sidur teeb imelikku häält

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
mangasar
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: R Okt 22, 2004 3:05 pm
Asukoht: Tallinn

sidur teeb imelikku häält

Postitus Postitas mangasar »

Sai lastud panna uus sidur koos uue kojaga UAZ469-le 1973.a. reduktorsillad. Peale 200 km-i hakkas tegema tugevat metallset kiuksuvat häält kui vajutad siduri põhja, kui päris põhja ei vajuta siis häält pole. Reguleerisin vardast sidurit maha, häält pole aga ei lahuta ka õieti. Kui reguleerida nii, et lahutaks, siis tuleb see kole hääl tagasi. Kuidas võiks lihtviisil, sidurit maha kiskumata sellest jamast lahti saada, oskab keegi avitada.
autod UAZ-469 (sõjaväe reduktorsildadega) ja UAZ-469B (kolhoosnik)
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Käppade reguleerimine abiks.
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

Kas Sa sidurit vahetades kontrollisid vända otsas olevat
siduri võlli laagrit. See hakkab koledat häält tegema just
siis kui siduri põhja vajutad, sidurivõll jääb seisma.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

LR90 kirjutas:Kas Sa sidurit vahetades kontrollisid vända otsas olevat
siduri võlli laagrit. See hakkab koledat häält tegema just
siis kui siduri põhja vajutad, sidurivõll jääb seisma.
Kui sidurit vahetatakse ,siis vahetatakse reeglina ka see vända otsas olev laager.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Postitus Postitas Külahull »

ibra kirjutas:
LR90 kirjutas:Kas Sa sidurit vahetades kontrollisid vända otsas olevat
siduri võlli laagrit. See hakkab koledat häält tegema just
siis kui siduri põhja vajutad, sidurivõll jääb seisma.
Kui sidurit vahetatakse ,siis vahetatakse reeglina ka see vända otsas olev laager.
Reeglina küll, kuid mitte alati.Tundub küll survelaagri probleem olema.
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Minu arvates on käpad liiga madalal ja siduri kahvel puutub põhja vajutades vastu korvi.
Pikka käiku täielikult lahutamiseks tahab aga kas erinevate käppade kõrguste või kõvera ketta pärast.
See viimane paindub aga hooletu paigaldamisega väga lihtsalt ära.
mangasar
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: R Okt 22, 2004 3:05 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas mangasar »

Tuksis laagri hääl see nagu pole, kahiseva ja kiuksuva metallse häälega tegu. Peale paigaldamis sõitis alguses ilusti, kole hääl tekkis peale esimest Aegviidu tankodroomi sõitu. Tundub nagu oleks mõni vedru puru ja ketas kiivas.
autod UAZ-469 (sõjaväe reduktorsildadega) ja UAZ-469B (kolhoosnik)
ottocar
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: K Veebr 26, 2003 9:01 am
Asukoht: Kose vald

Postitus Postitas ottocar »

mangasar kirjutas:Tuksis laagri hääl see nagu pole, kahiseva ja kiuksuva metallse häälega tegu. Peale paigaldamis sõitis alguses ilusti, kole hääl tekkis peale esimest Aegviidu tankodroomi sõitu. Tundub nagu oleks mõni vedru puru ja ketas kiivas.
Käpad valesti regullitud! Ise tegelen just täpselt sama probleemiga. Tekkis sama hääl ja asjad, mis nüüd lõppes sellega, et siduriketal katted maas (tõmmas südamiku ringi). Täna võtsin just kasti maha ja selguski, et kettast pole midagi järgi. Muud seal ei aita kui pead uuesti kasti maha võtma.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”