Nii-ii, korda sai.
Viisakad mehed maasturid.ee-st tegid asja korda.
Mis siis välja tuli? Polnudki viga esisilla kardaanis. Hoopistükki tagumine kardaan oli rihist väljas.
Ju siis osa sellest vibrast siiski esialgu ka esimese kardaani osaks langes, kuna peale sellel ühe risti väljavahetamist teeninduses vähenes võbin märgatavalt. Kuid päris ära ei kadunud mitte. Kohe päris kõvasti häiris.
Mis siis muud, kui kruvisid mehed esikardaani maha ja proovisime. Mitte miskit. Ikka võbises vastava kiirusega nagu põrguline.
Teine ja korralik tagumine kardaan juhtus seal kah käepärast olema ja nii siis kärmesti teine alla ja - jälle proovima. Ja tõepoolest!

Ei mingit vibra enam.
Ja nii me siis selle alla jätsimegi. Noh, ja odavam tuli see lugu kah, kui et oleks esikardaani vahetama hakanud. (vaat, mitte ei saa aru miks sellel esikardaanil isegi kataloogi järgi nii hullumeelne hind on, kohe oma paar korda kaalukam, kui tagumisel).
Võtsin mahavõetud detaili kah kaasa, sest kui mitte arvestada, et see rihist väljas, on kõik muu osa sellel siiski igati ordnungis.
Ah-jaa! Jäi ütlemata, et miks see tagumine kardaan siis sellises seisus oli. Nimelt oli sellelt üks taskaalustuse metallileheke ära irdunud (kas tänu roostele?) ja see see kurja juur arvatavasti siis oligi.
Nüüd siis ongi laiale üldsusele selline küsimus, et kas ja kus on võimalik kardaani tasakaalustada. Olen kuulnud, et seda siiski kusagil tehakse ja muidu korralikku detaili võib veel kunagi vaja minna. Kas siis iseendal, või siis kellelgi teisel.
Üks vibravariant veel, millisega elu jooksul kokku olen puutunud.
Minu eelmisel pick-up´il oli näiteks tugilaager mokkas ja see andis samuti analoogilist vibra. Noh, seda nii teistele kah teadmiseks, kui miskit taolist ette juhtub tulema.
P.S.
Muideks! Ega ei saanudki aru, et millal just see leheke sealt kardaani küljest ära lennanud oli aga alles mõni nädal tagasi sai ju esimesel kardaanil risti vahetatud ning lausa imelik, et see jama juba siis välja ei tulnud. Samas! Ega taoline asi vist väga igapäevane nähtus kah pole?
