1. leht 3-st
otsin meistrit kes suudaks teha BMW E39le lukustava diffri
Postitatud: P Veebr 07, 2010 6:34 pm
Postitas jokker28
vaja oleks 3,0 diislile panna differ millel lukustamis võimalus.
abioleks ka ainult joonistest.
Postitatud: P Veebr 07, 2010 6:48 pm
Postitas suzi
Re: otsin meistrit kes suudaks teha BMW E39le lukustava diff
Postitatud: P Veebr 07, 2010 7:34 pm
Postitas yanekk
jokker28 kirjutas:vaja oleks 3,0 diislile panna differ millel lukustamis võimalus.
abioleks ka ainult joonistest.
Õnneks on meil uus kuri mode,kes selliste vaimuhiiglastega hakkama saavad.
Aga samas,kui tegelane suudab ise toota toimiva difriluku(väga kahtlen),siis on asjal jumet.
Postitatud: P Veebr 07, 2010 10:01 pm
Postitas isakene
Nuh, kui tegelane suudab toimiva difriluku toota, siis oleks see uus ja kõrgem tase. Kas keegi siit foorumist (või üldse EV-s) on senini millegi sellisega hakkama saanud? Usun, et mehele tuleb peale seda tellimusi nigu muda.
Teemas endas pole aga midagi uut - mitte väga palju aega tagasi hankis üks kiirendaja minu käest oma Ford Cosworthile maasturi LSD tagasilla. Kuuldavasti sõidab siiani, ainult tiba nõrk pidi see sild olema...

Postitatud: P Veebr 07, 2010 10:47 pm
Postitas AsTroSS
Vanasti tehti meie riigis Lada'dele Torsen tüüpi lukkusi ...

oi nannipunnid....
Postitatud: E Veebr 08, 2010 11:42 am
Postitas jokker28
ma mõtlesin et siin foorumis on ikka mehed kes masinaid ja seadmeid ka ehitada oskavad,kuid tuleb välja et rohkem sellised tegelased kes poest ostavad juppid ja siis need kylge krudivad.
kuid mis on niiii rasket ja keerulist ise differ valmis teha? kui mees teeb iga päev erinevaid hammasrattaid ja remondib ralliautode diffreid/kaste mis vahet siis on?materjalid peavad õiged olema ja joonised mille järgi teha.
kui keegi leiab et tal oleks vaja redusi,kaste,diffreid remontida või suisa uusi siis antke aga tead ,teeme ära.
Postitatud: E Veebr 08, 2010 12:46 pm
Postitas isakene
Jutt on lihtne - vaata, mis maksab tellides difrilukk. Siis mine sellesama difrilukuga sinna töökotta, kus on olemas võimekus seda lukku toota (palju selliseid Eestis on?) ja võta selle töö jaoks pakkumine. Garantiiga. Ja kui leiad koha, kus seesama töö odavamalt ära tehakse kui valmis asi, siis riputa selle mehe koordinaadid siiasamma üles.
Pakun, et see mees saab siin väga kuulsaks...
Postitatud: E Veebr 08, 2010 2:13 pm
Postitas erik
Ma kordan küll ennast, aga vastupidavate hammasrataste valmistamine ei ole lihtne freesimine + termika. Vastupidavad hammasratta pressitakse toorikust välja rullimise teel, pluss erilised karastamised ja külmad, märjad lihvimised. Olen küll asja uurinud aga selliste korralike hammasrataste valmistamisega meie vabariigis ei tegeleta. Lihtsat asja tehakse küll, aga ülekandesse ei sobi sealt midagi.
Postitatud: E Veebr 08, 2010 2:38 pm
Postitas Movistar
Mina jälle arvan,et ARB ehituseg diffrilukku Eestis järgi teha ei olegi nii ulme.
Selle ehitus on suht lihtne ja materjali valik üle lahe on enam kui piisav.
Kui on teada jõud , siis sellele vastavalt tuleb teha valik materjalis,ning müüja poolt saab ka termiliseks töötluseks vajalikud juhised.
Hind on muidugi omaette teema.Asi tasuks tegemist siis,kui sellele mudelile maailmast diffrilukku ei leiaks,kuid soov on see sinna igaljuhul saada .
Postitatud: E Veebr 08, 2010 2:39 pm
Postitas LR90
AsTroSS kirjutas:Vanasti tehti meie riigis Lada'dele Torsen tüüpi lukkusi ...

...Kadrina(s) kandis.
Postitatud: E Veebr 08, 2010 2:45 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Tia - Lock-right'i moodi asja tegemine ei tundu nigut esmapilgul võimatu olema

- miskiks ajaks kestma saaks kah ilmselt
Aga mis natuke hiljem seal juhtuma hakkab ...
Postitatud: E Veebr 08, 2010 3:49 pm
Postitas jokker28
eks inimesele kes pole selliste asjade loomis protsessi juures viibinud on ikka raske uskuda mida kõike inimene võib vamis meisterdada...
ja eks need nö tehase asjad tehakse roheliste vennikeste poolt kuskil salajastes laborites valmis .
töötasin ise soomes,karkkilas SEW konserni tehases kus tehti suuri redusi laevadele ,kraanadele ,tuulegenedele jne ja kõik sakslaste eksperimentaal redud valmistati meil ja täitsa tavalistes CNC pinkides,vajadusel nokitseti ka tava treipinkkidega mõni jupp valmis.
ei olnud mingit ulme tehnoloogiat ja vaatamata minu poolt taritud õlledele ja longerotele suudeti siiski asjade dolerants hoida 0,00-0,0 piirides.
eestis on aga väga häid seadmeid ja ka yli häid vennikesi olemas kes suudavad suvalise asja valmis tega ja kvaliteedis järgi andmata,lihtsalt teiste eestlaste kadedus ja rumalus pidurdavad neid inimesi.
Postitatud: E Veebr 08, 2010 3:56 pm
Postitas jokker28
ok,kuid mis on sellel lingil diffrifa pistmist?
täpsusta palun,ma ju bemmimees

Re: otsin meistrit kes suudaks teha BMW E39le lukustava diff
Postitatud: E Veebr 08, 2010 4:27 pm
Postitas vtl
yanekk kirjutas:Õnneks on meil uus kuri mode,kes selliste vaimuhiiglastega hakkama saavad.
Ei ole võimu väljaspool Jeebiaeda toimetada, kui Sa mind ühe teatava posti pärast silmas pidasid. Aga küllap kolleegid Armeenia raadiost varsti tervitavad.
Postitatud: E Veebr 08, 2010 4:30 pm
Postitas raimz
jokker28 kirjutas:
ok,kuid mis on sellel lingil diffrifa pistmist?
täpsusta palun,ma ju bemmimees

Keevislukk.