Järjekordselt paar rumalat küsimust laiemale ringile.
("AutoMoto" foorumis on teema ühe foorumlase Gaz69 ehitamisest, seal arutleti muu hulgas ka antud liikuri amortide asjus. Kommentaatorite seisukohad tüüpiliselt ristivastupidised - ortodoksed originaaliaustajad soovitasid jääda hoobamortisaatorite juurde, teised soovitasid - arvestades sõiduomadusi - teleskoopamorte.)
Siit ka minu küsimus:
1)On siinsetest keegi oma p_ _ _ _ ga ära proovinud, kui suur (märgatav) vahe (Gaz 69-l) on, vahetades originaalamordid teleskoopidega? (Ehk siis - kas tasub see asi ennast üldse ära?)
2)Kas UAZ'i, (või mõnede moodsamate liikurite) teleskoop-amortide paigaldamiseks tuleb suuri (ümber-)ehitusi ette võtta?
(Ei tahaks väga oma 69-t retsima hakata, aga kuna sõidan temaga kaunis palju, ja suur osa sellest kruusateedel, ning kuna juhitavus originaalamortidega on just eriti ebatasastel kruusateedel karjuvalt halb , siis tahaks seda pisutki parandada.)
Ühesõnaga - milliseid võtteid see "modifikatsioon" täpselt nõuab (ning äkki on soovitusi - milliseid amorte kasutada?
Gaz69-le paremad amordid (?)
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
GAZ`i juhitavusprobleemid algavad vedrudest, siis tulevad amortisaatorid ja asja krooniks on väga halb roolisüsteem.
Korralikud amordid parandavad asja.
Kui on palju sõitmist ja tunned ebamugavust, oleks targem vaadata moodsama veermikuga sõiduki poole (loe keerdvedrudel ja rooli ja pidurivõimendi jne.)
Korralikud amordid parandavad asja.
Kui on palju sõitmist ja tunned ebamugavust, oleks targem vaadata moodsama veermikuga sõiduki poole (loe keerdvedrudel ja rooli ja pidurivõimendi jne.)
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Sai sellist riista kunagi ehitatud ja saab küll tunduvalt parem sõita.
Paigutuselt peaks amordid üritama paigutada võimalikult püsti sest näiteks
Uazi detaile kasutades jäävad amordid imeliku nurga alla.
Esimesteks leidsime jäikuselt sobivad amordid Ford Scorpio alt ja taha Transiti tagumised.
Igatahes kadus ära lainetel noogutamine ja trepis teel sildade hüplemine.
Esimesed said vedrude peale ja ülemised otsad said lisaks raami kinnitusele ka üle mootori seotud.
Tagumisi ei tahtnud salongi tuua ja need said pandud kaldu ja kinnitus keskele raami vahetalale.
Muide ka hoobamorti saab modida jäigemaks ja ka teha reguleeritavaks nii sissemineku kui väljatuleku.
Proovida võiks erinevaid klapivedrusid ja õlisid ning katsetamisega saab asja heaks.
Paigutuselt peaks amordid üritama paigutada võimalikult püsti sest näiteks
Uazi detaile kasutades jäävad amordid imeliku nurga alla.
Esimesteks leidsime jäikuselt sobivad amordid Ford Scorpio alt ja taha Transiti tagumised.
Igatahes kadus ära lainetel noogutamine ja trepis teel sildade hüplemine.
Esimesed said vedrude peale ja ülemised otsad said lisaks raami kinnitusele ka üle mootori seotud.
Tagumisi ei tahtnud salongi tuua ja need said pandud kaldu ja kinnitus keskele raami vahetalale.
Muide ka hoobamorti saab modida jäigemaks ja ka teha reguleeritavaks nii sissemineku kui väljatuleku.
Proovida võiks erinevaid klapivedrusid ja õlisid ning katsetamisega saab asja heaks.