingi zapaka pealt.Kütet ta kokku ei hoia aga mootor töötab vaikselt ja ühtlaselt.Plussiks veel hoovastiku asmel tross,mootori pöörded ei sõltu enam putka ja raami omavahelisest liikumisest.
Siis tuleb vast peale aretada. Praegu ongi mul originaal õhupuhasti puudu (mingi plastist GM-i kopsik on peale surutud) ja gaasisüsteem on niikuinii trossi peal juba. Puhastasin eile seda karbussi ja peale kirja stelano v sssr ei leidnud midagi. Otsisin marki, et teha kindlaks millise zigulli pealt pärit, aga ei leidnud. Ise ara, et 06 oma, sest omanikul oli 06. Samas oli tal enne 01 ka