1. leht 1-st

.

Postitatud: E Mär 15, 2010 7:18 pm
Postitas MarkM
...

Postitatud: E Mär 15, 2010 7:34 pm
Postitas Alex
Kas jahutusvedeliku tase on normis?

Postitatud: E Mär 15, 2010 7:37 pm
Postitas MarkM
On normis jah. Radikasse juurde rohkem ei mahtunud kallata, aga paisupaaki läks küll natuke juurde.

Postitatud: E Mär 15, 2010 8:10 pm
Postitas Alex
Julgeks pakkuda, et termostaat kinni jäänud sel juhul.Eks targemad parandavad :)

Postitatud: E Mär 15, 2010 8:36 pm
Postitas yanekk
Alex kirjutas:Julgeks pakkuda, et termostaat kinni jäänud sel juhul.Eks targemad parandavad :)
Siis peaks vähemalt masin seest soojaks minema,ilmselt lahkus ikkagi veepump.

Postitatud: E Mär 15, 2010 10:34 pm
Postitas Alex
yanekk kirjutas:
Alex kirjutas:Julgeks pakkuda, et termostaat kinni jäänud sel juhul.Eks targemad parandavad :)
Siis peaks vähemalt masin seest soojaks minema,ilmselt lahkus ikkagi veepump.
Termostaat kinni, järgi vaid väike ring(mõni lõdvik külm),suur ring külm.Kui mõtteavaldus vale, siis vabandan.Veepump...võimalik, jänkide hingeelu ei tea rohkem kui kahe fordi, dodge ja chevy baasil aga kõik üheveolised ja analoogsed jamad olid kas õhust või vedeliku vähesusest aga teiste masinate baasil on vaid kord tulnud ette veepumba tiiviku lahkumine(vaz 2108 )
Kahe jänki fordiga oli probleemiks termostaat(üks ei läinud soojaks, teine kuumenes üle)
Jagan vaid enda kogemusi :o aga õpin heameelega alati

Postitatud: T Mär 16, 2010 8:17 am
Postitas Eruun
Samad mured olid. Ja veepump läks vahetusse

Postitatud: T Mär 16, 2010 9:00 am
Postitas MarkM
OK, täna lasen täpsemalt üle vaadata. Peaasi et plokikaane tihendid või muud sellist katki pole.

Postitatud: T Mär 16, 2010 9:37 am
Postitas yanekk
MarkM kirjutas: Peaasi et plokikaane tihendid või muud sellist katki pole.
Siis kaoks ka jahutus vedelik kas läbi väljalaske,keedaks paisupaagist välja või jõuaks karterisse õlile külla.

Postitatud: T Mär 16, 2010 10:19 am
Postitas MarkM
yanekk kirjutas:
MarkM kirjutas: Peaasi et plokikaane tihendid või muud sellist katki pole.
Siis kaoks ka jahutus vedelik kas läbi väljalaske,keedaks paisupaagist välja või jõuaks karterisse õlile külla.




Midagi sellist ei paista nagu olevat. Jahutusvedelikku välja ei pressi ja õli on ka enda värvi. Õli on küll üle max. normi natuke, aga äkki eelmine omanik vähe üle kalland.

Postitatud: N Mär 18, 2010 10:10 am
Postitas MarkM
Nonii, võtsin termostaadi vahelt ära, aga läheb kuumaks ikka, et selle viga nagu ei ole. Veepump ka nagu töötaks. Ringlusesse tekib surve sisse, nagu oleks plokikaane tihendid ootamatult katki läinud. Või tekkind pragu kuhugi kaane sisse vms? On selline asi võimalik?

Postitatud: N Mär 18, 2010 10:32 am
Postitas yanekk
MarkM kirjutas:Nonii, võtsin termostaadi vahelt ära, aga läheb kuumaks ikka, et selle viga nagu ei ole. Veepump ka nagu töötaks. Ringlusesse tekib surve sisse, nagu oleks plokikaane tihendid ootamatult katki läinud. Või tekkind pragu kuhugi kaane sisse vms? On selline asi võimalik?
Kas veepump nagu töötab või päris töötab.
Kas jahutusvedelik on enda lõhnaga või on tunda ka kütuse,õli või mingit muud lõhna.

Postitatud: N Mär 18, 2010 11:38 am
Postitas ibra
MarkM kirjutas:Nonii, võtsin termostaadi vahelt ära, aga läheb kuumaks ikka, et selle viga nagu ei ole. Veepump ka nagu töötaks. Ringlusesse tekib surve sisse, nagu oleks plokikaane tihendid ootamatult katki läinud. Või tekkind pragu kuhugi kaane sisse vms? On selline asi võimalik?
Esimeses postituses kirjutasid et jahutusvedeliku ringlust pole ja et jahutusvedelik ei kao.Nüüd ,kus on termostaat väljas saad sa väga hästi kindlaks teha ,kas veepump töötab Kui radikas läheb kuumaks ,siis töötab ja kui ei lähe ei tööta.Aga et sul ei tule salongi sooja õhku,siis pole piisavalt jahutusvedelikku, tsirkulatsiooni ja on õhk süsteemis ,mis viitab vigasele plokikaane tihendile või kaane mõrale .Tegelikult peaks sul see jahutusvedelik ikkagi kaduma ,kui on selline jama ja veepump töötab.

Postitatud: R Mär 19, 2010 9:20 am
Postitas MarkM
...