LJ70 kinnijäänud pooltelg
Moderaatorid: jr, Moderators
LJ70 kinnijäänud pooltelg
Tagumises diffris on midagist laiali jooksnud (arvatavasti taldrek) ja üks pooltelg on täiesti kapitaalselt kinni kiilunud. Liigub ca 1cm ja rohkem enam edasi ei tule. Kas on mingi hammakas jalutama läinud ja telje otsa sodiks söönud või on eelmine meistermehhaanik tagasilla kokkukeevitamise projekti raames ka igaks juhuks ka pooltelje kinni keevitanud - ei tea. Mis on teada, et telg välja ei tule.
Kas keegi on mõne vägivaldsema ja tõhusama mooduse välja mõelnud kinniste telgede kätte saamiseks või pean hakkama diffrit lahti lõikama?
Urmas
5038572
Kas keegi on mõne vägivaldsema ja tõhusama mooduse välja mõelnud kinniste telgede kätte saamiseks või pean hakkama diffrit lahti lõikama?
Urmas
5038572
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Re: LJ70 kinnijäänud pooltelg
Kas mingi toru või muu säärase asjaga teiselt poolt lüües tolku ei ole?Myrgel kirjutas:Tagumises diffris on midagist laiali jooksnud (arvatavasti taldrek) ja üks pooltelg on täiesti kapitaalselt kinni kiilunud. Liigub ca 1cm ja rohkem enam edasi ei tule. Kas on mingi hammakas jalutama läinud ja telje otsa sodiks söönud või on eelmine meistermehhaanik tagasilla kokkukeevitamise projekti raames ka igaks juhuks ka pooltelje kinni keevitanud - ei tea. Mis on teada, et telg välja ei tule.
Kas keegi on mõne vägivaldsema ja tõhusama mooduse välja mõelnud kinniste telgede kätte saamiseks või pean hakkama diffrit lahti lõikama?
Urmas
5038572
Või löök(?)tõmmits.
Ja nii muuseas ütlen, et toyo sillal ei saa pooltelge kuidagi sisse kinni keevitada...
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Saage tuttavaks, Laki Luugi Pooltelje Ekstraktor 1.0:

Tööpõhimõte järgnev: lõikad endale N koguse 5mm metalliribasid ja hakkad neid üks haaval "pilusse" kiiluks lööma. Ikka kaks tükki külgedel ja kolmandat lööd kahe vahele, et ekstraktitavad detailid väga viga ei saaks.
Tunnike pusimist ja tulem on siin:

Pikem jutt, kui kedagi peaks huvitama SIIN.
Päikest:
Urmas
Tööpõhimõte järgnev: lõikad endale N koguse 5mm metalliribasid ja hakkad neid üks haaval "pilusse" kiiluks lööma. Ikka kaks tükki külgedel ja kolmandat lööd kahe vahele, et ekstraktitavad detailid väga viga ei saaks.
Tunnike pusimist ja tulem on siin:
Pikem jutt, kui kedagi peaks huvitama SIIN.
Päikest:
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ma ei ole väga kursis hoidnud end, aga kas seal on orig 70 sillad all?
Kui midagi jämedamat (75, 60, 61, 80), siis oleks võileivaraha eest pakkuda 4.11:1 tigu ja taldrikut nii ette kui taha...
Kui midagi jämedamat (75, 60, 61, 80), siis oleks võileivaraha eest pakkuda 4.11:1 tigu ja taldrikut nii ette kui taha...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
Neuser
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Sul taldrikul ju veel päris mitmed hambad terved. Oleks ressursi raiskamine tigu- taldrik juba välja vahetada. Näide meie enda suvesõidust, kus sai ülekanne välja vahetatud teise päeva õhtul kui esidifri taldrikul oli terve vaid 1 (üks) hammas. 
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Natukene kannatada saanud olid teised jah. Kas nüüd keerdus seda uurin täpsemalt järgmine kord.Madis kirjutas:No kena - aga misasi seda telge siiski kinni hoidis? Oletan, et pooltelje nuudid olid "keerdus"?
Originaalid. 4.55 ülekanne.tarmo kirjutas:Ma ei ole väga kursis hoidnud end, aga kas seal on orig 70 sillad all?
Kui midagi jämedamat (75, 60, 61, 80), siis oleks võileivaraha eest pakkuda 4.11:1 tigu ja taldrikut nii ette kui taha...
Neuser kirjutas:Sul taldrikul ju veel päris mitmed hambad terved. Oleks ressursi raiskamine tigu- taldrik juba välja vahetada. Näide meie enda suvesõidust, kus sai ülekanne välja vahetatud teise päeva õhtul kui esidifri taldrikul oli terve vaid 1 (üks) hammas.
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com