üks järjekordne 2,5 TD Chero 97 a. mootor läks õhtale

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

mangasar
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: R Okt 22, 2004 3:05 pm
Asukoht: Tallinn

üks järjekordne 2,5 TD Chero 97 a. mootor läks õhtale

Postitus Postitas mangasar »

Sai mudas kõvemini pööret antud ja isegi peaaegu mudast välja. Peale seda hakkasin käivitama ja starter ei jõudnud enam mootorit ringi tõmmata. Peale pikemat lõgistamist sain käima, ainult mootori hääl oli jube imelik. Sõitsin mudast välja ja mootor hakkas tossama õli lekkima ning jautusvedeiku viskas ka koheselt keema. Õli lekib kuskilt mootori alumiselt paremalt küljelt ja päris tublisti nii, et maas väike loik. Jahutusvedelikku jääb ka nagu vähemaks aga emulisiooni pole tekkinud ega samas pole ka õlinivoo lekke tõttu langenud. Mis võiks olla kõige tõenäolisem viga?
autod UAZ-469 (sõjaväe reduktorsildadega) ja UAZ-469B (kolhoosnik)
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Viga ongi selles et mootor on õhtul.Kui sa ei viiitsi auto alla vaadata ning kindlaks teha kust õli lekib,siis on teistel raske midagi öelda.Eks ta sai kuuma ja plokikaane tihendi põletas ära või tõmbas mõne kaane mõrra.Käima ei saanud sa sellepärast et jahutusvedelik valgus silindrisse ja seda ju ei anna kokku suruda.Ega sa enne midagi ei näe ,kui hakkad plokikaani maha kruvima.Kui ikka sinist tuleb siis võis kolvigrupp ka viga saada.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Eks ta plokikaane tihendi kaasa võttis. Seda heal juhul. Sitemal juhul hakkad otsima ploki kaasi, või kõige hullemal juhul hülsse.
Omal kogemused 3.1 paadiankruga.
Võin aidata remondiga ja varuosadega. Sinna ikka läheb kõikvõimalikke tihendeid.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
mangasar
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: R Okt 22, 2004 3:05 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas mangasar »

Viga selgunud, keps pooleks ja mootoriplokk puru. Seega vaja uut mootorit.
autod UAZ-469 (sõjaväe reduktorsildadega) ja UAZ-469B (kolhoosnik)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Rumal küsimus,aga miks ei taha JEEPi inimesed sinna mõne muu tootja töökindlamat (2,5L) diisel konet vahele aretada?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
RAMBO
True Off Roader!
Postitusi: 1337
Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725

Postitus Postitas RAMBO »

Landy kirjutas:Rumal küsimus,aga miks ei taha JEEPi inimesed sinna mõne muu tootja töökindlamat (2,5L) diisel konet vahele aretada?
Ei ole rumal küsimus.Olen ka sellele mõelnud aga mida sa sinna teist paned??? BMW, ford transit...?
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

RAMBO kirjutas:
Landy kirjutas:Rumal küsimus,aga miks ei taha JEEPi inimesed sinna mõne muu tootja töökindlamat (2,5L) diisel konet vahele aretada?
Ei ole rumal küsimus.Olen ka sellele mõelnud aga mida sa sinna teist paned??? BMW, ford transit...?
Näiteks pommikindlad Land Rover-i 200Tdi ja 300 Tdi masuudi katlad.
Oled sa kedagi nende töökindluse üle kurtmas kuulnud?
Pealegi on JEEP-ile varemgi LR-i mootorit peale pandud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tyrk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: T Juul 06, 2010 12:34 pm
Asukoht: Rakvere v Tallinn

Postitus Postitas Tyrk »

Oleks huvitav seda teemat edasi arendaada kuna mul endal ka see 2,5 Jeep :lol:. On meie mail teada ka mõni juhtum kus on selline operatsioon tehtud?
Mina olen nii rikas*, et osta odavaid asju.
*loe loll
Kasutaja avatar
Alari
Fitting 38"
Postitusi: 383
Liitunud: P Okt 26, 2008 7:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Alari »

Aga äkki on keegi Eestis Cherokee XJ peale hoopiski V8 paigaldanud ?
Netiavarustes jäi silma, et GM-i 5,3 V8 on optimaalse kaalu ja mõõtmetega.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Tyrk kirjutas:Oleks huvitav seda teemat edasi arendaada kuna mul endal ka see 2,5 Jeep :lol:. On meie mail teada ka mõni juhtum kus on selline operatsioon tehtud?
Sõnastasin end veidi valesti. Viitasin selle, et ajaloos on varem Jeepile tehases LR mootoreid pandud. Juhtus see ca 50 aastat tagasi. Praeguste mootorite paigalduse kohta ei oska rääkida. Kuna 200 ja 300 Tdi mootorid rahulduvad sisuliselt 1 juhtemega, siis elektri paigaldus ei tohiks keerukas olla.
Viimati muutis Landy, T Aug 10, 2010 10:36 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
davidsoniharald
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 183
Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm

Postitus Postitas davidsoniharald »

Alari kirjutas:Aga äkki on keegi Eestis Cherokee XJ peale hoopiski V8 paigaldanud ?
Netiavarustes jäi silma, et GM-i 5,3 V8 on optimaalse kaalu ja mõõtmetega.
Ei ole V8-sat vaja kui olemas selline lahendus:

http://www.4wheeloffroad.com/techarticl ... index.html .
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Kasutaja avatar
vanaisa
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: L Dets 01, 2007 1:01 pm
Asukoht: Kanavere
Kontakt:

Postitus Postitas vanaisa »

lahendus on ju põnev, paraku pole hind eriti hea - ca 4000 taala eest võib juba korraliku Titani või Hesco strokeri osta. Chevy 5,3 saab ilmselt ka soodsamalt kätte...
Kasutaja avatar
Alari
Fitting 38"
Postitusi: 383
Liitunud: P Okt 26, 2008 7:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Alari »

Grand-i 5,2 ja 5,9 peaksid ka vist istuma ?
St 242 vahekastiga vist klapivad, iseasi on muidugi kas kapoti all ruumi on.
Romek
Rock Crawler
Postitusi: 684
Liitunud: E Okt 23, 2006 1:04 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Romek »

Alari kirjutas:Grand-i 5,2 ja 5,9 peaksid ka vist istuma ?
St 242 vahekastiga vist klapivad, iseasi on muidugi kas kapoti all ruumi on.
Mul üks komplektne (juhtmestik, aju jne) ja v.h. töökorras 5,2l Grandi mootor õuepeal jalus. Väikese $ eest annan ära.
LC80 4,2TD
Tel.5102431
mangasar
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: R Okt 22, 2004 3:05 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas mangasar »

Hea meelega paneks selle paadimootori asemele mingi asisema diisli. Kas 3,1 Jeepi diisel läheb sinna probleemivabalt külge või misik muu mootor.
autod UAZ-469 (sõjaväe reduktorsildadega) ja UAZ-469B (kolhoosnik)
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”