Mudakoon Trophy 2010 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Mudakoon Trophy 2010 järelkajad
Mõned pildid : http://pilt.delfi.ee/picture/9076617/
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Traditsiooni ei pidanud murdma. Evakueerimist ei vaja ka. Tänud panustamast ja meeles pidamast, Oliver. Oleks tahtnud muidugi ka sinuga rinda pista, nagu vanasti.Oliver kirjutas:
PS! Loodan, et tuleb ka uus sügavusrekord ära! SilverBeastile minu panused, sest neil see ju pisut juba traditsiooniks. Erik, kui evakueerimiseks läheb, siis helista - tulen ja aitan, kuidas oskan.
Oli superhea võistlus, rada oli väga mõnus. Joel, Sa tegid ära suure töö. Mudakoon on, oli ja jääb alati üheks etaloniks, milline peab üks võistlus olema.

Kui keegi siin kurtis, enne koonu, et saab sõita ainult liini all ja väga vähe, siis on see küll täielik BS.

Tänulik
Team Silver Beast
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
Ise rajale kahjux seekord ei jõudnud, aga osaliste juttu kuulates olid enamus ikkagi positiivsed kommentaarid. Mõned seltsimehed tahtsid yhe tiiru veel rajale peale teha
järelikult meeldis.
Väike stiilinäide
Würth´i Andreselt
http://www.youtube.com/watch?v=YTFgRXGzlH4
Aga rajal on huvitavam kui kõrvalt vaadata ja õpetada

Väike stiilinäide
Würth´i Andreselt
http://www.youtube.com/watch?v=YTFgRXGzlH4
Aga rajal on huvitavam kui kõrvalt vaadata ja õpetada

Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Ütleks siis kah paar sõna. Kõigepealt tänaks meid aidanud meeskondi alustades Hõbujõust, kes meid LK1 kraavist välja vintsis, sest olime oma vintsitrossi kolmandat korda pooleks tõmmanud. Õnneks ei läinud sel katsel enam vintsi vaja. Samuti tänaks seal samal katsel olnud ATV meest, kes puukaitsevööd aitas istme alt välja tõmmata.
Loomulikult täname ka Kostivere teami, kes meil LK4 ankruks olid, mille tulemusena ei pidanud vintsimees üle kraavi ronima.
Rada oli VABA klassi jaoks paras. Oli vintsimist ja sai ka sõita. Natuke jäi küll lühikeseks see sõit. Tänud korraldajatele!
Loomulikult täname ka Kostivere teami, kes meil LK4 ankruks olid, mille tulemusena ei pidanud vintsimees üle kraavi ronima.
Rada oli VABA klassi jaoks paras. Oli vintsimist ja sai ka sõita. Natuke jäi küll lühikeseks see sõit. Tänud korraldajatele!
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Mõned pildid minu poolt:
http://picasaweb.google.com/Pinchu.0/4x ... directlink
http://picasaweb.google.com/Pinchu.0/4x ... directlink
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 103
- Liitunud: N Nov 05, 2009 8:28 am
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
USPARTS-i team ütleb ka aitähh.läks meil nagu läks,aga sai jälle vähemalt "päris sõitu" oma käega katsuda ja uusi kogemusi-teadmisi omandada.
Rada oli vääga vinge....
...ja torurätik oli ka abiks
PS! erilised tänud artistile,kes meie "langenud" võistlusvahendi rajalt ilusasti laagriplatsile toimetas

Rada oli vääga vinge....
...ja torurätik oli ka abiks

PS! erilised tänud artistile,kes meie "langenud" võistlusvahendi rajalt ilusasti laagriplatsile toimetas
USPARTS tiim,tükke sinu USA 4x4-le!
Tänud ka Team Mudaraketi poolt ,hea võistlus.Laupäev jäi kuidagi lühikeseks.Laupäeva hommikul suutsime kohe roolivarda pooleks sõita,tunnike remonti ja rajale tagasi, seega tulemuseks III koht
Pühapäeval tõime koos Mudakopraga ära metsast(Leevre katse) Reguler Teami Cherokee,millel oli vints ära lõppend.Kuna sellest jäi ka veel väheks,läksime paugutasime veel ühe Turba kiirtee ringi 


Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Tiimi Artist poolt suurimad tänud korraldajatele. Oli põnev võistlus. Rada oli ka TR1 jaoks täpselt paraja raskusastmega. Auto jäi terveks, kui mitte arvestada purunenud piduritoru, mis "pidurdas "kiirteed täiega nautimast. Need kes suure uppumise kartuses tulemata jätsid, jäid ilma suurepärasest võistlusest. Kahju, et Vahuri Rubikon nii resoluutselt sõrad vastu ajas - oleks tulnud TR1 s veel kindlasti palju põnevam sõit. Igatahes tiim Artistile oli see igati ilus ja võidukas III hooaja algus, sest just 2 a. tagasi oli Mudakoon meie esimene võistlus.
Tänada tahaks Vallot tiimist Mudakoprad kelle superlux töökojas saime roolikarbi valge mehe kombel ära vahetatud ja Virgot kes selle meie vanalt autolt maha kruvis ja kohale toimetas ning kes on võimaldanud ja aidanud oma töökojas Andeltek kohandada meie Toyota vägagi konkurentsivõimeliseks TR1 võistlusautoks.
Tänada tahaks Vallot tiimist Mudakoprad kelle superlux töökojas saime roolikarbi valge mehe kombel ära vahetatud ja Virgot kes selle meie vanalt autolt maha kruvis ja kohale toimetas ning kes on võimaldanud ja aidanud oma töökojas Andeltek kohandada meie Toyota vägagi konkurentsivõimeliseks TR1 võistlusautoks.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Kullamäe jõuk arvab, et võistlus oli äge. Tänud korraldajatele! Rada oli vinge või natuke vingem kui oli meie vintsimehe suutlikus. Tänaseks tal pilt jälle ees!
Ja autasustamine oleks võind kah varem olla - oleks sirgema jalaga kohale tatsand
Tegime oma esimese sõidu, kui oli trossi asemel nöör (MasterPull katkemisega 8,9t). Pean häbenedes tunnistama oma senist skeptilisust nööri suhtes. Majandamine nööriga on oluliselt lihtsam, kiirem ja mugavam kui on seda trossiga. Tänud JR Motors!
Auto kestis hästi. Kas oleme end vahepeal jämedamaks söönud või on tagumised vedrud otsas - igal juhul läheb tagumine vedrustus muutmisele, sest läbipeksev vedrustus (tagumine siis) ei võimalda kiiret liikumist. Ja tiiva laiendid peavad samuti min 3cm laiemaks saama, sest selline kogus muda, mida rajal kohtasime muutis külgnähtavuse minutiga nulliks.

Tegime oma esimese sõidu, kui oli trossi asemel nöör (MasterPull katkemisega 8,9t). Pean häbenedes tunnistama oma senist skeptilisust nööri suhtes. Majandamine nööriga on oluliselt lihtsam, kiirem ja mugavam kui on seda trossiga. Tänud JR Motors!
Auto kestis hästi. Kas oleme end vahepeal jämedamaks söönud või on tagumised vedrud otsas - igal juhul läheb tagumine vedrustus muutmisele, sest läbipeksev vedrustus (tagumine siis) ei võimalda kiiret liikumist. Ja tiiva laiendid peavad samuti min 3cm laiemaks saama, sest selline kogus muda, mida rajal kohtasime muutis külgnähtavuse minutiga nulliks.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033