
Mõlemale esialgu ruumi ei ole.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Ilmselt asjalik idee, arvestades, et siiani enamus jamasid genka ja/või laadimise poole peal olnud.jr kirjutas:A-meter oleks vast mõsitlikum. Näitab koheselt nii positiivseid kui negatiivseid koormusi.
Mõte on ikka selles, et näha, mis vooluvärgis toimub ning ampermeeter näitab, nagu nimestki aru saada, ampreid, ning voltmeeter voltebantid kirjutas:Mis mõtte neil on? Ja kuidas nad töötavad?
Ka ülelaadimised ja lühised ei jää enam märkamata.bigmarx kirjutas: Näiteks ampermeetriga näed ära momendi, millal genekas enam ei anna laadimisvoolu/voolu tarbimine ületab geneka tootlikuse.
Ka Ladale tehakse 90A genekaid ja üsna mitu TR3 meeskonda sõidab nendega ning siiani rahul. Minu põhi jamaks genekate ja laagrite purunemine. Täna sai tehtud selle aastal juba neljas geneka vahetus.Ain kirjutas:Elektrihädadega võiks siiski pöörduda autoelektriku poole.
Kõige lihtsam on genekas ära vahetada ja siis võimsama, kui Lada tavalise vastu, aga need on kallimad. Näit. 90A.
Tõesti on suurem aku kui originaalis. 55Ah asemal 80Ah ja tulesid ka hulgem külge kruvitud. Esituledes olevat kotermanni ei saanud me ise testriga kätte.Tavaliselt on võimsama geneka vajaduse põhjuseks aut.kast, aga Niival seda pole. Samas mahukam aku ja lisatuled, lühised tuleb üles otsida testriga.
Kui ma seisva mootoriga vintsin, kust ma siis pärast vpolu võtan mootori käivitamisles? Täkku antakse loomulikult aku pealt, kust siis veel?Genekale surmavalt mõjuvad töötava mootoriga vintsimine ja teisele täku andmine, selliste toimingute jaoks on aku.
Laagrid on sees saksa omad, pige releedega pole siiani probleemi olnud. Sai vahetatud ja töötab kenasti. Vene genekaga võistavad Sony, Kivitööd ja vist veel üsna mitu meeskonda ning siiani küll hinna/kvaliteedi suhtega rahul oldud.Vene geneka kvaliteet ei ole mitte kiita, pingerelee ja laagrid. Tõsine soovitus, otsi korralik genekas.
Originaalsesse asukohta mahub üldjuhul veidike suurem/võimsam akuMats kirjutas:Aga selle võimsama geneka paigalduse nullib ära soov võiselda TR-1es, sest nagu seal öeldud peab el.süsteem olema originaal. Ja suurem/võimsam aku samuti ei lähe mitte, sest aku asukoht peab olema samuti originaal. Seega TR-1es tuleb leppida hulgaliselt geneka surmadega. Aga peale viimast võistlust tekkis ka minul soov paigaldada autosse just nimelt voltmeeter, sest see jagab ju kohest infot, mis auto el. süstis toimub