Lisan KW-e

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
UrX
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: K Jaan 13, 2010 3:01 pm

Lisan KW-e

Postitus Postitas UrX »

Kui on soovi, siis lisan teie autole võimsust. Ülelaadimisega mootorile võimalik saada vastavalt huvilise soovile tulemus oskamatu gaasipedaali vajutamisega kuni mootori purunemiseni.
Üle timmitud ja puru lastud masina remondi võimalus samas kohas.
Keila.
56739071
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Mootor jookseb niigi puru ja ilma sinu timmimiseta.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
kpihus
Fitting 38"
Postitusi: 273
Liitunud: R Juun 25, 2004 9:37 pm
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus »

ibra kirjutas:Mootor jookseb niigi puru ja ilma sinu timmimiseta.
Noh kui sa hoolikalt loed, siis mootori puru laskmine on pool äri ideed, teine pool on puruläinud mootori remont. Kõigepealt laseb kepsu küljepealt välja ja pärast teeb mootori korda, nö täisteenus ;)
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Paluks pilte ja infot mõnest tehtud tööst (boost, EGT, Dyno jne.)
tartuoffroad.ee
5581340
UrX
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: K Jaan 13, 2010 3:01 pm

Postitus Postitas UrX »

Pildi saab talla alla, kui oma auto teha lased. Mootori kotti laskmine on juba iga autoomaniku oma reguleerida, kes mapingut kasutada ei oska.
Kui map jätta mõistuse piiridesse, siis ei juhtu ka tallmamisel midagi.
Lihtsalt teavitan mehi, kes vahest maksimumi saada tahavad, et maksimumiga peab kaasnema ka selle kasutusoskuse.
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Arrogantne suhtumine iseloomustab hinnatud ja nõutud meistrimeest! :thumb: :lol:
Miks peaks ainult inimene, kes mapingutega majandada juba oskab, oma küna üleüldse sinu kätte tooma, kui sa potentsiaalsele kliendile ei viitsi silpigi infot anda senisest töödest :?:

Palju 4,0 chero turbotamine maksab siis näiteks ka? Või saab hinnapakkumise ka talla alla ja tuleb ise mapist järele vaadata? :lol:
tegime pulli, aitab
UrX
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: K Jaan 13, 2010 3:01 pm

Postitus Postitas UrX »

Minu võimuses on vaid piiride nihutamine läbi elekti osa. Kogemusele toetudes hoiatasin "ahneks" minejaid. Igasugune enam tehniline jutt on suht tobe targutamine. Proge saab muudetud vastavalt kliendi soovile ja ise roolitaga see tööle "õpetatud" Igasugune hiigel kw nimetamine ilma raua vahetuseta on üldiselt valetamine. Juurde on jõudu saadud ja üritatud jääda mõistlikuks, et säästa mootorit.
Tulemus sõltub mootori üldisest kulumisest ja mõnest pisiajsjast veel.
Üsna loogiline, et võimsuse lisanduses suurenevad koormused ja suureneb kulumine, kohe surmasuus olevad osad võivad laguneda. Näiteks laaduri õli õiges kohas hoidvad kohad.
Proge leitakse iga margile eraldi, sobiv hinnaga. Paljuhele pole saadaval (mida mina eelistan ja julgen kasutada) progejuppi või puudub minul võimalus seda kasutada
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

UrX kirjutas:Proge saab muudetud vastavalt kliendi soovile ja ise roolitaga see tööle "õpetatud" Igasugune hiigel kw nimetamine ilma raua vahetuseta on üldiselt valetamine. Juurde on jõudu saadud ja üritatud jääda mõistlikuks, et säästa mootorit.
No aga kõige vahepealse mula ära hoidmiseks oleksidki sellest võinud alustada ju - mulje jäi nagut sa installiksid ülelaadijaid või siis timmiksid olemasolevat rauda - nüüd tuleb välja, et häkker hoopis :roll:

Kle kui oma rauaga tulla, siis palju sinu juures dyno pingi tund oleks ??
tartuoffroad.ee
5581340
UrX
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: K Jaan 13, 2010 3:01 pm

Postitus Postitas UrX »

Võimalik, et olen ülekohtune, aga see dünopingi värk on ka subjektiivne, kui tõesti tegu pole väga suurte muutustega võimsuses. Meil vist olemasolevad pingid on eriti umbmäärased ja kontrollmõõtmisi pole tehtud iidamast aadamast.
Mul pole muud kui võimalus auto arvutiga ühentada (enamus kaasaegsed autod) ja vana proge maha ja uus peale installida. On töökoda, kus saab remonditööd tellida ja ei midagi muud.
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

palju ma siis teoorias oma 4,7 162kW 2003 aasta Jeep GC-le kWtte juurde saaksin proge muutmisega?
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Aga sa ikka segu mõõdad pärast mappingu muutmist bensukal? Või EGT'd mõõdad diislil? Või kasutad mõne väga tuntud kaubamärgi progesid aju mappimisel, et võib suht muretult pähe lasta uue seadistuse, teades et on hea küll, sest seda on tuhendeid kordi juba enne sind tehtud.

Ma ei julgeks ilma düno ja mõõtevahendita väga võõrast tehnikat näppida. Enne kui ei ole endale just selle automootori eripära selgeks tehtud.
+372 5028488
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”