Nissani vibra.

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
hillart
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: P Okt 29, 2006 6:52 pm
Asukoht: Tallinn

Nissani vibra.

Postitus Postitas hillart »

Nissan Pick-up/ 2005
Esisillas (või vähemalt kusagil seal kandis) ca. 50-80 km/h juures kogu keret läbiv vibratsioon. :( Ei-ei, mitte midagi sellist, et peaks kohe seisma jätma, kuid tajutav igatahes. Varemalt miskit taolist polnud igatahes.
Vibratsioon pole seotud mootori pöörete, vaid kiirusega.
Kuna seostasin seda esimese kardaaniga, siis sai vahetatud ära kahtlasevõitu esimese kardaani rist. Asjad läksid tunduvalt paremaks, kuid täielikult vibratsioon ei kadunud. Eriti tuntav on see kiirendades.
Seotusele esimese kardaaniga viitas ka fakt, et talvel linnas sisselülitatud esisillaga sõites oli vibratsiooni sama kiiruse juures tunduvalt väiksem.
Teeninduse kehitavad õlgu ja ei oska midagi öelda. Just-kui peakski selliselt olema. Ma oma naiivsuses igatahes kahtlen selles arusaamas.
Ja kangesti tahaks ikka tehniliselt korras masinaga sõita.

Mis variandid võiksid olla, et sellest murest lahti saada? Ja kuidas seda diagnoosida? :roll:
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Ristid küll vahetasid aga kuidas olid lood selle keskmise nuudiosaga?
Ristid võivad korras olla aga kui nuudist loksub,siis ongi vibra sees kuna kardaan ju pöörleb sellel mudelil(D-22) ka tagasillaga sõites.
Viimati muutis Maasturid, K Apr 07, 2010 8:03 am, muudetud 1 kord kokku.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
STG44
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Jaan 14, 2005 9:57 am
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas STG44 »

üldiselt on D40 -l hakanud ilmnema väike kala esidiffriga - intensiivsel kasutamisel, eriti suurtel kiirustel hakkavad diffri laagrid ennast kinni pooma ja õli läheb väga mustaks. Lahendus laagrite vahetus, 4500.-
Kontrolli üle.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

STG44 kirjutas:üldiselt on D40 -l hakanud ilmnema väike kala esidiffriga - intensiivsel kasutamisel, eriti suurtel kiirustel hakkavad diffri laagrid ennast kinni pooma ja õli läheb väga mustaks. Lahendus laagrite vahetus, 4500.-
Kontrolli üle.
Misasja ???
kui laagrid end kinni poovad siis järelikult soojuspaisumise tõttu = sitt regull
Või kehvad laagrid ??

Miskid eri x mõõdus laagrid, et nii palju maksavad ?? - puksid vahele treida ja paari sottised sisse - me siin ehitame autosid kastead :wink:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas Kodutu »

2005a peaks siiski veel D22 olema, kontrolli üle ka tagumise kardaani vahelaager ja ristid.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Kasutaja avatar
hillart
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: P Okt 29, 2006 6:52 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hillart »

Tõepoolest. 2005. a algusest pärinev D22.

Mis seal ikka! Hakkame aga asjaga pihta. Tuleb kogu ahel ükshaaval üle kontrollida.
Aga tänud, kamraadid! :wink:
stihl
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: L Nov 29, 2008 1:56 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas stihl »

Ma pakuks ka esimest kardaani...
Aga 8 polti lahti, esimene kardaan maha ja paanile....
Kohe asi selge.
GC
Rock Crawler
Postitusi: 570
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

hillart kirjutas:Tõepoolest. 2005. a algusest pärinev D22.

Mis seal ikka! Hakkame aga asjaga pihta. Tuleb kogu ahel ükshaaval üle kontrollida.
Aga tänud, kamraadid! :wink:
Kuidas see vibra tekkis... kas tasa pisi või mingil hetkel?
Ajan ise ka mingit vibralaadse heli allikat taga, häälitseb ca 60... 80km/h, tundub, et sõltub nii kiirendusest kui aeglustamisest ja isegi auto raami ja sildade vahelisest liikumisest tee ebatasasustest tulenevalt.
gaz fs 1
Kasutaja avatar
hillart
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: P Okt 29, 2006 6:52 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hillart »

Eks see vibra tekkis ikka vähehaaval.
Ajan ise ka mingit vibralaadse heli allikat taga, häälitseb ca 60... 80km/h, tundub, et sõltub nii kiirendusest kui aeglustamisest ja isegi auto raami ja sildade vahelisest liikumisest tee ebatasasustest tulenevalt.
Muideks! Täpselt sama lugu. See lause teises pooles äramärgitud komponent jäigi mul esmaselt mainimata.

Nüüd, talvel, sai suure lume ja sopaga sõidetud ikka muist aega esisillaga ja siis oli seda vibra tunduvalt vähem. Peale teede kuivaks saamist ainult tagasilda kasutades läks asi ikka püsti hulluks kätte. Kiirendades, ca. 60-85 km/h vahemikus oli keres selline mürin sees, et ei olnud naljalt enam raadiotki kuulda.
Nõndaks! Aga nüüd sai esimese kardaani rist ära vahetatud ja - kohe tunduvalt-tunduvalt parem. Kuid päris ära ei kadunud mitte. Eriti just kiirendustel.
Nii, et tõenäoliselt seal see kurja juur oma kombitsad auto ihusse ajanud ongi. On ju veel ka teine loksu koht - nuudid. Aga seda saame peatselt näha.
Pole veel jõudnud maha võtta, kuid - ehk oskab keegi muljetada sellel teemal, et mida siis annaks ette võtta, kui tõepoolest selgub tõsiasi (mis väga suure tõenäosusega ka tõsi on) nuutide loksus? Või palju selline jupp maksta võiks, kui täies ulatuses välja vahetada? Või annab remontida? :roll:
Viimati muutis hillart, N Apr 08, 2010 9:04 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

hillart kirjutas:Või palju selline jupp maksta võiks, kui täies ulatuses välja vahetada? Või annab remontida? :roll:
Üks selline loksuvaba kardaan täitsa olemas.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas Kodutu »

Uue hinnaga ei hakka ma sind parem šokeerima :lol: oli kuskil 2x xxx kanti.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Kasutaja avatar
hillart
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: P Okt 29, 2006 6:52 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hillart »

Nii-ii, korda sai.
Viisakad mehed maasturid.ee-st tegid asja korda.
Mis siis välja tuli? Polnudki viga esisilla kardaanis. Hoopistükki tagumine kardaan oli rihist väljas.
Ju siis osa sellest vibrast siiski esialgu ka esimese kardaani osaks langes, kuna peale sellel ühe risti väljavahetamist teeninduses vähenes võbin märgatavalt. Kuid päris ära ei kadunud mitte. Kohe päris kõvasti häiris.
Mis siis muud, kui kruvisid mehed esikardaani maha ja proovisime. Mitte miskit. Ikka võbises vastava kiirusega nagu põrguline.
Teine ja korralik tagumine kardaan juhtus seal kah käepärast olema ja nii siis kärmesti teine alla ja - jälle proovima. Ja tõepoolest! :shock: :shock: Ei mingit vibra enam.
Ja nii me siis selle alla jätsimegi. Noh, ja odavam tuli see lugu kah, kui et oleks esikardaani vahetama hakanud. (vaat, mitte ei saa aru miks sellel esikardaanil isegi kataloogi järgi nii hullumeelne hind on, kohe oma paar korda kaalukam, kui tagumisel).
Võtsin mahavõetud detaili kah kaasa, sest kui mitte arvestada, et see rihist väljas, on kõik muu osa sellel siiski igati ordnungis.
Ah-jaa! Jäi ütlemata, et miks see tagumine kardaan siis sellises seisus oli. Nimelt oli sellelt üks taskaalustuse metallileheke ära irdunud (kas tänu roostele?) ja see see kurja juur arvatavasti siis oligi. :(
Nüüd siis ongi laiale üldsusele selline küsimus, et kas ja kus on võimalik kardaani tasakaalustada. Olen kuulnud, et seda siiski kusagil tehakse ja muidu korralikku detaili võib veel kunagi vaja minna. Kas siis iseendal, või siis kellelgi teisel. :wink:

Üks vibravariant veel, millisega elu jooksul kokku olen puutunud.
Minu eelmisel pick-up´il oli näiteks tugilaager mokkas ja see andis samuti analoogilist vibra. Noh, seda nii teistele kah teadmiseks, kui miskit taolist ette juhtub tulema.

P.S.
Muideks! Ega ei saanudki aru, et millal just see leheke sealt kardaani küljest ära lennanud oli aga alles mõni nädal tagasi sai ju esimesel kardaanil risti vahetatud ning lausa imelik, et see jama juba siis välja ei tulnud. Samas! Ega taoline asi vist väga igapäevane nähtus kah pole? :roll:
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

hillart kirjutas:Nüüd siis ongi laiale üldsusele selline küsimus, et kas ja kus on võimalik kardaani tasakaalustada. Olen kuulnud, et seda siiski kusagil tehakse ja muidu korralikku detaili võib veel kunagi vaja minna. Kas siis iseendal, või siis kellelgi teisel
äkki saad nendelt abi http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=234 ... ide+remont
quince
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: E Veebr 22, 2010 9:57 am

Postitus Postitas quince »

hans kirjutas:
hillart kirjutas:Nüüd siis ongi laiale üldsusele selline küsimus, et kas ja kus on võimalik kardaani tasakaalustada. Olen kuulnud, et seda siiski kusagil tehakse ja muidu korralikku detaili võib veel kunagi vaja minna. Kas siis iseendal, või siis kellelgi teisel
äkki saad nendelt abi http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=234 ... ide+remont
Tasakaalustamine maksab forumi kasutajale 700.00

+3725128965
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

http://autokardans.lv/?lang=en

Neil Eesti kontakt olemas. Mõistlikud hinnad ja hea töö.
+372 5028488
Vasta

Mine “Nissan / Renault”