1. leht 1-st

LJ70 kinnijäänud pooltelg

Postitatud: E Juul 19, 2010 1:31 pm
Postitas Myrgel
Tagumises diffris on midagist laiali jooksnud (arvatavasti taldrek) ja üks pooltelg on täiesti kapitaalselt kinni kiilunud. Liigub ca 1cm ja rohkem enam edasi ei tule. Kas on mingi hammakas jalutama läinud ja telje otsa sodiks söönud või on eelmine meistermehhaanik tagasilla kokkukeevitamise projekti raames ka igaks juhuks ka pooltelje kinni keevitanud - ei tea. Mis on teada, et telg välja ei tule.

Kas keegi on mõne vägivaldsema ja tõhusama mooduse välja mõelnud kinniste telgede kätte saamiseks või pean hakkama diffrit lahti lõikama?

Urmas
5038572

Re: LJ70 kinnijäänud pooltelg

Postitatud: E Juul 19, 2010 2:17 pm
Postitas Jünger
Myrgel kirjutas:Tagumises diffris on midagist laiali jooksnud (arvatavasti taldrek) ja üks pooltelg on täiesti kapitaalselt kinni kiilunud. Liigub ca 1cm ja rohkem enam edasi ei tule. Kas on mingi hammakas jalutama läinud ja telje otsa sodiks söönud või on eelmine meistermehhaanik tagasilla kokkukeevitamise projekti raames ka igaks juhuks ka pooltelje kinni keevitanud - ei tea. Mis on teada, et telg välja ei tule.

Kas keegi on mõne vägivaldsema ja tõhusama mooduse välja mõelnud kinniste telgede kätte saamiseks või pean hakkama diffrit lahti lõikama?

Urmas
5038572
Kas mingi toru või muu säärase asjaga teiselt poolt lüües tolku ei ole?
Või löök(?)tõmmits.
Ja nii muuseas ütlen, et toyo sillal ei saa pooltelge kuidagi sisse kinni keevitada...



Kaspar

Postitatud: E Juul 19, 2010 8:31 pm
Postitas Praks1
V6in laenata t6mitsat,kui tahad.

Postitatud: N Aug 05, 2010 1:07 am
Postitas Myrgel
Saage tuttavaks, Laki Luugi Pooltelje Ekstraktor 1.0:

Pilt

Tööpõhimõte järgnev: lõikad endale N koguse 5mm metalliribasid ja hakkad neid üks haaval "pilusse" kiiluks lööma. Ikka kaks tükki külgedel ja kolmandat lööd kahe vahele, et ekstraktitavad detailid väga viga ei saaks.

Tunnike pusimist ja tulem on siin:
Pilt

Pikem jutt, kui kedagi peaks huvitama SIIN.

Päikest:
Urmas

Postitatud: N Aug 05, 2010 8:54 am
Postitas Madis
No kena - aga misasi seda telge siiski kinni hoidis? Oletan, et pooltelje nuudid olid "keerdus"?

Postitatud: N Aug 05, 2010 11:02 am
Postitas tarmo
Ma ei ole väga kursis hoidnud end, aga kas seal on orig 70 sillad all?
Kui midagi jämedamat (75, 60, 61, 80), siis oleks võileivaraha eest pakkuda 4.11:1 tigu ja taldrikut nii ette kui taha...

Postitatud: N Aug 05, 2010 6:50 pm
Postitas Neuser
Sul taldrikul ju veel päris mitmed hambad terved. Oleks ressursi raiskamine tigu- taldrik juba välja vahetada. Näide meie enda suvesõidust, kus sai ülekanne välja vahetatud teise päeva õhtul kui esidifri taldrikul oli terve vaid 1 (üks) hammas. :)

Postitatud: E Aug 09, 2010 2:53 am
Postitas Myrgel
Madis kirjutas:No kena - aga misasi seda telge siiski kinni hoidis? Oletan, et pooltelje nuudid olid "keerdus"?
Natukene kannatada saanud olid teised jah. Kas nüüd keerdus seda uurin täpsemalt järgmine kord.
tarmo kirjutas:Ma ei ole väga kursis hoidnud end, aga kas seal on orig 70 sillad all?
Kui midagi jämedamat (75, 60, 61, 80), siis oleks võileivaraha eest pakkuda 4.11:1 tigu ja taldrikut nii ette kui taha...
Originaalid. 4.55 ülekanne.
Neuser kirjutas:Sul taldrikul ju veel päris mitmed hambad terved. Oleks ressursi raiskamine tigu- taldrik juba välja vahetada. Näide meie enda suvesõidust, kus sai ülekanne välja vahetatud teise päeva õhtul kui esidifri taldrikul oli terve vaid 1 (üks) hammas.
:rofl: Hooga isegi kannataks sõita. Seistes on maru nukker ainult esisillaveoga olla. Kui taldrik "õige" kohani jõuab, siis kaob teol pidamine.

Urmas