1. leht 1-st

Opel Frontera käivitusprobleemid

Postitatud: R Apr 23, 2010 11:45 am
Postitas k132
Opel frontera ei lähe käima, starter töötab, aga pump ei anna kütet. Kas õhupuhasti avamine mootori töötamise ajal võis seda mõjutada, et auto peale seda enam ei käivitu? Mootor seiskus puhasti avamise ajal.

Postitatud: L Apr 24, 2010 11:42 pm
Postitas Taivo
Mis mootor?

Postitatud: P Apr 25, 2010 3:21 pm
Postitas k132
Diiselmootor, 85kW

Postitatud: P Apr 25, 2010 3:56 pm
Postitas rt23
Diisel peaks ka ilma õhupuhastita käima, ka kollektor pole vajalik. Pigem viga muus, kui õhupuhasti näppimises.

Postitatud: P Apr 25, 2010 4:13 pm
Postitas k132
Üks asi on veel, kui süüdet keerata, siis vilgub kollane tuluke. Ja pult ei tee ka uksi lahti ega pane kinni, uksed lähevad lahti ainult võtmega keerates. Kas viga vbl selles, et immo peal ning seetõttu auto ei käivitu.

Postitatud: P Apr 25, 2010 7:22 pm
Postitas rt23
Kõik on võimalik, foorumi teel suht raske viga otsida. Lase mõnel asja tundval mehel üle vaadata :)

Postitatud: E Apr 26, 2010 7:28 am
Postitas fagott
Kui pult midagi ei tee, siis ei võta ta immot ka maha. Kõigepealt vaheta selle patarei ära.

Postitatud: K Apr 28, 2010 10:15 am
Postitas k132
Pult ikka mingit-moodi funktsoneerib, alarmi paneb tööle, aga uksi lukku ei pane. Aga kui patareid ära vahetada, siis kuidas puldi uuesti programmeerimine käib?

Postitatud: K Apr 28, 2010 12:03 pm
Postitas wdd
Tõenäosus on, et sa ei pea pulti uuesti progema.

Postitatud: K Apr 28, 2010 12:04 pm
Postitas wdd
fagott kirjutas:Kui pult midagi ei tee, siis ei võta ta immot ka maha. Kõigepealt vaheta selle patarei ära.
Immo mahavõtja on väike "pulk" ja siis süüteluku juures (ümber tihtipeale) on andur. See küll patareid ei vaja toiteks:)

Postitatud: K Apr 28, 2010 12:35 pm
Postitas Taavi2101
k132 kirjutas:Pult ikka mingit-moodi funktsoneerib, alarmi paneb tööle, aga uksi lukku ei pane. Aga kui patareid ära vahetada, siis kuidas puldi uuesti programmeerimine käib?
Istud autos, keerad süüte sisse ja vajutad nuppu või oli et hoiad nuppu all ja siis keerad süüte sisse.
Ühtepidi teeb puldi autole tuttavaks.

Postitatud: K Apr 28, 2010 1:29 pm
Postitas k132
Ma olen seda proovinud, et keerad süüte sisse ja vajutad nuppu, aga selle peale ta hakkab karjuma või "proovib uksi lukku panna", mis aga ei õnnestu ja auto ikka käima ei lähe. Pealegi on sellel puldil mitu nuppu ja ma ei tea, mida teine teeb.

Postitatud: K Apr 28, 2010 3:27 pm
Postitas uppund kana
Mmm ,mul oli kunagi üks Diisel mondeo. Sellel oli immoga see teema ,et kui kasutada ilma immota võtit siis ei rakendunud starter ja armatuuris vist süttis ainult akulaadimise tuli. Ka hakkas armatuuris olev punane immo tuluke kiiresti plinkima kui püüdsid statrterit anda. Muidugi mondeo pole opel :D võimalik ,et konkreetne ised käitub teisiti. Aga see on kuidagi kahtlane ,et filtri avamisega mootor seiskus ja samal majal tekkis immoga jama :roll: Vaatasid ikka hoolikalt ,ega äkki mõnd juhet või pistikut ei vigastanud seal filtriga õiendades. kaitsmed ka üle vaadata :roll:

Postitatud: K Apr 28, 2010 8:31 pm
Postitas ifffff
k132 kirjutas:Üks asi on veel, kui süüdet keerata, siis vilgub kollane tuluke. Ja pult ei tee ka uksi lahti ega pane kinni, uksed lähevad lahti ainult võtmega keerates. Kas viga vbl selles, et immo peal ning seetõttu auto ei käivitu.
Järelikult immo on peal kui tuluke vilgub. Olen omanud diisel omegat sellel oli süsteem selline. Vaevalt et fronteral teisiti.