1. leht 2-st
üks järjekordne 2,5 TD Chero 97 a. mootor läks õhtale
Postitatud: K Aug 04, 2010 11:34 am
Postitas mangasar
Sai mudas kõvemini pööret antud ja isegi peaaegu mudast välja. Peale seda hakkasin käivitama ja starter ei jõudnud enam mootorit ringi tõmmata. Peale pikemat lõgistamist sain käima, ainult mootori hääl oli jube imelik. Sõitsin mudast välja ja mootor hakkas tossama õli lekkima ning jautusvedeiku viskas ka koheselt keema. Õli lekib kuskilt mootori alumiselt paremalt küljelt ja päris tublisti nii, et maas väike loik. Jahutusvedelikku jääb ka nagu vähemaks aga emulisiooni pole tekkinud ega samas pole ka õlinivoo lekke tõttu langenud. Mis võiks olla kõige tõenäolisem viga?
Postitatud: K Aug 04, 2010 12:07 pm
Postitas ibra
Viga ongi selles et mootor on õhtul.Kui sa ei viiitsi auto alla vaadata ning kindlaks teha kust õli lekib,siis on teistel raske midagi öelda.Eks ta sai kuuma ja plokikaane tihendi põletas ära või tõmbas mõne kaane mõrra.Käima ei saanud sa sellepärast et jahutusvedelik valgus silindrisse ja seda ju ei anna kokku suruda.Ega sa enne midagi ei näe ,kui hakkad plokikaani maha kruvima.Kui ikka sinist tuleb siis võis kolvigrupp ka viga saada.
Postitatud: K Aug 04, 2010 11:36 pm
Postitas Ax
Eks ta plokikaane tihendi kaasa võttis. Seda heal juhul. Sitemal juhul hakkad otsima ploki kaasi, või kõige hullemal juhul hülsse.
Omal kogemused 3.1 paadiankruga.
Võin aidata remondiga ja varuosadega. Sinna ikka läheb kõikvõimalikke tihendeid.
Postitatud: E Aug 09, 2010 11:17 am
Postitas mangasar
Viga selgunud, keps pooleks ja mootoriplokk puru. Seega vaja uut mootorit.
Postitatud: E Aug 09, 2010 11:34 am
Postitas Landy
Rumal küsimus,aga miks ei taha JEEPi inimesed sinna mõne muu tootja töökindlamat (2,5L) diisel konet vahele aretada?
Postitatud: E Aug 09, 2010 8:13 pm
Postitas RAMBO
Landy kirjutas:Rumal küsimus,aga miks ei taha JEEPi inimesed sinna mõne muu tootja töökindlamat (2,5L) diisel konet vahele aretada?
Ei ole rumal küsimus.Olen ka sellele mõelnud aga mida sa sinna teist paned??? BMW, ford transit...?
Postitatud: E Aug 09, 2010 8:37 pm
Postitas Landy
RAMBO kirjutas:Landy kirjutas:Rumal küsimus,aga miks ei taha JEEPi inimesed sinna mõne muu tootja töökindlamat (2,5L) diisel konet vahele aretada?
Ei ole rumal küsimus.Olen ka sellele mõelnud aga mida sa sinna teist paned??? BMW, ford transit...?
Näiteks pommikindlad Land Rover-i 200Tdi ja 300 Tdi masuudi katlad.
Oled sa kedagi nende töökindluse üle kurtmas kuulnud?
Pealegi on JEEP-ile varemgi LR-i mootorit peale pandud.
Postitatud: T Aug 10, 2010 10:35 am
Postitas Tyrk
Oleks huvitav seda teemat edasi arendaada kuna mul endal ka see 2,5 Jeep

. On meie mail teada ka mõni juhtum kus on selline operatsioon tehtud?
Postitatud: T Aug 10, 2010 2:20 pm
Postitas Alari
Aga äkki on keegi Eestis Cherokee XJ peale hoopiski V8 paigaldanud ?
Netiavarustes jäi silma, et GM-i 5,3 V8 on optimaalse kaalu ja mõõtmetega.
Postitatud: T Aug 10, 2010 2:25 pm
Postitas Landy
Tyrk kirjutas:Oleks huvitav seda teemat edasi arendaada kuna mul endal ka see 2,5 Jeep

. On meie mail teada ka mõni juhtum kus on selline operatsioon tehtud?
Sõnastasin end veidi valesti. Viitasin selle, et ajaloos on varem Jeepile tehases LR mootoreid pandud. Juhtus see ca 50 aastat tagasi. Praeguste mootorite paigalduse kohta ei oska rääkida. Kuna 200 ja 300 Tdi mootorid rahulduvad sisuliselt 1 juhtemega, siis elektri paigaldus ei tohiks keerukas olla.
Postitatud: T Aug 10, 2010 10:02 pm
Postitas davidsoniharald
Alari kirjutas:Aga äkki on keegi Eestis Cherokee XJ peale hoopiski V8 paigaldanud ?
Netiavarustes jäi silma, et GM-i 5,3 V8 on optimaalse kaalu ja mõõtmetega.
Ei ole V8-sat vaja kui olemas selline lahendus:
http://www.4wheeloffroad.com/techarticl ... index.html .
Postitatud: K Aug 11, 2010 8:46 am
Postitas vanaisa
lahendus on ju põnev, paraku pole hind eriti hea - ca 4000 taala eest võib juba korraliku Titani või Hesco strokeri osta. Chevy 5,3 saab ilmselt ka soodsamalt kätte...
Postitatud: K Aug 11, 2010 8:57 am
Postitas Alari
Grand-i 5,2 ja 5,9 peaksid ka vist istuma ?
St 242 vahekastiga vist klapivad, iseasi on muidugi kas kapoti all ruumi on.
Postitatud: K Aug 11, 2010 9:13 am
Postitas Romek
Alari kirjutas:Grand-i 5,2 ja 5,9 peaksid ka vist istuma ?
St 242 vahekastiga vist klapivad, iseasi on muidugi kas kapoti all ruumi on.
Mul üks komplektne (juhtmestik, aju jne) ja v.h. töökorras 5,2l Grandi mootor õuepeal jalus. Väikese $ eest annan ära.
Postitatud: K Aug 11, 2010 5:08 pm
Postitas mangasar
Hea meelega paneks selle paadimootori asemele mingi asisema diisli. Kas 3,1 Jeepi diisel läheb sinna probleemivabalt külge või misik muu mootor.