Patrol 160 esisilla lukk
Moderaatorid: jr, Moderators
Patrol 160 esisilla lukk
Mis oleks odavaim variant saada sellisele isendile ette lukk? Või mille sillad ,millel on juba tehase lukud sinna kõige lihtsam pookida oleks?
Tean autodest nii mõndagi! 
+358400797557 Priit
+358400797557 Priit
Millegi muu sildade kuskile mujale pookimine ei ole kunagi lihtne, ja kindlasti ei ole tehase lukkudega sillad odavamad kui näiteks osta eraldi lukk esisilda. Kõige odavam ja lihtsam on kiskuda tagasillast välja tehase LSD ja seda väheke tuunida ning seejärel istutada esimesse silda. Täpsemaid juhtnööre oskab sulle kindlasti anda kasutaja Praks1.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
võtan ka sõna esisilda LSD paigaldamise kohapealt.
tagasillast väljavõetava LSD puhul sobib vaid C200 tagasillast pärinev differ-ära tunned kui tagasilda auto tagant vaatad ja sillatala on diffri juurest plekist kaanega kaetud, mis kinnitub M6 poltidega sillatala külge. diffril ei pea midagi modifitseerima,st sobib 1:1 ringi tõsta kohe kui taldrik on küljes õige. keeruline on leida toimivat lsd diffrit C200 sillast. peamiselt on mittetoimimise põhjusteks kas vale õli kasutamine, survevedrude purunemine või hõõrdketaste liigne kulumine. kui suudad kokku komplekteerida 4 survevedru ja 12+12 hõõrdketast,siis lisad ühe ketta juurde, paned diffri kokku ja silda sisse. sild kokku ja GL5 lisandiga õli diffrisse ja ongi olemas. läbilibisemise kohapealt niipalju,et 35" pikk patrol liigub senikaua edasi kuniks ühel rattal autost on kontakt maapinnaga. mõlemas sillas on tihendatud LSD diffrid sees.
see jutt ei ole tühja paugutamine,vaid reaalselt tehtud ja toimiv lahendus. kui on küsimusi,helista
tagasillast väljavõetava LSD puhul sobib vaid C200 tagasillast pärinev differ-ära tunned kui tagasilda auto tagant vaatad ja sillatala on diffri juurest plekist kaanega kaetud, mis kinnitub M6 poltidega sillatala külge. diffril ei pea midagi modifitseerima,st sobib 1:1 ringi tõsta kohe kui taldrik on küljes õige. keeruline on leida toimivat lsd diffrit C200 sillast. peamiselt on mittetoimimise põhjusteks kas vale õli kasutamine, survevedrude purunemine või hõõrdketaste liigne kulumine. kui suudad kokku komplekteerida 4 survevedru ja 12+12 hõõrdketast,siis lisad ühe ketta juurde, paned diffri kokku ja silda sisse. sild kokku ja GL5 lisandiga õli diffrisse ja ongi olemas. läbilibisemise kohapealt niipalju,et 35" pikk patrol liigub senikaua edasi kuniks ühel rattal autost on kontakt maapinnaga. mõlemas sillas on tihendatud LSD diffrid sees.
see jutt ei ole tühja paugutamine,vaid reaalselt tehtud ja toimiv lahendus. kui on küsimusi,helista
51963080
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
See küll BS jutt. Esidifrit ära küll kinni keevita, mõtetu mängimine hubidega ja pidev juppide vahetus + 4 veduga asfaldil väga sitt sõita. . Tagumise võib küll kinni valada kui tegemist on H233 sillaga.seff kirjutas:lsd pole küll teab mis lukk, pädev nagu ainult lume peal
Kui sul on ainult metsamasin sii skeevita kinni ja ette manual hubid , sealt siis keerad seda ratast vedama mida vaja
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
mis juppe seal vahetama peab ma ei saand nagu aru , 3 v6istlust ja hulgem safareid sai patroliga sõita midagi ei pidanud vahetama rehv oli 32,uputaja kirjutas:See küll BS jutt. Esidifrit ära küll kinni keevita, mõtetu mängimine hubidega ja pidev juppide vahetus + 4 veduga asfaldil väga sitt sõita. . Tagumise võib küll kinni valada kui tegemist on H233 sillaga.seff kirjutas:lsd pole küll teab mis lukk, pädev nagu ainult lume peal
Kui sul on ainult metsamasin sii skeevita kinni ja ette manual hubid , sealt siis keerad seda ratast vedama mida vaja
Loeme veel korra !"Kui sul on ainult metsamasin sii skeevita kinni".loomulikult ei ole ka niisama patroli mittekeevitatud difrite korral mugav s6ita asfaldi peal kuna puudub keskdiffer
See,et puudub keskdiffer ei sega nüüd küll kuidagi asfaldisõitu.Ei ole küll täheldanud,et nelikveoga sõites midagi häda oleks.seff kirjutas:mis juppe seal vahetama peab ma ei saand nagu aru , 3 v6istlust ja hulgem safareid sai patroliga sõita midagi ei pidanud vahetama rehv oli 32,uputaja kirjutas:See küll BS jutt. Esidifrit ära küll kinni keevita, mõtetu mängimine hubidega ja pidev juppide vahetus + 4 veduga asfaldil väga sitt sõita. . Tagumise võib küll kinni valada kui tegemist on H233 sillaga.seff kirjutas:lsd pole küll teab mis lukk, pädev nagu ainult lume peal
Kui sul on ainult metsamasin sii skeevita kinni ja ette manual hubid , sealt siis keerad seda ratast vedama mida vaja
Loeme veel korra !"Kui sul on ainult metsamasin sii skeevita kinni".loomulikult ei ole ka niisama patroli mittekeevitatud difrite korral mugav s6ita asfaldi peal kuna puudub keskdiffer
Selle esidiffri kinnikeevitamise jätaks küll tegematta.Kujutan ette milline n*ss on sellega sõita.
Kinnikeevitatud diffriga võib küll võistelda ,aga ilmselt viimaste kohtade peale ainult.
Seega kui oled korralik Patrolipede ja plaanid sellega pikki aastaid sõita,kogu raha ja osta ARB.Odavam versioon on paigaldada LSD ja viimane variant :ära näpi üldse,töötab kauem.
HM Racing Team
viimati kurvi läbides oli samuti nagu vanasti, et iga ratas läbis erineva teepikkuse , kui esi ja tagasild on jäigalt koos siis nagu ei läbiMovistar kirjutas:See,et puudub keskdiffer ei sega nüüd küll kuidagi asfaldisõitu.Ei ole küll täheldanud,et nelikveoga sõites midagi häda oleks.seff kirjutas:mis juppe seal vahetama peab ma ei saand nagu aru , 3 v6istlust ja hulgem safareid sai patroliga sõita midagi ei pidanud vahetama rehv oli 32,uputaja kirjutas: See küll BS jutt. Esidifrit ära küll kinni keevita, mõtetu mängimine hubidega ja pidev juppide vahetus + 4 veduga asfaldil väga sitt sõita. . Tagumise võib küll kinni valada kui tegemist on H233 sillaga.
Loeme veel korra !"Kui sul on ainult metsamasin sii skeevita kinni".loomulikult ei ole ka niisama patroli mittekeevitatud difrite korral mugav s6ita asfaldi peal kuna puudub keskdiffer
Selle esidiffri kinnikeevitamise jätaks küll tegematta.Kujutan ette milline n*ss on sellega sõita.
Kinnikeevitatud diffriga võib küll võistelda ,aga ilmselt viimaste kohtade peale ainult.
Seega kui oled korralik Patrolipede ja plaanid sellega pikki aastaid sõita,kogu raha ja osta ARB.Odavam versioon on paigaldada LSD ja viimane variant :ära näpi üldse,töötab kauem.
Kui erinevusest aru ei saa siis meenuta oma 4wd autokooli kuidas nivaga kurvis sõita oli keskdiffer lukus ja vaba
Asfaldisõitu ? milleks asfaldil 4veoga vaja sõita on ?
sellevastu et ARB on parim lahendus ei vaidle,ainuke miinus et kõikidest variantidest ka kõige kallim.
lsd ..isegi pädevaim tugevdatud versioon hr praks1 patroli tuunimisvabrikus ei ole eriti pikalt pädev 33 ja edasi rattaga rasketes tingimustes.
Kinnikeevitatud diffriga võib küll võistelda ,aga ilmselt viimaste kohtade peale ainult... kodanik vist ei plaaninud võistelda ??
HR Uputaja mälujärgi nagu eriti suurem kui 32-33 ilma tõstmata ei mahtunud alla , oleme ikka teemaalgataja küsimusele vastamise teemas
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
C200 LSD difril on ainult 2 vedru ORsambla-aadu kirjutas:kui suudad kokku komplekteerida 4 survevedru ja 12+12 hõõrdketast,siis lisad ühe ketta juurde, paned diffri kokku ja silda sisse. sild kokku ja GL5 lisandiga õli diffrisse ja ongi olemas.
Ja ei ole nende vedrude/ketaste leidmine eriliselt lootusetu ettevõtmine - C200/H233/H233B LSD difrites on LSD kettad & vedrud samad
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa