Vaja vaheplaati MB 3,0D mootori ja Kia käigukasti vahele.
Postitatud: T Apr 06, 2010 9:37 pm
Kes saaks valmistamisega hakkama?
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Pigem siis võiks panna avia mootori peale,koos käigukastiga peale.Matrix75 kirjutas:Ei ole mootori asendamine nii lihtne.
Kui orig. mootor on 3,6l siis arvata võib, et veoki baasil väikse ja aeglase mootoriga tegu. Maks. pöörded vast 2600p/min. Näiteks MB 3,0D on u.4600p/min.
Vaja lahendada selle mootori-kasti ülemineku, el, mootori kinnituste jne. probleemid. Jama kui palju. Arvan, et lihsam on proovida orig. mootor taastada või müüa maha ja euroopa veok osta.
Kunagi tahtsin Aviale mingi muu mootori peale panna, aga tekisid samad probleemid ja loobusin. Müüsin Avia ja ostsin MB veokid, ei kahetse. Neile osasid vabalt saada ja ei lagune ka.
Ülevaatus pole probleemiks,ma pole kohanud diislit,millel kõik silindrid töötavad ja mis biodiisliga testist läbi ei saa.Matrix75 kirjutas:Hoia avia mootorist eemale. ÜV läbi ei saa, pole ökonoomne, külmaga raskesti käivituv(eelsüüteküünlaid pole) ja osasid saada pole!![]()
Osta siis pigem mõni komplektne töökorras MB kaubik ja keera sealt kogu komp. maha.
Kui veokil on el. süsteem 24 voldine, siis sobiks pigem MB609D mootor kastiga(omal ongi selle mudeli kaubik ja treila). Sellel 4L diisel mootor(4 silindrit,66kw): Aeglane veoki baasil 2800p/min max , 24v el. süsteem ja 5 käiguline kast.
Eelsüüte küünlaid pole aga käivitub kuni 15c. Külmemaga tal orig. el plokisoendus või siis eetriga. Kütuse kulu 11,5-14 L/100km oleneb (koormast). Väga töökindel
Pigem õlirõhu andur paneb segast või on juhtme klemmid mädad.
Kui saaled või õlipump on läbi on tunnuseks: külmamootoriga õlirõhk hea, aga kuuma mootoriga madalatel pööretel õlirõhk kehva!