Lisan KW-e
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Lisan KW-e
Kui on soovi, siis lisan teie autole võimsust. Ülelaadimisega mootorile võimalik saada vastavalt huvilise soovile tulemus oskamatu gaasipedaali vajutamisega kuni mootori purunemiseni.
Üle timmitud ja puru lastud masina remondi võimalus samas kohas.
Keila.
56739071
Üle timmitud ja puru lastud masina remondi võimalus samas kohas.
Keila.
56739071
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Pildi saab talla alla, kui oma auto teha lased. Mootori kotti laskmine on juba iga autoomaniku oma reguleerida, kes mapingut kasutada ei oska.
Kui map jätta mõistuse piiridesse, siis ei juhtu ka tallmamisel midagi.
Lihtsalt teavitan mehi, kes vahest maksimumi saada tahavad, et maksimumiga peab kaasnema ka selle kasutusoskuse.
Kui map jätta mõistuse piiridesse, siis ei juhtu ka tallmamisel midagi.
Lihtsalt teavitan mehi, kes vahest maksimumi saada tahavad, et maksimumiga peab kaasnema ka selle kasutusoskuse.
Arrogantne suhtumine iseloomustab hinnatud ja nõutud meistrimeest!
Miks peaks ainult inimene, kes mapingutega majandada juba oskab, oma küna üleüldse sinu kätte tooma, kui sa potentsiaalsele kliendile ei viitsi silpigi infot anda senisest töödest
Palju 4,0 chero turbotamine maksab siis näiteks ka? Või saab hinnapakkumise ka talla alla ja tuleb ise mapist järele vaadata?


Miks peaks ainult inimene, kes mapingutega majandada juba oskab, oma küna üleüldse sinu kätte tooma, kui sa potentsiaalsele kliendile ei viitsi silpigi infot anda senisest töödest

Palju 4,0 chero turbotamine maksab siis näiteks ka? Või saab hinnapakkumise ka talla alla ja tuleb ise mapist järele vaadata?

tegime pulli, aitab
Minu võimuses on vaid piiride nihutamine läbi elekti osa. Kogemusele toetudes hoiatasin "ahneks" minejaid. Igasugune enam tehniline jutt on suht tobe targutamine. Proge saab muudetud vastavalt kliendi soovile ja ise roolitaga see tööle "õpetatud" Igasugune hiigel kw nimetamine ilma raua vahetuseta on üldiselt valetamine. Juurde on jõudu saadud ja üritatud jääda mõistlikuks, et säästa mootorit.
Tulemus sõltub mootori üldisest kulumisest ja mõnest pisiajsjast veel.
Üsna loogiline, et võimsuse lisanduses suurenevad koormused ja suureneb kulumine, kohe surmasuus olevad osad võivad laguneda. Näiteks laaduri õli õiges kohas hoidvad kohad.
Proge leitakse iga margile eraldi, sobiv hinnaga. Paljuhele pole saadaval (mida mina eelistan ja julgen kasutada) progejuppi või puudub minul võimalus seda kasutada
Tulemus sõltub mootori üldisest kulumisest ja mõnest pisiajsjast veel.
Üsna loogiline, et võimsuse lisanduses suurenevad koormused ja suureneb kulumine, kohe surmasuus olevad osad võivad laguneda. Näiteks laaduri õli õiges kohas hoidvad kohad.
Proge leitakse iga margile eraldi, sobiv hinnaga. Paljuhele pole saadaval (mida mina eelistan ja julgen kasutada) progejuppi või puudub minul võimalus seda kasutada
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
No aga kõige vahepealse mula ära hoidmiseks oleksidki sellest võinud alustada ju - mulje jäi nagut sa installiksid ülelaadijaid või siis timmiksid olemasolevat rauda - nüüd tuleb välja, et häkker hoopisUrX kirjutas:Proge saab muudetud vastavalt kliendi soovile ja ise roolitaga see tööle "õpetatud" Igasugune hiigel kw nimetamine ilma raua vahetuseta on üldiselt valetamine. Juurde on jõudu saadud ja üritatud jääda mõistlikuks, et säästa mootorit.

Kle kui oma rauaga tulla, siis palju sinu juures dyno pingi tund oleks ??
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Võimalik, et olen ülekohtune, aga see dünopingi värk on ka subjektiivne, kui tõesti tegu pole väga suurte muutustega võimsuses. Meil vist olemasolevad pingid on eriti umbmäärased ja kontrollmõõtmisi pole tehtud iidamast aadamast.
Mul pole muud kui võimalus auto arvutiga ühentada (enamus kaasaegsed autod) ja vana proge maha ja uus peale installida. On töökoda, kus saab remonditööd tellida ja ei midagi muud.
Mul pole muud kui võimalus auto arvutiga ühentada (enamus kaasaegsed autod) ja vana proge maha ja uus peale installida. On töökoda, kus saab remonditööd tellida ja ei midagi muud.
Aga sa ikka segu mõõdad pärast mappingu muutmist bensukal? Või EGT'd mõõdad diislil? Või kasutad mõne väga tuntud kaubamärgi progesid aju mappimisel, et võib suht muretult pähe lasta uue seadistuse, teades et on hea küll, sest seda on tuhendeid kordi juba enne sind tehtud.
Ma ei julgeks ilma düno ja mõõtevahendita väga võõrast tehnikat näppida. Enne kui ei ole endale just selle automootori eripära selgeks tehtud.
Ma ei julgeks ilma düno ja mõõtevahendita väga võõrast tehnikat näppida. Enne kui ei ole endale just selle automootori eripära selgeks tehtud.
+372 5028488