Nissan Pathifinder dci 2,5 2005a
Moderaatorid: jr, Moderators
Nissan Pathifinder dci 2,5 2005a
On soov selline osta.Ehk räägite tema vastupidavusest, nõrkustest ja miks ei tasuks või tasuks osta.
Enda oma 2007a, 6.k. manuaal. Sõitnud 105 000km, igal pool, iga ilmaga, erinevate kiirustega ja erinevatel teedel-maastikel.
Vahetatud: sidur. tagumised amordid, eest pudipadi, tagumised alumised õõtsad, nüüd kohekohe ka ülemised, roolikardaani rist, esimene kardaanirist.
Kütust võtab mõistlikult, maanterehviga sai suvel alla 10 paagi keskmine, maastikuvõimelisema rehviga rasketes oludes 16 paagi keskmine. Jaksu on piisavalt, käru võib edukalt vedada.
Üldiselt ei kõlba millekski, aga kõik asjad ajab täitsa hästi ära (pereauto, jahiauto, tööauto, maastik, maantee jne). Olen rahul.
Vahetatud: sidur. tagumised amordid, eest pudipadi, tagumised alumised õõtsad, nüüd kohekohe ka ülemised, roolikardaani rist, esimene kardaanirist.
Kütust võtab mõistlikult, maanterehviga sai suvel alla 10 paagi keskmine, maastikuvõimelisema rehviga rasketes oludes 16 paagi keskmine. Jaksu on piisavalt, käru võib edukalt vedada.
Üldiselt ei kõlba millekski, aga kõik asjad ajab täitsa hästi ära (pereauto, jahiauto, tööauto, maastik, maantee jne). Olen rahul.
Mul ka 2007a, automaat. Ls 107000km
Garantii korras vahetatud mõlemad esimesed arniirid ja mõlemad kardaaniristid. Lisaks tavahooldusele veel 2x tagumised piduriklotsid ja 1x esimesed piduriklotsid. Hetkel midag tegemist ei taha v.a oma tehtud paar kriipsu.
Kütusekulu oli 10-11l/100km kuni sai BF All-Terrainid 265/70/17 alla pandud. Siis liitri jagu kulu tõusis.
Plussid: Minu arvates näeb hea välja, pereautoks ja käru vedamiseks ideaalne. Väga suur pakiruum ja kolmas istmerida mahub põrandasse ilma, et peaks neid hakkama välja tõstma. Võimalus kasutada navi ekraani DVD jaoks + tagurduskaamera on linnas väga mugav kasutada.
Miinused: Raskel maastikul jääb vajaka diffrist. Seda asendab veojõu kontroll, mis on täiesti mõtetu maastikul. Võrdsete rehvidega jääb maastikul Länkarile alla. Mõnele ei meeldi sisu, plastmassi oleks võib olla võinud vähem olla, aga mind ei sega. Tagumised istmed ei ole maailma mugavaimad.
Garantii korras vahetatud mõlemad esimesed arniirid ja mõlemad kardaaniristid. Lisaks tavahooldusele veel 2x tagumised piduriklotsid ja 1x esimesed piduriklotsid. Hetkel midag tegemist ei taha v.a oma tehtud paar kriipsu.
Kütusekulu oli 10-11l/100km kuni sai BF All-Terrainid 265/70/17 alla pandud. Siis liitri jagu kulu tõusis.
Plussid: Minu arvates näeb hea välja, pereautoks ja käru vedamiseks ideaalne. Väga suur pakiruum ja kolmas istmerida mahub põrandasse ilma, et peaks neid hakkama välja tõstma. Võimalus kasutada navi ekraani DVD jaoks + tagurduskaamera on linnas väga mugav kasutada.
Miinused: Raskel maastikul jääb vajaka diffrist. Seda asendab veojõu kontroll, mis on täiesti mõtetu maastikul. Võrdsete rehvidega jääb maastikul Länkarile alla. Mõnele ei meeldi sisu, plastmassi oleks võib olla võinud vähem olla, aga mind ei sega. Tagumised istmed ei ole maailma mugavaimad.
Difreid on omajagu, aga lukustamise võimalusi on ehk vajaka. Veojõukontrolli mu autol ei ole, kõik reguleeritakse istme ja roolivahelise tihendi poolt - saab edukalt hakkama. Länkarile ka alla pole jäänud..ingvar kirjutas:Miinused: Raskel maastikul jääb vajaka diffrist. Seda asendab veojõu kontroll, mis on täiesti mõtetu maastikul. Võrdsete rehvidega jääb maastikul Länkarile alla.
Täitsa käib-kah-masin.