1. leht 1-st

Mure mootriga ja veega

Postitatud: P Aug 15, 2010 6:49 pm
Postitas Raidoastra
Mure siis selline et uazil fordi 2,3 diisel peal aga kui vette minna siis saab vesi kuskilt karterisse olgugi et kõik võimalikud kohad on tihendatud ja veetud üles,kas äkki veab väntvõlli otsast vee sisse sest seal pidi mingi vilt tihendi asemel olema.

Postitatud: P Aug 15, 2010 10:04 pm
Postitas RaidoKol
Väntvõlli tagaotsa (siduripoolne) tihend arvatavasti. Seal jah see nõme vilt tihend. Koosneb see tihend kahest osast, ehk siis kahest poolkaarest. Ise olen ostnud erinevaid. On olnud selliseid, mis ilusti istuvad, kuid on olnud ka selliseid mida peab ise parajaks lõikama. Lõikamine suht keeruline, sest on oht liiga lühikeseks lõigata ja siis ei tihenda korralikult ära.

Postitatud: P Aug 15, 2010 10:45 pm
Postitas JaanusLI
seda kõike saab ilusasti mõõta,et kui palju vaja maha lõigata on. muidugi on oht seal,et see tihend liiga"täpne" ja ei istu oma soonde ilusasti mõõtmise ajal....sai jäetud maha lõikamisel 2 mm varu, et äkki ikka ei ole see tihend soonepõhjas ja paistab,et meil sai ta paras. eks ta selline õnne värk ole ka poolenisti :)

Postitatud: E Aug 16, 2010 10:25 am
Postitas Raidoastra
ühesõnaga mootor jälle maha ja seda tihendit tegema hakkama,mis masina tihend sinna sobis?

Postitatud: E Aug 16, 2010 10:29 am
Postitas RaidoKol
Ikka sama mootori oma. Kuid sai korra ka volga oma pandud(ei soovita).

Re: Mure mootriga ja veega

Postitatud: E Aug 16, 2010 11:16 pm
Postitas seenior2
Raidoastra kirjutas:Mure siis selline et uazil fordi 2,3 diisel peal aga kui vette minna siis saab vesi kuskilt karterisse olgugi et kõik võimalikud kohad on tihendatud ja veetud üles,kas äkki veab väntvõlli otsast vee sisse sest seal pidi mingi vilt tihendi asemel olema.
Ei tahaks uskuda,et väntvõlli otsast sisse veab,sest ka korras mootoril on ikka miski survekene karteris, mis vett sisse ei lase! Küllap pääseb ikka kuskilt mujalt.

mure veega?

Postitatud: T Aug 17, 2010 12:32 am
Postitas metsaline
Härrased,kardan,et räägite üksteisest mööda!Uaz-i originaalmootoril on jah vilttihend vända tagumises otsas,aga kas ka Fordi 2,3d-l?

Postitatud: T Aug 17, 2010 3:45 pm
Postitas JaanusLI
On küll.

Re: Mure mootriga ja veega

Postitatud: T Aug 17, 2010 4:51 pm
Postitas Raidoastra
Ei tahaks uskuda,et väntvõlli otsast sisse veab,sest ka korras mootoril on ikka miski survekene karteris, mis vett sisse ei lase! Küllap pääseb ikka kuskilt mujalt.[/quote]


Kõik ülejäänd võimalikud kohad suletud või viidud kõrgemale muu varjant ei jää üle kui vändaotsa tihend

Postitatud: L Aug 21, 2010 6:03 pm
Postitas Raidoastra
küsimus veel selline kuidas teie kolk ja lind oma mootori pikkiliikumist piirasite,vaatasin et seda originaali pole kuskile kinnitada mis pidama jääks,mootori padjad kole pehmed ja mootor liigub päris palju edasi tagasi ja väntsutab selle originaali puruks.

Postitatud: L Aug 21, 2010 6:13 pm
Postitas JaanusLI
kui ma nüüd õigesti arusain,siis mootoripadja kinnitused on oma enda leiutis. patjadeks niva omad, pole nendega suurt saand krossetada. Küll pidasid need padjad vastu sellele, et mootor liikus umbes 5 cm etepoole kerge kukerpalli tulemusena. ma ei mäletagi, kui paksust plaadist need padjakronsad tehtud said, vist oli 8 mm?

Postitatud: L Aug 21, 2010 8:34 pm
Postitas RaidoKol
Raidoastra kirjutas:küsimus veel selline kuidas teie kolk ja lind oma mootori pikkiliikumist piirasite,vaatasin et seda originaali pole kuskile kinnitada mis pidama jääks,mootori padjad kole pehmed ja mootor liigub päris palju edasi tagasi ja väntsutab selle originaali puruks.
Me lahendasime selle probleemi selliselt, et panime raami ja mootori vahele ühe varda. Pildilt näeb paremin. Mootori kandur, kuhu on pandud üks ots, on ise tehtud ja teine ots on starteri all oleva hoorattakarteri kinnitus poldi all.
Pilt

Postitatud: L Aug 21, 2010 9:00 pm
Postitas Raidoastra
kas need vardad mõlemal pool või kardaanipoole pole vaja

Postitatud: L Aug 21, 2010 9:15 pm
Postitas ibra
RaidoKol kirjutas:
Raidoastra kirjutas:küsimus veel selline kuidas teie kolk ja lind oma mootori pikkiliikumist piirasite,vaatasin et seda originaali pole kuskile kinnitada mis pidama jääks,mootori padjad kole pehmed ja mootor liigub päris palju edasi tagasi ja väntsutab selle originaali puruks.
Me lahendasime selle probleemi selliselt, et panime raami ja mootori vahele ühe varda. Pildilt näeb paremin. Mootori kandur, kuhu on pandud üks ots, on ise tehtud ja teine ots on starteri all oleva hoorattakarteri kinnitus poldi all.
Pilt
Gaz 51-l ja Gaz 52-l on olemas selline reaktiivvarras vasakul pool mootori ja tala vahel.

Postitatud: L Aug 21, 2010 9:33 pm
Postitas RaidoKol
Raidoastra kirjutas:kas need vardad mõlemal pool või kardaanipoole pole vaja
Meil ainult ühel pool. Ja tundub, et piisab.