1. leht 1-st
Lisan KW-e
Postitatud: E Apr 19, 2010 9:15 am
Postitas UrX
Kui on soovi, siis lisan teie autole võimsust. Ülelaadimisega mootorile võimalik saada vastavalt huvilise soovile tulemus oskamatu gaasipedaali vajutamisega kuni mootori purunemiseni.
Üle timmitud ja puru lastud masina remondi võimalus samas kohas.
Keila.
56739071
Postitatud: E Apr 19, 2010 10:04 am
Postitas ibra
Mootor jookseb niigi puru ja ilma sinu timmimiseta.
Postitatud: E Apr 19, 2010 10:37 am
Postitas kpihus
ibra kirjutas:Mootor jookseb niigi puru ja ilma sinu timmimiseta.
Noh kui sa hoolikalt loed, siis mootori puru laskmine on pool äri ideed, teine pool on puruläinud mootori remont. Kõigepealt laseb kepsu küljepealt välja ja pärast teeb mootori korda, nö täisteenus

Postitatud: E Apr 19, 2010 11:37 am
Postitas MahviaDeTyrk
Paluks pilte ja infot mõnest tehtud tööst (boost, EGT, Dyno jne.)
Postitatud: E Apr 19, 2010 6:50 pm
Postitas UrX
Pildi saab talla alla, kui oma auto teha lased. Mootori kotti laskmine on juba iga autoomaniku oma reguleerida, kes mapingut kasutada ei oska.
Kui map jätta mõistuse piiridesse, siis ei juhtu ka tallmamisel midagi.
Lihtsalt teavitan mehi, kes vahest maksimumi saada tahavad, et maksimumiga peab kaasnema ka selle kasutusoskuse.
Postitatud: E Apr 19, 2010 7:44 pm
Postitas tanel
Arrogantne suhtumine iseloomustab hinnatud ja nõutud meistrimeest!
Miks peaks ainult inimene, kes mapingutega majandada juba oskab, oma küna üleüldse sinu kätte tooma, kui sa potentsiaalsele kliendile ei viitsi silpigi infot anda senisest töödest
Palju 4,0 chero turbotamine maksab siis näiteks ka? Või saab hinnapakkumise ka talla alla ja tuleb ise mapist järele vaadata?

Postitatud: E Apr 19, 2010 8:09 pm
Postitas UrX
Minu võimuses on vaid piiride nihutamine läbi elekti osa. Kogemusele toetudes hoiatasin "ahneks" minejaid. Igasugune enam tehniline jutt on suht tobe targutamine. Proge saab muudetud vastavalt kliendi soovile ja ise roolitaga see tööle "õpetatud" Igasugune hiigel kw nimetamine ilma raua vahetuseta on üldiselt valetamine. Juurde on jõudu saadud ja üritatud jääda mõistlikuks, et säästa mootorit.
Tulemus sõltub mootori üldisest kulumisest ja mõnest pisiajsjast veel.
Üsna loogiline, et võimsuse lisanduses suurenevad koormused ja suureneb kulumine, kohe surmasuus olevad osad võivad laguneda. Näiteks laaduri õli õiges kohas hoidvad kohad.
Proge leitakse iga margile eraldi, sobiv hinnaga. Paljuhele pole saadaval (mida mina eelistan ja julgen kasutada) progejuppi või puudub minul võimalus seda kasutada
Postitatud: E Apr 19, 2010 8:20 pm
Postitas MahviaDeTyrk
UrX kirjutas:Proge saab muudetud vastavalt kliendi soovile ja ise roolitaga see tööle "õpetatud" Igasugune hiigel kw nimetamine ilma raua vahetuseta on üldiselt valetamine. Juurde on jõudu saadud ja üritatud jääda mõistlikuks, et säästa mootorit.
No aga kõige vahepealse mula ära hoidmiseks oleksidki sellest võinud alustada ju - mulje jäi nagut sa installiksid ülelaadijaid või siis timmiksid olemasolevat rauda - nüüd tuleb välja, et häkker hoopis
Kle kui oma rauaga tulla, siis palju sinu juures dyno pingi tund oleks ??
Postitatud: E Apr 19, 2010 11:18 pm
Postitas UrX
Võimalik, et olen ülekohtune, aga see dünopingi värk on ka subjektiivne, kui tõesti tegu pole väga suurte muutustega võimsuses. Meil vist olemasolevad pingid on eriti umbmäärased ja kontrollmõõtmisi pole tehtud iidamast aadamast.
Mul pole muud kui võimalus auto arvutiga ühentada (enamus kaasaegsed autod) ja vana proge maha ja uus peale installida. On töökoda, kus saab remonditööd tellida ja ei midagi muud.
Postitatud: E Apr 19, 2010 11:24 pm
Postitas orejaP
palju ma siis teoorias oma 4,7 162kW 2003 aasta Jeep GC-le kWtte juurde saaksin proge muutmisega?
Postitatud: E Apr 19, 2010 11:30 pm
Postitas jr
Aga sa ikka segu mõõdad pärast mappingu muutmist bensukal? Või EGT'd mõõdad diislil? Või kasutad mõne väga tuntud kaubamärgi progesid aju mappimisel, et võib suht muretult pähe lasta uue seadistuse, teades et on hea küll, sest seda on tuhendeid kordi juba enne sind tehtud.
Ma ei julgeks ilma düno ja mõõtevahendita väga võõrast tehnikat näppida. Enne kui ei ole endale just selle automootori eripära selgeks tehtud.