1. leht 2-st
Mudakoon Trophy 2010 järelkajad
Postitatud: L Mai 01, 2010 4:45 pm
Postitas KAMAKAS
Postitatud: L Mai 01, 2010 11:22 pm
Postitas erik
Oliver kirjutas:
PS! Loodan, et tuleb ka uus sügavusrekord ära! SilverBeastile minu panused, sest neil see ju pisut juba traditsiooniks. Erik, kui evakueerimiseks läheb, siis helista - tulen ja aitan, kuidas oskan.
Traditsiooni ei pidanud murdma. Evakueerimist ei vaja ka. Tänud panustamast ja meeles pidamast, Oliver. Oleks tahtnud muidugi ka sinuga rinda pista, nagu vanasti.
Oli superhea võistlus, rada oli väga mõnus. Joel, Sa tegid ära suure töö. Mudakoon on, oli ja jääb alati üheks etaloniks, milline peab üks võistlus olema.
Kui keegi siin kurtis, enne koonu, et saab sõita ainult liini all ja väga vähe, siis on see küll täielik BS.
Tänulik
Team Silver Beast
Postitatud: P Mai 02, 2010 10:26 am
Postitas Movistar
Võistlus oli äge,kuid liiga lühike,rajad TR-3 jaoks täpselt parajad.
Mitte,et see meeldiv tegevus oleks aga niipalju polegi kunagi vintsida saanud,ühelgi võistlusel.
Väikse vea tegime ka ja tulemus oli selline:

Mudakoon 2010 järelkajad
Postitatud: P Mai 02, 2010 1:44 pm
Postitas Aldis
Postitatud: P Mai 02, 2010 8:12 pm
Postitas weix2
Ise rajale kahjux seekord ei jõudnud, aga osaliste juttu kuulates olid enamus ikkagi positiivsed kommentaarid. Mõned seltsimehed tahtsid yhe tiiru veel rajale peale teha

järelikult meeldis.
Väike stiilinäide
Würth´i Andreselt
http://www.youtube.com/watch?v=YTFgRXGzlH4
Aga rajal on huvitavam kui kõrvalt vaadata ja õpetada

Postitatud: P Mai 02, 2010 9:30 pm
Postitas RaidoKol
Ütleks siis kah paar sõna. Kõigepealt tänaks meid aidanud meeskondi alustades Hõbujõust, kes meid LK1 kraavist välja vintsis, sest olime oma vintsitrossi kolmandat korda pooleks tõmmanud. Õnneks ei läinud sel katsel enam vintsi vaja. Samuti tänaks seal samal katsel olnud ATV meest, kes puukaitsevööd aitas istme alt välja tõmmata.
Loomulikult täname ka Kostivere teami, kes meil LK4 ankruks olid, mille tulemusena ei pidanud vintsimees üle kraavi ronima.
Rada oli VABA klassi jaoks paras. Oli vintsimist ja sai ka sõita. Natuke jäi küll lühikeseks see sõit. Tänud korraldajatele!
Postitatud: P Mai 02, 2010 11:48 pm
Postitas Pinchu
Postitatud: E Mai 03, 2010 4:59 pm
Postitas totu
Tänud hea võistluse eest! Tegelikult olid rajad väga mõnusad ka 33" papudega kulgemiseks ja sõita sai rohkem kui vintsida. Lootsime uutelt rehvidelt enamat aga paraku ei saanud nende iseloomust nii kiiresti aru ja tulemus jäi tulemata.
Sookonn
Postitatud: E Mai 03, 2010 8:18 pm
Postitas reinuvader
USPARTS-i team ütleb ka aitähh.läks meil nagu läks,aga sai jälle vähemalt "päris sõitu" oma käega katsuda ja uusi kogemusi-teadmisi omandada.
Rada oli vääga vinge....
...ja torurätik oli ka abiks
PS! erilised tänud artistile,kes meie "langenud" võistlusvahendi rajalt ilusasti laagriplatsile toimetas
Postitatud: E Mai 03, 2010 9:35 pm
Postitas RaidoKol
Ei tea kas oleks palju palutud, kui tulemustel oleks juures ka katsete läbimis ajad. Oleks huvitav vaadata.
Postitatud: E Mai 03, 2010 10:47 pm
Postitas srock
Tänud ka Team Mudaraketi poolt ,hea võistlus.Laupäev jäi kuidagi lühikeseks.Laupäeva hommikul suutsime kohe roolivarda pooleks sõita,tunnike remonti ja rajale tagasi, seega tulemuseks III koht

Pühapäeval tõime koos Mudakopraga ära metsast(Leevre katse) Reguler Teami Cherokee,millel oli vints ära lõppend.Kuna sellest jäi ka veel väheks,läksime paugutasime veel ühe Turba kiirtee ringi

Postitatud: E Mai 03, 2010 10:56 pm
Postitas evelin
Postitatud: T Mai 04, 2010 1:02 am
Postitas Neuser
Tiimi Artist poolt suurimad tänud korraldajatele. Oli põnev võistlus. Rada oli ka TR1 jaoks täpselt paraja raskusastmega. Auto jäi terveks, kui mitte arvestada purunenud piduritoru, mis "pidurdas "kiirteed täiega nautimast. Need kes suure uppumise kartuses tulemata jätsid, jäid ilma suurepärasest võistlusest. Kahju, et Vahuri Rubikon nii resoluutselt sõrad vastu ajas - oleks tulnud TR1 s veel kindlasti palju põnevam sõit. Igatahes tiim Artistile oli see igati ilus ja võidukas III hooaja algus, sest just 2 a. tagasi oli Mudakoon meie esimene võistlus.
Tänada tahaks Vallot tiimist Mudakoprad kelle superlux töökojas saime roolikarbi valge mehe kombel ära vahetatud ja Virgot kes selle meie vanalt autolt maha kruvis ja kohale toimetas ning kes on võimaldanud ja aidanud oma töökojas Andeltek kohandada meie Toyota vägagi konkurentsivõimeliseks TR1 võistlusautoks.
Postitatud: T Mai 04, 2010 4:13 pm
Postitas reguler
Suured tänud ka reguler tiimi poolt,rada oli huvitav ja kogemusi tuli kyllaga.Kahjuks vints jonnis kogu laupäevase päeva ja lõppuks lõpetas täielikult koostöö. Veelkord suured tänud mudareketile ja mudakoprale päästeoperatsiooni eest

Postitatud: T Mai 04, 2010 10:26 pm
Postitas Madis
Kullamäe jõuk arvab, et võistlus oli äge. Tänud korraldajatele! Rada oli vinge või natuke vingem kui oli meie vintsimehe suutlikus. Tänaseks tal pilt jälle ees!

Ja autasustamine oleks võind kah varem olla - oleks sirgema jalaga kohale tatsand
Tegime oma esimese sõidu, kui oli trossi asemel nöör (MasterPull katkemisega 8,9t). Pean häbenedes tunnistama oma senist skeptilisust nööri suhtes. Majandamine nööriga on oluliselt lihtsam, kiirem ja mugavam kui on seda trossiga. Tänud JR Motors!
Auto kestis hästi. Kas oleme end vahepeal jämedamaks söönud või on tagumised vedrud otsas - igal juhul läheb tagumine vedrustus muutmisele, sest läbipeksev vedrustus (tagumine siis) ei võimalda kiiret liikumist. Ja tiiva laiendid peavad samuti min 3cm laiemaks saama, sest selline kogus muda, mida rajal kohtasime muutis külgnähtavuse minutiga nulliks.