1. leht 2-st

Kui suuri rehve kannatab Suzuki SJ410

Postitatud: K Veebr 10, 2010 12:23 am
Postitas Kondimurdja
Kui suuri siis kannatab, et poolassid ja muud jubinad ei hakkaks katki minema. Ma saan aru küll, et palju oleneb ka juhist endast aga ikkagi, mis sinna alla kannatab panna :?: :roll:

Postitatud: K Veebr 10, 2010 8:14 am
Postitas tarmo
Meie sõitsime päris mitu aega edukalt 31" rehviga.
Aga lõpuks hakkas püsikaid minema nagu leiba. Ilmselt korralike (uute) püsikatega kestaks kenasti, kui väga ei lammuta.
Üle 31" kindlasti ei paneks.

Püsikad tuleks ka tugevdada - metallvõru ümber pressida, ei laiali ei läheks.

Postitatud: K Veebr 10, 2010 8:54 pm
Postitas Kondimurdja
Kas te sõitsite täitsa stock autoga ja 31 rehv all?
Ja miks lõpuks hakkas minema püsikaid? Kas läksite liiga julgeks? :lol:

Endal on mul 235/75 R15 Insa turbo dakar.

Postitatud: K Veebr 10, 2010 9:40 pm
Postitas raimz
Kondimurdja kirjutas:Kas te sõitsite täitsa stock autoga ja 31 rehv all?
Ja miks lõpuks hakkas minema püsikaid? Kas läksite liiga julgeks? :lol:

Endal on mul 235/75 R15 Insa turbo dakar.
Mul Sj413 samad rehvid ja siiani pole mingit probleemi olnud.
tarmo kirjutas: Püsikad tuleks ka tugevdada - metallvõru ümber pressida, ei laiali ei läheks.
Kas sul mõnda pilti on püsikast millele on võru ümbes pressitud?
Mis materjalist see võru tehtud peab olema? Tavaline raud?

Postitatud: N Veebr 11, 2010 12:39 am
Postitas Kondimurdja
raimz kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:Kas te sõitsite täitsa stock autoga ja 31 rehv all?
Ja miks lõpuks hakkas minema püsikaid? Kas läksite liiga julgeks? :lol:

Endal on mul 235/75 R15 Insa turbo dakar.
Mul Sj413 samad rehvid ja siiani pole mingit probleemi olnud.


Nagu ma aru siin foorumis olen saanud siis Sj413 on püsikad jämedamad. Või ma eksin? :roll:

Postitatud: N Veebr 11, 2010 8:54 am
Postitas tarmo
Ei tasu võrrelda jah - 413 sillad ja ka poolteljed ja püsikad on mõnevõrra jämedamad tõesti.
Kondimurdja kirjutas:Kas te sõitsite täitsa stock autoga ja 31 rehv all?
Ja miks lõpuks hakkas minema püsikaid? Kas läksite liiga julgeks?
Päris stock ei olnud - vedrud olid silla peale toodud. Aga muid muudatusi ei olnud küll.
Ma arvan, et sõidustiil ei muutunud lõpus. Aga ilmselt lihtsalt need tükid väsisid ära ja kõik. Tõenäoliselt, kui oleks otsinud päris uued püsikad (mitte kellegi vanu kasutanud), oleks jälle mõni aeg kestnud.
Ühe korra läks pooleks ka pooltelg. Siis oli püsika ümber see metallvõru.

Kahjuks pilti pole sellest võrust. Aga materjal peaks olema tavaline teras. Mõte on tal selles, et tihedalt ümber püsika korpuse pressituna, ei lase ta kogu süsteemi puruneda ja laiali minna, kui rakenduvad tavalisest suuremad jõud.

Postitatud: N Veebr 11, 2010 1:07 pm
Postitas Kondimurdja
Nii et 235/75 R15 Insa turbo dakar, nendega pole veel vaja karta midagi kui kinni jään ja pisut kaabin seal. :?: Alati võib juhtuda midagi aga liialt suured nad ei ole siis jah :?: :wink:

Postitatud: N Veebr 11, 2010 6:37 pm
Postitas tarmo
235/75 R15 on umbes 29". Sellega ilmselt võib üsna muretult paugutada jah.

Postitatud: N Veebr 11, 2010 7:04 pm
Postitas raimz
tarmo kirjutas:Ei tasu võrrelda jah - 413 sillad ja ka poolteljed ja püsikad on mõnevõrra jämedamad tõesti.
Sj413 peaks kannatama siis rohkem kui 31" rehvi.
Kui suured rehvid oleks mõistlik alla panna sj413-le?

Postitatud: N Veebr 11, 2010 8:02 pm
Postitas Kondimurdja
tarmo kirjutas:235/75 R15 on umbes 29". Sellega ilmselt võib üsna muretult paugutada jah.
Nüüd siis tean ja võin rahuliku südamega tuld anda :lol:

Tarmo palju sul see auto kütet võtis maanteel ja metsas., kui kõik oli peaaegu stock.

Postitatud: L Veebr 13, 2010 9:25 am
Postitas karli
raimz kirjutas:
tarmo kirjutas:Ei tasu võrrelda jah - 413 sillad ja ka poolteljed ja püsikad on mõnevõrra jämedamad tõesti.
Sj413 peaks kannatama siis rohkem kui 31" rehvi.
Kui suured rehvid oleks mõistlik alla panna sj413-le?
Ei usu et suuremat kannatab, enda omaele surusin ka 31 tolli saharad alla-sinna rohkemat küll ei mahuta kuidagi. Aga eks see protirehvi mõõt on vähe suurem ka.

Postitatud: L Veebr 13, 2010 1:32 pm
Postitas Kondimurdja
Aga see probleem veel et....mis te tegite, et rehv ei käiks vastu raami, kui keerad. Mul igatahes käib :roll:

Postitatud: L Veebr 13, 2010 3:43 pm
Postitas sambla-aadu
esisillal on käändmikel olemas keeramist piiravad poldid-keerad neid väljapoole senikaua kuniks saavutad piisava vahekauguse väljakeeratud rehvi serva ja raami vahel(sellega kaasneb omakorda suurem pöörderaadius)....

VÕI

....paned negatiivse offsetiga veljed alla,mis toovad rehvi sisemist külge raamist kaugemale suurendades omakorda auto laiust.

valik on sinu :wink:

Postitatud: L Veebr 13, 2010 4:49 pm
Postitas Shrek4x4
Samurail küll neid piiravaid polte pole.

Postitatud: L Veebr 13, 2010 5:17 pm
Postitas sambla-aadu
siis läheb käiku teine lahendus- rehvi sisemine serv tarvis eemale saada. kui velgi ei raatsi soetada teise offsetiga,siis vutvut treiali juurde ja lased flantsid vahele treida.