Mure mootriga ja veega
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- Raidoastra
- Rock Crawler
- Postitusi: 545
- Liitunud: N Apr 01, 2010 10:30 am
Mure mootriga ja veega
Mure siis selline et uazil fordi 2,3 diisel peal aga kui vette minna siis saab vesi kuskilt karterisse olgugi et kõik võimalikud kohad on tihendatud ja veetud üles,kas äkki veab väntvõlli otsast vee sisse sest seal pidi mingi vilt tihendi asemel olema.
Väntvõlli tagaotsa (siduripoolne) tihend arvatavasti. Seal jah see nõme vilt tihend. Koosneb see tihend kahest osast, ehk siis kahest poolkaarest. Ise olen ostnud erinevaid. On olnud selliseid, mis ilusti istuvad, kuid on olnud ka selliseid mida peab ise parajaks lõikama. Lõikamine suht keeruline, sest on oht liiga lühikeseks lõigata ja siis ei tihenda korralikult ära.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
seda kõike saab ilusasti mõõta,et kui palju vaja maha lõigata on. muidugi on oht seal,et see tihend liiga"täpne" ja ei istu oma soonde ilusasti mõõtmise ajal....sai jäetud maha lõikamisel 2 mm varu, et äkki ikka ei ole see tihend soonepõhjas ja paistab,et meil sai ta paras. eks ta selline õnne värk ole ka poolenisti 

- Raidoastra
- Rock Crawler
- Postitusi: 545
- Liitunud: N Apr 01, 2010 10:30 am
Re: Mure mootriga ja veega
Ei tahaks uskuda,et väntvõlli otsast sisse veab,sest ka korras mootoril on ikka miski survekene karteris, mis vett sisse ei lase! Küllap pääseb ikka kuskilt mujalt.Raidoastra kirjutas:Mure siis selline et uazil fordi 2,3 diisel peal aga kui vette minna siis saab vesi kuskilt karterisse olgugi et kõik võimalikud kohad on tihendatud ja veetud üles,kas äkki veab väntvõlli otsast vee sisse sest seal pidi mingi vilt tihendi asemel olema.
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
mure veega?
Härrased,kardan,et räägite üksteisest mööda!Uaz-i originaalmootoril on jah vilttihend vända tagumises otsas,aga kas ka Fordi 2,3d-l?
Ilma vintsita mutta....
- Raidoastra
- Rock Crawler
- Postitusi: 545
- Liitunud: N Apr 01, 2010 10:30 am
Re: Mure mootriga ja veega
Ei tahaks uskuda,et väntvõlli otsast sisse veab,sest ka korras mootoril on ikka miski survekene karteris, mis vett sisse ei lase! Küllap pääseb ikka kuskilt mujalt.[/quote]
Kõik ülejäänd võimalikud kohad suletud või viidud kõrgemale muu varjant ei jää üle kui vändaotsa tihend
Kõik ülejäänd võimalikud kohad suletud või viidud kõrgemale muu varjant ei jää üle kui vändaotsa tihend
- Raidoastra
- Rock Crawler
- Postitusi: 545
- Liitunud: N Apr 01, 2010 10:30 am
kui ma nüüd õigesti arusain,siis mootoripadja kinnitused on oma enda leiutis. patjadeks niva omad, pole nendega suurt saand krossetada. Küll pidasid need padjad vastu sellele, et mootor liikus umbes 5 cm etepoole kerge kukerpalli tulemusena. ma ei mäletagi, kui paksust plaadist need padjakronsad tehtud said, vist oli 8 mm?
Me lahendasime selle probleemi selliselt, et panime raami ja mootori vahele ühe varda. Pildilt näeb paremin. Mootori kandur, kuhu on pandud üks ots, on ise tehtud ja teine ots on starteri all oleva hoorattakarteri kinnitus poldi all.Raidoastra kirjutas:küsimus veel selline kuidas teie kolk ja lind oma mootori pikkiliikumist piirasite,vaatasin et seda originaali pole kuskile kinnitada mis pidama jääks,mootori padjad kole pehmed ja mootor liigub päris palju edasi tagasi ja väntsutab selle originaali puruks.

Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
- Raidoastra
- Rock Crawler
- Postitusi: 545
- Liitunud: N Apr 01, 2010 10:30 am
Gaz 51-l ja Gaz 52-l on olemas selline reaktiivvarras vasakul pool mootori ja tala vahel.RaidoKol kirjutas:Me lahendasime selle probleemi selliselt, et panime raami ja mootori vahele ühe varda. Pildilt näeb paremin. Mootori kandur, kuhu on pandud üks ots, on ise tehtud ja teine ots on starteri all oleva hoorattakarteri kinnitus poldi all.Raidoastra kirjutas:küsimus veel selline kuidas teie kolk ja lind oma mootori pikkiliikumist piirasite,vaatasin et seda originaali pole kuskile kinnitada mis pidama jääks,mootori padjad kole pehmed ja mootor liigub päris palju edasi tagasi ja väntsutab selle originaali puruks.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.