1. leht 1-st
HJ60 juhitavuse parandamine
Postitatud: E Veebr 08, 2010 12:19 am
Postitas Vas
Küsin targematelt nõu:
Land Cruiseril HJ60 juhitavus hetkel alla arvestust, suht tugev rooliloks sees. Asjatundja ei ole aga tundub, et viga saab alguse roolivõimupumbast.
Kas olen asjast täiesti valesti aru saanud ja mis aitaks juhitavust parandada?
Andreas
Postitatud: E Veebr 08, 2010 8:27 am
Postitas fagott
Ma arvan küll, et oled valesti aru saanud. Kuidas see pump teda loksuma saaks panna? Pigem mõtlesid äkki roolikarpi?
Postitatud: E Veebr 08, 2010 9:37 am
Postitas MahviaDeTyrk
Ja kui roolikarbis lõtk siis reguleerida
Ja kui roolikarbis laagrid laiali siis vahetada
Ja kui reguleerida enam ei saa siis karp vahetada
Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:59 am
Postitas totu
Ja ega Toyota tugevaim külg ole kindlasti juhitavus

Kui lõtk suur, tuleb sellega tegelda, kui tundub et ei ole päris õige, võiks proovida teist samasugust autot (sõidukaga ei tasu võrrelda).
Tegelikult M De Türk i jutt õige+ vardalõtkud+ kokkujooks+ rehvid+ velje ET+ roolivarraste geomeetria+ käändmikulaagrid jne.
Võimupump mõjutab vaid pööramiseks vajalikku lihasjõu kulu.
Postitatud: E Veebr 08, 2010 11:17 am
Postitas seff
korralik rooliamort lisada,parandab olukorda ka isegi siis kui loksud sees munakatel,loomulikult pole see probleemile lahendus aga elu teeb kergemaks igatahes.
Postitatud: T Veebr 09, 2010 11:11 am
Postitas busterike

HJ loetakse umb. 10 kraadi (roolirattal) normaalseks loksuks....
karpi saab suht lihtsalt peale ka keerata... aga tee seda äärmistes asendites..
Kui auto "ujub".. siis päris palju mõjutab seda HJ-l vedru & kiigede pukside seisukord...eriti selle tõstetud auto puhul

loomulikult ka rehvid+veljed( ka komplektselt)...kokkujooks.. ratta ja käändmiku laagrite lõtkud