üks järjekordne 2,5 TD Chero 97 a. mootor läks õhtale
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
üks järjekordne 2,5 TD Chero 97 a. mootor läks õhtale
Sai mudas kõvemini pööret antud ja isegi peaaegu mudast välja. Peale seda hakkasin käivitama ja starter ei jõudnud enam mootorit ringi tõmmata. Peale pikemat lõgistamist sain käima, ainult mootori hääl oli jube imelik. Sõitsin mudast välja ja mootor hakkas tossama õli lekkima ning jautusvedeiku viskas ka koheselt keema. Õli lekib kuskilt mootori alumiselt paremalt küljelt ja päris tublisti nii, et maas väike loik. Jahutusvedelikku jääb ka nagu vähemaks aga emulisiooni pole tekkinud ega samas pole ka õlinivoo lekke tõttu langenud. Mis võiks olla kõige tõenäolisem viga?
autod UAZ-469 (sõjaväe reduktorsildadega) ja UAZ-469B (kolhoosnik)
Viga ongi selles et mootor on õhtul.Kui sa ei viiitsi auto alla vaadata ning kindlaks teha kust õli lekib,siis on teistel raske midagi öelda.Eks ta sai kuuma ja plokikaane tihendi põletas ära või tõmbas mõne kaane mõrra.Käima ei saanud sa sellepärast et jahutusvedelik valgus silindrisse ja seda ju ei anna kokku suruda.Ega sa enne midagi ei näe ,kui hakkad plokikaani maha kruvima.Kui ikka sinist tuleb siis võis kolvigrupp ka viga saada.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Rumal küsimus,aga miks ei taha JEEPi inimesed sinna mõne muu tootja töökindlamat (2,5L) diisel konet vahele aretada?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Ei ole rumal küsimus.Olen ka sellele mõelnud aga mida sa sinna teist paned??? BMW, ford transit...?Landy kirjutas:Rumal küsimus,aga miks ei taha JEEPi inimesed sinna mõne muu tootja töökindlamat (2,5L) diisel konet vahele aretada?
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Näiteks pommikindlad Land Rover-i 200Tdi ja 300 Tdi masuudi katlad.RAMBO kirjutas:Ei ole rumal küsimus.Olen ka sellele mõelnud aga mida sa sinna teist paned??? BMW, ford transit...?Landy kirjutas:Rumal küsimus,aga miks ei taha JEEPi inimesed sinna mõne muu tootja töökindlamat (2,5L) diisel konet vahele aretada?
Oled sa kedagi nende töökindluse üle kurtmas kuulnud?
Pealegi on JEEP-ile varemgi LR-i mootorit peale pandud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Sõnastasin end veidi valesti. Viitasin selle, et ajaloos on varem Jeepile tehases LR mootoreid pandud. Juhtus see ca 50 aastat tagasi. Praeguste mootorite paigalduse kohta ei oska rääkida. Kuna 200 ja 300 Tdi mootorid rahulduvad sisuliselt 1 juhtemega, siis elektri paigaldus ei tohiks keerukas olla.Tyrk kirjutas:Oleks huvitav seda teemat edasi arendaada kuna mul endal ka see 2,5 Jeep. On meie mail teada ka mõni juhtum kus on selline operatsioon tehtud?
Viimati muutis Landy, T Aug 10, 2010 10:36 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Ei ole V8-sat vaja kui olemas selline lahendus:Alari kirjutas:Aga äkki on keegi Eestis Cherokee XJ peale hoopiski V8 paigaldanud ?
Netiavarustes jäi silma, et GM-i 5,3 V8 on optimaalse kaalu ja mõõtmetega.
http://www.4wheeloffroad.com/techarticl ... index.html .
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.