1. leht 2-st

Nissani vibra.

Postitatud: T Apr 06, 2010 9:14 pm
Postitas hillart
Nissan Pick-up/ 2005
Esisillas (või vähemalt kusagil seal kandis) ca. 50-80 km/h juures kogu keret läbiv vibratsioon. :( Ei-ei, mitte midagi sellist, et peaks kohe seisma jätma, kuid tajutav igatahes. Varemalt miskit taolist polnud igatahes.
Vibratsioon pole seotud mootori pöörete, vaid kiirusega.
Kuna seostasin seda esimese kardaaniga, siis sai vahetatud ära kahtlasevõitu esimese kardaani rist. Asjad läksid tunduvalt paremaks, kuid täielikult vibratsioon ei kadunud. Eriti tuntav on see kiirendades.
Seotusele esimese kardaaniga viitas ka fakt, et talvel linnas sisselülitatud esisillaga sõites oli vibratsiooni sama kiiruse juures tunduvalt väiksem.
Teeninduse kehitavad õlgu ja ei oska midagi öelda. Just-kui peakski selliselt olema. Ma oma naiivsuses igatahes kahtlen selles arusaamas.
Ja kangesti tahaks ikka tehniliselt korras masinaga sõita.

Mis variandid võiksid olla, et sellest murest lahti saada? Ja kuidas seda diagnoosida? :roll:

Postitatud: T Apr 06, 2010 9:43 pm
Postitas Maasturid
Ristid küll vahetasid aga kuidas olid lood selle keskmise nuudiosaga?
Ristid võivad korras olla aga kui nuudist loksub,siis ongi vibra sees kuna kardaan ju pöörleb sellel mudelil(D-22) ka tagasillaga sõites.

Postitatud: T Apr 06, 2010 10:32 pm
Postitas STG44
üldiselt on D40 -l hakanud ilmnema väike kala esidiffriga - intensiivsel kasutamisel, eriti suurtel kiirustel hakkavad diffri laagrid ennast kinni pooma ja õli läheb väga mustaks. Lahendus laagrite vahetus, 4500.-
Kontrolli üle.

Postitatud: T Apr 06, 2010 10:44 pm
Postitas MahviaDeTyrk
STG44 kirjutas:üldiselt on D40 -l hakanud ilmnema väike kala esidiffriga - intensiivsel kasutamisel, eriti suurtel kiirustel hakkavad diffri laagrid ennast kinni pooma ja õli läheb väga mustaks. Lahendus laagrite vahetus, 4500.-
Kontrolli üle.
Misasja ???
kui laagrid end kinni poovad siis järelikult soojuspaisumise tõttu = sitt regull
Või kehvad laagrid ??

Miskid eri x mõõdus laagrid, et nii palju maksavad ?? - puksid vahele treida ja paari sottised sisse - me siin ehitame autosid kastead :wink:

Postitatud: K Apr 07, 2010 1:00 am
Postitas Kodutu
2005a peaks siiski veel D22 olema, kontrolli üle ka tagumise kardaani vahelaager ja ristid.

Postitatud: K Apr 07, 2010 9:35 am
Postitas hillart
Tõepoolest. 2005. a algusest pärinev D22.

Mis seal ikka! Hakkame aga asjaga pihta. Tuleb kogu ahel ükshaaval üle kontrollida.
Aga tänud, kamraadid! :wink:

Postitatud: K Apr 07, 2010 8:56 pm
Postitas stihl
Ma pakuks ka esimest kardaani...
Aga 8 polti lahti, esimene kardaan maha ja paanile....
Kohe asi selge.

Postitatud: N Apr 08, 2010 8:00 am
Postitas GC
hillart kirjutas:Tõepoolest. 2005. a algusest pärinev D22.

Mis seal ikka! Hakkame aga asjaga pihta. Tuleb kogu ahel ükshaaval üle kontrollida.
Aga tänud, kamraadid! :wink:
Kuidas see vibra tekkis... kas tasa pisi või mingil hetkel?
Ajan ise ka mingit vibralaadse heli allikat taga, häälitseb ca 60... 80km/h, tundub, et sõltub nii kiirendusest kui aeglustamisest ja isegi auto raami ja sildade vahelisest liikumisest tee ebatasasustest tulenevalt.

Postitatud: N Apr 08, 2010 8:28 am
Postitas hillart
Eks see vibra tekkis ikka vähehaaval.
Ajan ise ka mingit vibralaadse heli allikat taga, häälitseb ca 60... 80km/h, tundub, et sõltub nii kiirendusest kui aeglustamisest ja isegi auto raami ja sildade vahelisest liikumisest tee ebatasasustest tulenevalt.
Muideks! Täpselt sama lugu. See lause teises pooles äramärgitud komponent jäigi mul esmaselt mainimata.

Nüüd, talvel, sai suure lume ja sopaga sõidetud ikka muist aega esisillaga ja siis oli seda vibra tunduvalt vähem. Peale teede kuivaks saamist ainult tagasilda kasutades läks asi ikka püsti hulluks kätte. Kiirendades, ca. 60-85 km/h vahemikus oli keres selline mürin sees, et ei olnud naljalt enam raadiotki kuulda.
Nõndaks! Aga nüüd sai esimese kardaani rist ära vahetatud ja - kohe tunduvalt-tunduvalt parem. Kuid päris ära ei kadunud mitte. Eriti just kiirendustel.
Nii, et tõenäoliselt seal see kurja juur oma kombitsad auto ihusse ajanud ongi. On ju veel ka teine loksu koht - nuudid. Aga seda saame peatselt näha.
Pole veel jõudnud maha võtta, kuid - ehk oskab keegi muljetada sellel teemal, et mida siis annaks ette võtta, kui tõepoolest selgub tõsiasi (mis väga suure tõenäosusega ka tõsi on) nuutide loksus? Või palju selline jupp maksta võiks, kui täies ulatuses välja vahetada? Või annab remontida? :roll:

Postitatud: N Apr 08, 2010 8:55 am
Postitas Maasturid
hillart kirjutas:Või palju selline jupp maksta võiks, kui täies ulatuses välja vahetada? Või annab remontida? :roll:
Üks selline loksuvaba kardaan täitsa olemas.

Postitatud: N Apr 08, 2010 10:34 am
Postitas Kodutu
Uue hinnaga ei hakka ma sind parem šokeerima :lol: oli kuskil 2x xxx kanti.

Postitatud: K Apr 21, 2010 9:47 pm
Postitas hillart
Nii-ii, korda sai.
Viisakad mehed maasturid.ee-st tegid asja korda.
Mis siis välja tuli? Polnudki viga esisilla kardaanis. Hoopistükki tagumine kardaan oli rihist väljas.
Ju siis osa sellest vibrast siiski esialgu ka esimese kardaani osaks langes, kuna peale sellel ühe risti väljavahetamist teeninduses vähenes võbin märgatavalt. Kuid päris ära ei kadunud mitte. Kohe päris kõvasti häiris.
Mis siis muud, kui kruvisid mehed esikardaani maha ja proovisime. Mitte miskit. Ikka võbises vastava kiirusega nagu põrguline.
Teine ja korralik tagumine kardaan juhtus seal kah käepärast olema ja nii siis kärmesti teine alla ja - jälle proovima. Ja tõepoolest! :shock: :shock: Ei mingit vibra enam.
Ja nii me siis selle alla jätsimegi. Noh, ja odavam tuli see lugu kah, kui et oleks esikardaani vahetama hakanud. (vaat, mitte ei saa aru miks sellel esikardaanil isegi kataloogi järgi nii hullumeelne hind on, kohe oma paar korda kaalukam, kui tagumisel).
Võtsin mahavõetud detaili kah kaasa, sest kui mitte arvestada, et see rihist väljas, on kõik muu osa sellel siiski igati ordnungis.
Ah-jaa! Jäi ütlemata, et miks see tagumine kardaan siis sellises seisus oli. Nimelt oli sellelt üks taskaalustuse metallileheke ära irdunud (kas tänu roostele?) ja see see kurja juur arvatavasti siis oligi. :(
Nüüd siis ongi laiale üldsusele selline küsimus, et kas ja kus on võimalik kardaani tasakaalustada. Olen kuulnud, et seda siiski kusagil tehakse ja muidu korralikku detaili võib veel kunagi vaja minna. Kas siis iseendal, või siis kellelgi teisel. :wink:

Üks vibravariant veel, millisega elu jooksul kokku olen puutunud.
Minu eelmisel pick-up´il oli näiteks tugilaager mokkas ja see andis samuti analoogilist vibra. Noh, seda nii teistele kah teadmiseks, kui miskit taolist ette juhtub tulema.

P.S.
Muideks! Ega ei saanudki aru, et millal just see leheke sealt kardaani küljest ära lennanud oli aga alles mõni nädal tagasi sai ju esimesel kardaanil risti vahetatud ning lausa imelik, et see jama juba siis välja ei tulnud. Samas! Ega taoline asi vist väga igapäevane nähtus kah pole? :roll:

Postitatud: K Apr 21, 2010 10:01 pm
Postitas hans
hillart kirjutas:Nüüd siis ongi laiale üldsusele selline küsimus, et kas ja kus on võimalik kardaani tasakaalustada. Olen kuulnud, et seda siiski kusagil tehakse ja muidu korralikku detaili võib veel kunagi vaja minna. Kas siis iseendal, või siis kellelgi teisel
äkki saad nendelt abi http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=234 ... ide+remont

Postitatud: R Apr 30, 2010 6:08 pm
Postitas quince
hans kirjutas:
hillart kirjutas:Nüüd siis ongi laiale üldsusele selline küsimus, et kas ja kus on võimalik kardaani tasakaalustada. Olen kuulnud, et seda siiski kusagil tehakse ja muidu korralikku detaili võib veel kunagi vaja minna. Kas siis iseendal, või siis kellelgi teisel
äkki saad nendelt abi http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=234 ... ide+remont
Tasakaalustamine maksab forumi kasutajale 700.00

+3725128965

Postitatud: L Mai 01, 2010 1:05 am
Postitas jr
http://autokardans.lv/?lang=en

Neil Eesti kontakt olemas. Mõistlikud hinnad ja hea töö.