Vastupidav sidur.

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Vastupidav sidur.

Postitus Postitas heints »

Seoses sellega ,et moogile sai natuke võimsam mootor paigaldatud on tekkinud vajadus korraliku siduri järgi. 132 kw mootori traktori rehvi ja lukus sillaga sai muddragil uuest sachsi sidurist umbes 4 sõiduga jagu,tulemus oli ,et treilale tuli ennast juba vintsida.
Netis tuhnides olen jõudnud järeldusele, et on 2 võimalust, kas keraamiline või siis labadega nn sportsidur.
Ootaks siis poolt ja vastu argumente neilt kellel on reaalne kogemus taolise siduri rehvi ja mootori koostöös.
Kas sellised sidurikettad nõuavad ka erilist korvi või kõlbab originaal?
Huvitaks ka hinnaklass ja kes eestis sellise kolaga kaupleb.
Kas sellise ketta puhul piisab sellest ,et hermetiseerida koda niipalju ,et suurem sõnnik eemal hoida või tuleb teha täiesti veekindlaks?
Üldjoontes peab saama tulemus väga hea ,sest peale igat sõitu kabiini ja mootorit eemaldada on natuke tüütu.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mis mootor sul on? Mis on ketta läbimõõt?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Mootor on opel senatori 3,0 132 kw. Ketta läbimõõtu hetkel ei oska öelda kuna pole jõudnud veel laiali lammutada.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Omadest kogemustest siis Centerforsi labadega sidur andis suht kähku otsad. Sai siis Uaziku katted peale needitud ja pole senimaani rohkem probleeme olnud. Autoks siis Wrangler, 2,5i, 33"bogger ja lockright lukud.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Metsa on vaja sidurit mida kannatab vabalt libistada, selleks ei sobi labadega ketas. Centerforce dual friction on hea sidur, vähemalt 4,0 jeepi mootori otsas pidas ta väga hästi vastu. Aga kõigepealt võta vana maha ka vaata milles probleem oli.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 901
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

erik kirjutas:Metsa on vaja sidurit mida kannatab vabalt libistada.
Miks on vaja sidurit libistada?
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

ÄÄ sa metsas sõidad ja vintsi kasutad?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Mis hinnaklassi see Centerforce dual friction sidur jääb?
Kas keegi müüb meie maal või tuleb tellida?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Selle suudab sulle hankida näit. JR motors
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Kiirelt netis Centerforci kataloogi lapates ei hakanud silma , et nad senatorile midagi pakuks.Kui muidugi mõõdu järgi ei joppa.
Rohkem alternatiive pole kellegil pakkuda?
Ax kas neetisid sellele samale labadega kettale uasiku katted ja kas sul koda hermeetiline?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

heints kirjutas: Rohkem alternatiive pole kellegil pakkuda?
Opel ja Volga ei ole võrreldvad, yks 135 KW, teine 72 KW.
Seisab mul Volga mootori otsas UAZ tugevdatud sidur, lisatud 3 spiraalvedru.
UAZ originaalkatted kulusid suhteliselt kiiresti ja peale seda olen kasutanud Pidurimeistri teeneid. Kulub seegi, eriti nyyd suurte ratasetega vintsimisel aga kestab paremini kui originaalkatted. Kasutavad vaskneede. Anna neile teada, et tegemist offroad masinaga ja otsivad sulle mingi sobiva katte. Asuvad Veerenni tn-l.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Kunagi pidurimeistrist küsisin siis öeldi ,et neil mingeid erinevaid katteid pole. See mida kõigile ketastele pannakse pidigi erikuradi kõva olema ja offroadi ja dragi mehed pidid kõik karja kaupa oma kettaid sinna tassima ja maru rahul olema.
Millegipärast ei tundund see jutt aga usaldusttekitav.
Kas selle labadega ketta puhul on siis ainuke miinus ,et ei saa sidurit libistadada?
Ise metsas eriti ei libista ja moogil saab ju alati kasutada üliaeglast esimest käiku.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Pidurimeistri katted ongi head.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Sai siis täna moog ära lammutatud ja selgus, et kiirustamise ja pilsneri koosmõjul oli ketas tagurpidi sisse läinud. :oops: Kattel polnud häda midagi aga pildil olev neljakandiline osa jäi hooratta poltidele kandma ja ketas ei ulatanud enam vastu hooratast. Selle tulemusel oli kettalt eemaldunud ka paar väikemat vedru
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... dur001.jpg
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 552
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

Labadega ketas töötab põhimõtteliselt nagu ON_OFF lüliti.Saab libistada aga äärmiselt ebamugav.Igaljuhul pidas pidurimeistri ketas kuskil 400hj ratastele kandmise vabalt vastu :D
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”