1. leht 2-st
Stabilisaatori varda tähtsus sõltumatul esisillal.
Postitatud: R Apr 30, 2010 11:21 pm
Postitas PARUN
Jutt käib lähemalt siis vanast Hilux'ist, millel sõltumatu esivedrustus. Mis oleks tagajärjed-kõrvalmõjud kui see detail metsa visata.

Postitatud: L Mai 01, 2010 12:27 am
Postitas seenior2
Aga viska

ja siis räägi meile ka,kuidas tundub
Jäta koht meelde kuhu viskad

Postitatud: L Mai 01, 2010 12:57 am
Postitas jr
Külgkalle kurvis suureneb kardinaalselt ja auto hakkab rohkem kõikuma manöövreid tehes. EHk igapäevasõit läheb ebamugavaks.
Postitatud: L Mai 01, 2010 5:49 pm
Postitas Otokas
Minu omal metsa visatud 3 aastat tagasi. Sõidan ca 20 000 km aastas. Olulist vahet tunnen vaid suurema koormaga kiiresti sõites. Kuna ma suuri koormaid eriti tihti ei vea või vean neid lühikesi otsi metsavahel, siis pole eriliselt puudust tundnud. Tühjalt või väikese koormaga sõites on vana Hiluxi vedrustus nii jäik, et see varras seal erilist midagi ei arenda.
Postitatud: L Mai 01, 2010 5:55 pm
Postitas rommi
No vana hiluxi puhul on see vahe küll praktiliselt olematu - eriti kui veel originaal lehtvedrud ja amordid all. Muidugi viska minema ja pane ka tsipa pikem kiige, saad natukenegi flexi sinna.
Postitatud: L Mai 01, 2010 6:44 pm
Postitas honkomees
jr kirjutas:Külgkalle kurvis suureneb kardinaalselt ja auto hakkab rohkem kõikuma manöövreid tehes. EHk igapäevasõit läheb ebamugavaks.
kardinaalsuses julgen kahelda, vene ajal olid varuosad teada defitsiit ja tuttavad lukksepad, kes KEKis sõiduautode remondi peal olid, need viskasid ülemuste volgadel need kolisema hakanud vardad minema ja keegi ei saanud arugi. See hakkab toimima vist ainult suurtel kiirustel ja äkilistel manöövritel ...
Postitatud: L Mai 01, 2010 6:49 pm
Postitas jr
No jah, sõltub harjumustest... Olles sõitnud nii ja naa, siis minu väide on et vahe on üüratu.
Postitatud: L Mai 01, 2010 8:28 pm
Postitas PARUN
rommi kirjutas:No vana hiluxi puhul on see vahe küll praktiliselt olematu - eriti kui veel originaal lehtvedrud ja amordid all. Muidugi viska minema ja pane ka tsipa pikem kiige, saad natukenegi flexi sinna.
Jutt siis ikka sõltumatust esisillast, millel torsoonid lehtvedrude asemel.
Ise arvan, et viskan minema ja jätan koha meelde, kui puudust tundma hakkan, saan üles otsida.
Suht 15 min töö selle varda eemaldamine.
Täpsem eemaldamise soov vähe hiljem, pean selleks fotoka haarama.
Postitatud: T Mai 04, 2010 10:04 pm
Postitas villem
Olen paljudel enda sõiduautodel neid minema visanud(nii eest,kui tagant)ja vahet ei mingit.
Postitatud: T Mai 04, 2010 10:17 pm
Postitas Mägilane

võtaks veel amordid ka ära
Postitatud: T Mai 04, 2010 11:02 pm
Postitas ibra
villem kirjutas:Olen paljudel enda sõiduautodel neid minema visanud(nii eest,kui tagant)ja vahet ei mingit.
No mis neid vedrusidki seal hoida.

Postitatud: T Mai 04, 2010 11:24 pm
Postitas AsTroSS
jr kirjutas:No jah, sõltub harjumustest... Olles sõitnud nii ja naa, siis minu väide on et vahe on üüratu.
On küll , ainult positiivses suunas kui tehase pasa (loe :vedrustuse) koos stabikaga viskad minema ja asemele paned korralikud amordid vedrud ilma stabikata ...
Minu liikuril ei ole küljes esimest ega ka tagumist stabikat juba pikemat aega ..
Postitatud: R Mai 07, 2010 2:00 pm
Postitas rommi
PARUN kirjutas:rommi kirjutas:No vana hiluxi puhul on see vahe küll praktiliselt olematu - eriti kui veel originaal lehtvedrud ja amordid all. Muidugi viska minema ja pane ka tsipa pikem kiige, saad natukenegi flexi sinna.
Jutt siis ikka sõltumatust esisillast, millel torsoonid lehtvedrude asemel.
Ise arvan, et viskan minema ja jätan koha meelde, kui puudust tundma hakkan, saan üles otsida. Suht 15 min töö selle varda eemaldamine.
Täpsem eemaldamise soov vähe hiljem, pean selleks fotoka haarama.
Ah jah... lugesin, et "vana hilux" ja automaatselt mõtlesin peas, et talasild

No sõltumatul mõjutab varda ära võtmine pisut rohkem kui tala-sillal.
jr kirjutas:No jah, sõltub harjumustest... Olles sõitnud nii ja naa, siis minu väide on et vahe on üüratu.
Jaak, mis masinat sa silmas pead? konkreetset hiluxit?
No igatahes ma ühel talasillaga iiluksil võtsin ära ja no selleks peab olema ikka väga täpse persega, et vahest aru saada. Sama lugu originaal-lehtvedrudel samuraiga - varras all või mitte, pole eriti võimalik vahet tunda. 4Runneril ka kunagi viskasin minema, vahe oli tuntav küll aga kindlasti mitte üürtatu. Seal need õõtsad lihtsalt ei liigu piisavalt palju, et lõputult kaldesse läheks.
Samas, kui ma punasel keerdvedrudega samukal stabika ära võtan siis on kurvis nalja palju, kaassõitjad hakkavad kõik millegipärast kuskilt kinni hoidma... seal võib küll öelda, et vahe on üüratu

Nii et see sõltub ju masinast, vedrustusest jnejne.
Aga teema algatajale võiks soovitada ka alternatiivina stabika varda kiirühendusi - minumeelest kõige parem lahendus.
http://www.larsdennert.com/4runner/swaybar/
Postitatud: L Mai 08, 2010 1:21 am
Postitas mezinik
kui ei jaksa osta asendust, siis tasuks soetada liikumisvahend, mille ülalpidamine ei käi üle jõu, mitte hakata eksperimenteerima

Postitatud: L Mai 08, 2010 9:13 am
Postitas PARUN
mezinik kirjutas:kui ei jaksa osta asendust, siis tasuks soetada liikumisvahend, mille ülalpidamine ei käi üle jõu, mitte hakata eksperimenteerima


. Kas öösel muud teha pole, kui punnis silmadega foorumit lugeda ja osa infot läbitöötamata jätta. Ise ei loe kuskilt välja, et minema viskamise põhjus oleks otseselt rahapuuduse taga, samuti ei vaja ka asi asendust, kuna on hetkel autoküljes ja veel koos uute puksidega.
Täpsemalt eemaldamise põhjuseks haaran fotoka, teen mõned pildid ja siis asi arusaadavam, ja loodan leida härraste abiga parima lahenduse. Hetkel väike eeluurimustöö.
