Pajero 2,8 probleem külmkäivitusega!

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
rainz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: R Mär 26, 2010 4:57 pm
Asukoht: harjumaa

Pajero 2,8 probleem külmkäivitusega!

Postitus Postitas rainz »

Tere.palun siis minagi targematelt meestelt abi.Mure siis sellie et külmalt käima pannes mootor patrab ja lonkkab nagu oleks pritsenurk hiline-samas soojastpeast töötab ideaalselt! Küünlad uued,pih.otsad vahetatud,plunseri tõus kellega paikka pandud. Külmast peast käivitades käivitub kohe aga peab paarkorda gaasitama siis hakkab ühtlaselt käima! Panin vähe varasemaks-läks paremaks aga ka liiga teravaks nii-et panin tagasi.Mida edasi?Keegi mainis et küünlad peale käivitamist hoiavad järgi mingi aeg-kui kaua ja mis pingega? Ja veel-pumba küljes on tagasivoolul mingi elektriline klapp vahel,kas see peaks reguleerima pumba siserõhkku-äkki seal viga? Olen kuulnud et sama probleemiga on 2,8 omanikud varemgi maadelnud! Head nõuanded ja arvamused on väga teretulnud!
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Kõigepealt võiks küünlad üle kontrollida. Keerad välja, annad voolu küünlale peale ja vaatad, kas küünal läheb otsast punaseks (hõõguma). Kui ei lähe või läheb tagantpoolt kuumaks, siis vaja küünal ära vahetada. Ja niimoodi kõikide küünaldega.
Teise asjana võib mõni pihusti ka kuseda, aga seda asja enam näpuvahel niisama ei kontrolli...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

Minul sama häda, käima läheb nõksust aga puterdab, ja korduvalt läks esimese silindri küünal läbi ja kõveraks, ju on ikka pihusti kehva, soojastpeast käib ilusti.
Hakkas huvitama kust kaudu, kuidas ja millise võtmega sa pumba tagumisele poldile ligi said :?:
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
rainz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: R Mär 26, 2010 4:57 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas rainz »

allar kirjutas:Minul sama häda, käima läheb nõksust aga puterdab, ja korduvalt läks esimese silindri küünal läbi ja kõveraks, ju on ikka pihusti kehva, soojastpeast käib ilusti.
Hakkas huvitama kust kaudu, kuidas ja millise võtmega sa pumba tagumisele poldile ligi said :?:
Küünlad uued ja kontrollitud,sammuti pihustid.Vanematel diislitel tõmmati mehhaaniliselt pritsenurkka varasemaks trossiga,uuematel käib see kuidagi automaatselt.vot ei oska öelda!Akki viga seal?Tagumisele mutrile sain ligi väikese 12 padruniga ja mitme pikendusega.Mina hoidsin esimest pikendust teleskoopmagnetiga kinni ja siis teine narrega otsa.Paras jamamine koos paljude roppustega esimene kord aga teisedkorrad läks juba ladusam,alt.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Kui küünlad ja pihustid on üle vaadatud siis kas kompressiooni ka mõõdeti?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
rainz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: R Mär 26, 2010 4:57 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas rainz »

boob kirjutas:Kui küünlad ja pihustid on üle vaadatud siis kas kompressiooni ka mõõdeti?
Ei,surveid mõõdetud pole aga kaas käis keevituses ja tehti klapid ka ära ning hulsil oli minumeelest hoonimisjäljed veel peal.Ei usu et kompressiooni probleem! Jama ainult külmadega-suvel paneb ainult paar tonksu ja käib juba normaalselt.NB,mootor jamas juba enne kaane tegemist.
Kasutaja avatar
vai
True Off Roader!
Postitusi: 1438
Liitunud: R Apr 16, 2004 11:57 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas vai »

Laagris on remondimees kes regullib süüdet ja kõike muud. Sain eelmisel nädalal temalt abi kõrgsurvepumba sättimisel, 1,5tundi tööd ja 600EEK ja kõik pelab .
Aadressi ei tea aga kui helistad siis annan vihje kuida tema juurde saab....


tel.5132620
rainz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: R Mär 26, 2010 4:57 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas rainz »

vai kirjutas:Laagris on remondimees kes regullib süüdet ja kõike muud. Sain eelmisel nädalal temalt abi kõrgsurvepumba sättimisel, 1,5tundi tööd ja 600EEK ja kõik pelab .
Aadressi ei tea aga kui helistad siis annan vihje kuida tema juurde saab....


tel.5132620
pumba tegin kah ära ja p.nurk kellaga paigas. Jama ongi käivitamisel külmaga,soojast peast käib nagu siidi!! Kas keegi oskab öelda mis ülesanne on elektrilisel klapil pumbaküljes tagasivoolul? Ise kahtlustan et äkki reguleerib pumba siserõhkku nagu elektrilistel pumppadel?
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Nii, mõtle nüüd ise... Sa väidad, et pump on tehtud ja pumba nurk on kellaga õigeks pandud. Kaas käis keevituses ja klapid tehti ära. Küünlad on uued ja kontrollitud, samuti pihustid.

Kui kõik need asjad on tõesti tehtud ja korras, siis peaks auto käivituma ja käima nii kenasti, kui veel käia saab, aga ei, külmalt ju ei käi... Mis põhjusel Sa ei usu, et ühes silindris puudulik kompressioon võiks seda anomaaliat põhjustada?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Üks küünal ei tööta ,rohkem pole vaja.See klapp seal tagasivoolu toru peal töötab põhjagaasiga,kui pedal põhjas läheb kõik mootorisse.Trossiga külmkäivitust pole Pajerol veel näinud.Asi käib jahutusvedelikuga.Kindlasti on küünla viga.
olge marurahulikud!
rainz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: R Mär 26, 2010 4:57 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas rainz »

Uko kirjutas:Üks küünal ei tööta ,rohkem pole vaja.See klapp seal tagasivoolu toru peal töötab põhjagaasiga,kui pedal põhjas läheb kõik mootorisse.Trossiga külmkäivitust pole Pajerol veel näinud.Asi käib jahutusvedelikuga.Kindlasti on küünla viga.
Ok.mis siis ikka,topelt ei kärise,käin kõik uuesti üle.Mõõdan surved kah ära,kurat teab,äkki tõesti seal kotermann! Ega ma väitnudki et pajerol trossiga külmkäivitus,pidasin oma volkar bussi silmas.Lihtsalt kui oleks minu autol sammuti siis polekski ju probleemi!
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Tross jah rohkem volkari teema .Kui sa pumba juba varasemaks keerasid ja see tulemus polnud see nis vaja,jääb üle ainult küünal.Halvemal juhul freesis kalpi tegija pesad liiga sügavale,surved läksid maha.Ega seal palju kusjuures vaja polegi,kohe annab tunda.
olge marurahulikud!
rainz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: R Mär 26, 2010 4:57 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas rainz »

Uko kirjutas:Tross jah rohkem volkari teema .Kui sa pumba juba varasemaks keerasid ja see tulemus polnud see nis vaja,jääb üle ainult küünal.Halvemal juhul freesis kalpi tegija pesad liiga sügavale,surved läksid maha.Ega seal palju kusjuures vaja polegi,kohe annab tunda.
Probleem oli enne kaane tegemist ja peale tegemist ei muutunud!
Vasta

Mine “Mitsubishi”