abi l200 4vedu ei lülitu välja

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
mihkelme
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: T Mai 11, 2010 10:30 pm

abi l200 4vedu ei lülitu välja

Postitus Postitas mihkelme »

Tere, see on siis minu esimene postitus siin foorumis, loodan et ei pane teemaga väga mööda. Probleem nimelt selles, et täna tagaveolt 4veole lülitades liikus vahekasti kang 4veo asendisse ilusti, kuid kahjuks sinna ta jäigi, mitte kuhugi poole ei liikunud enam. Autoks on Mitsubishi l200 aastast 2008, ls on 70000km. Sõites ei kostu mingeid imelike hääli. Mida soovitate vaadata või teha enne remonti minekut, et saaks tagaveoga sõita?

ette tänades Mihkel
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

jaan mmc kirjutas:... sõita seni 4 wd-ga. Sellel masinal peaks ka vahedifer või sidur olema ja seega võimalik ka 4wd-ga edukalt liikuda....
Kas tõesti on mitsu kastikal keskdiffer? Mu teada pole kastikatel reeglina sihukest looma olemas aga mitsu sisu pole ta välimuse pärast uurinud. Kui on siis võib muidugi nelikveoga sõita aga kui pole siis kohe mitte ei soovita, remont võib väga kalliks minna ...
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Nendel uutel, ümara ninaga, kallimatel versioonidel on keskdiffer. Põhimõtteliselt sama vahekast, mis Pajerol. Vähemalt selline arusaam on asjast jäänud. http://www.agr.ee/index.php
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
JANNO L200
Mudder
Postitusi: 96
Liitunud: T Mär 13, 2007 1:18 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas JANNO L200 »

Olen olnud hädas sama probleemiga. Kaks esimest korda kui vahekasti kang kinni kiilus, võtsin polstrid lahti ja vahekasti kangi kasti küljest. Mälu järgi oli kang kiilunud kinni kastis ebatäpse sfäärliigendi tõttu. Ei mäleta küll et oleks midagi väga eriskummalist olnud, panin kangi tagasi kahvlite vahele ja töötas.
Hiljem vahetasin lihtsalt ettevaatlikumalt vahekastis ülekannet kuni tuli lõpuks hooldusaeg ja sai muret kurdetud esinduses. Liiga suure lõtkuga liigend vahetati esinduse kuludega ära. Olevat olnud tehase süü.

Uutel L200 Mitsudel (alates 2006) on erinevaid vahekaste. Easy Select ja Super Select. Mõlemal peaks olema keskdiffer. Super selectil on veel ka keskdifrilukk (kang asendis HLc). Ei mäleta täpselt peensusi kuid eks Google ikka aitab. Nii et ka Sinu autol peaks olema keskdiffer siis ei tohiks juhtuda midagi erilist asfaldil sõites 4H asendis vahekasti kangiga. Kui vahekasti kang on asendis 4HLc siis parem ära asfaldil pikalt sõida.
Nissan Patrol Y60
mihkelme
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: T Mai 11, 2010 10:30 pm

Postitus Postitas mihkelme »

tänan asjaliku arutelu eest.
Põhjaplekk oli kiilunud kuhugi vahele, praegu võeti esivedu tagant ära, aga tuleb sildade lüliti kangivärgi vahetus, hetkel hind teadmata. Põhjaplekid maksavad (neid seal 2 tk kortsu keeratud) 1803 ja 2860 raha +töö.
Diagnostika ja töö olid 420 raha.
Mihkel
Vasta

Mine “Mitsubishi”