Vastupidav sidur.
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Vastupidav sidur.
Seoses sellega ,et moogile sai natuke võimsam mootor paigaldatud on tekkinud vajadus korraliku siduri järgi. 132 kw mootori traktori rehvi ja lukus sillaga sai muddragil uuest sachsi sidurist umbes 4 sõiduga jagu,tulemus oli ,et treilale tuli ennast juba vintsida.
Netis tuhnides olen jõudnud järeldusele, et on 2 võimalust, kas keraamiline või siis labadega nn sportsidur.
Ootaks siis poolt ja vastu argumente neilt kellel on reaalne kogemus taolise siduri rehvi ja mootori koostöös.
Kas sellised sidurikettad nõuavad ka erilist korvi või kõlbab originaal?
Huvitaks ka hinnaklass ja kes eestis sellise kolaga kaupleb.
Kas sellise ketta puhul piisab sellest ,et hermetiseerida koda niipalju ,et suurem sõnnik eemal hoida või tuleb teha täiesti veekindlaks?
Üldjoontes peab saama tulemus väga hea ,sest peale igat sõitu kabiini ja mootorit eemaldada on natuke tüütu.
Netis tuhnides olen jõudnud järeldusele, et on 2 võimalust, kas keraamiline või siis labadega nn sportsidur.
Ootaks siis poolt ja vastu argumente neilt kellel on reaalne kogemus taolise siduri rehvi ja mootori koostöös.
Kas sellised sidurikettad nõuavad ka erilist korvi või kõlbab originaal?
Huvitaks ka hinnaklass ja kes eestis sellise kolaga kaupleb.
Kas sellise ketta puhul piisab sellest ,et hermetiseerida koda niipalju ,et suurem sõnnik eemal hoida või tuleb teha täiesti veekindlaks?
Üldjoontes peab saama tulemus väga hea ,sest peale igat sõitu kabiini ja mootorit eemaldada on natuke tüütu.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Metsa on vaja sidurit mida kannatab vabalt libistada, selleks ei sobi labadega ketas. Centerforce dual friction on hea sidur, vähemalt 4,0 jeepi mootori otsas pidas ta väga hästi vastu. Aga kõigepealt võta vana maha ka vaata milles probleem oli.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Opel ja Volga ei ole võrreldvad, yks 135 KW, teine 72 KW.heints kirjutas: Rohkem alternatiive pole kellegil pakkuda?
Seisab mul Volga mootori otsas UAZ tugevdatud sidur, lisatud 3 spiraalvedru.
UAZ originaalkatted kulusid suhteliselt kiiresti ja peale seda olen kasutanud Pidurimeistri teeneid. Kulub seegi, eriti nyyd suurte ratasetega vintsimisel aga kestab paremini kui originaalkatted. Kasutavad vaskneede. Anna neile teada, et tegemist offroad masinaga ja otsivad sulle mingi sobiva katte. Asuvad Veerenni tn-l.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kunagi pidurimeistrist küsisin siis öeldi ,et neil mingeid erinevaid katteid pole. See mida kõigile ketastele pannakse pidigi erikuradi kõva olema ja offroadi ja dragi mehed pidid kõik karja kaupa oma kettaid sinna tassima ja maru rahul olema.
Millegipärast ei tundund see jutt aga usaldusttekitav.
Kas selle labadega ketta puhul on siis ainuke miinus ,et ei saa sidurit libistadada?
Ise metsas eriti ei libista ja moogil saab ju alati kasutada üliaeglast esimest käiku.
Millegipärast ei tundund see jutt aga usaldusttekitav.
Kas selle labadega ketta puhul on siis ainuke miinus ,et ei saa sidurit libistadada?
Ise metsas eriti ei libista ja moogil saab ju alati kasutada üliaeglast esimest käiku.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Sai siis täna moog ära lammutatud ja selgus, et kiirustamise ja pilsneri koosmõjul oli ketas tagurpidi sisse läinud.
Kattel polnud häda midagi aga pildil olev neljakandiline osa jäi hooratta poltidele kandma ja ketas ei ulatanud enam vastu hooratast. Selle tulemusel oli kettalt eemaldunud ka paar väikemat vedru
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... dur001.jpg
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... dur001.jpg
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944