otsin meistrit kes suudaks teha BMW E39le lukustava diffri

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

jokker28
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: P Veebr 07, 2010 6:24 pm

otsin meistrit kes suudaks teha BMW E39le lukustava diffri

Postitus Postitas jokker28 »

vaja oleks 3,0 diislile panna differ millel lukustamis võimalus.
abioleks ka ainult joonistest.
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

midagi sellist ja edasi ...
joonis:
http://www.keevitus.ee/product.php?prod ... &keywords=
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Re: otsin meistrit kes suudaks teha BMW E39le lukustava diff

Postitus Postitas yanekk »

jokker28 kirjutas:vaja oleks 3,0 diislile panna differ millel lukustamis võimalus.
abioleks ka ainult joonistest.
Õnneks on meil uus kuri mode,kes selliste vaimuhiiglastega hakkama saavad.

Aga samas,kui tegelane suudab ise toota toimiva difriluku(väga kahtlen),siis on asjal jumet.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Nuh, kui tegelane suudab toimiva difriluku toota, siis oleks see uus ja kõrgem tase. Kas keegi siit foorumist (või üldse EV-s) on senini millegi sellisega hakkama saanud? Usun, et mehele tuleb peale seda tellimusi nigu muda. 8)

Teemas endas pole aga midagi uut - mitte väga palju aega tagasi hankis üks kiirendaja minu käest oma Ford Cosworthile maasturi LSD tagasilla. Kuuldavasti sõidab siiani, ainult tiba nõrk pidi see sild olema... :twisted:
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

Vanasti tehti meie riigis Lada'dele Torsen tüüpi lukkusi ... :roll:
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
jokker28
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: P Veebr 07, 2010 6:24 pm

oi nannipunnid....

Postitus Postitas jokker28 »

ma mõtlesin et siin foorumis on ikka mehed kes masinaid ja seadmeid ka ehitada oskavad,kuid tuleb välja et rohkem sellised tegelased kes poest ostavad juppid ja siis need kylge krudivad.
kuid mis on niiii rasket ja keerulist ise differ valmis teha? kui mees teeb iga päev erinevaid hammasrattaid ja remondib ralliautode diffreid/kaste mis vahet siis on?materjalid peavad õiged olema ja joonised mille järgi teha.
kui keegi leiab et tal oleks vaja redusi,kaste,diffreid remontida või suisa uusi siis antke aga tead ,teeme ära.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Jutt on lihtne - vaata, mis maksab tellides difrilukk. Siis mine sellesama difrilukuga sinna töökotta, kus on olemas võimekus seda lukku toota (palju selliseid Eestis on?) ja võta selle töö jaoks pakkumine. Garantiiga. Ja kui leiad koha, kus seesama töö odavamalt ära tehakse kui valmis asi, siis riputa selle mehe koordinaadid siiasamma üles.

Pakun, et see mees saab siin väga kuulsaks...
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ma kordan küll ennast, aga vastupidavate hammasrataste valmistamine ei ole lihtne freesimine + termika. Vastupidavad hammasratta pressitakse toorikust välja rullimise teel, pluss erilised karastamised ja külmad, märjad lihvimised. Olen küll asja uurinud aga selliste korralike hammasrataste valmistamisega meie vabariigis ei tegeleta. Lihtsat asja tehakse küll, aga ülekandesse ei sobi sealt midagi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4431
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Mina jälle arvan,et ARB ehituseg diffrilukku Eestis järgi teha ei olegi nii ulme.
Selle ehitus on suht lihtne ja materjali valik üle lahe on enam kui piisav.
Kui on teada jõud , siis sellele vastavalt tuleb teha valik materjalis,ning müüja poolt saab ka termiliseks töötluseks vajalikud juhised.
Hind on muidugi omaette teema.Asi tasuks tegemist siis,kui sellele mudelile maailmast diffrilukku ei leiaks,kuid soov on see sinna igaljuhul saada .
Viimati muutis Movistar, E Veebr 08, 2010 2:39 pm, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

AsTroSS kirjutas:Vanasti tehti meie riigis Lada'dele Torsen tüüpi lukkusi ... :roll:
...Kadrina(s) kandis.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Tia - Lock-right'i moodi asja tegemine ei tundu nigut esmapilgul võimatu olema :roll: - miskiks ajaks kestma saaks kah ilmselt
Aga mis natuke hiljem seal juhtuma hakkab ...
tartuoffroad.ee
5581340
jokker28
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: P Veebr 07, 2010 6:24 pm

Postitus Postitas jokker28 »

eks inimesele kes pole selliste asjade loomis protsessi juures viibinud on ikka raske uskuda mida kõike inimene võib vamis meisterdada...
ja eks need nö tehase asjad tehakse roheliste vennikeste poolt kuskil salajastes laborites valmis .
töötasin ise soomes,karkkilas SEW konserni tehases kus tehti suuri redusi laevadele ,kraanadele ,tuulegenedele jne ja kõik sakslaste eksperimentaal redud valmistati meil ja täitsa tavalistes CNC pinkides,vajadusel nokitseti ka tava treipinkkidega mõni jupp valmis.
ei olnud mingit ulme tehnoloogiat ja vaatamata minu poolt taritud õlledele ja longerotele suudeti siiski asjade dolerants hoida 0,00-0,0 piirides.
eestis on aga väga häid seadmeid ja ka yli häid vennikesi olemas kes suudavad suvalise asja valmis tega ja kvaliteedis järgi andmata,lihtsalt teiste eestlaste kadedus ja rumalus pidurdavad neid inimesi.
jokker28
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: P Veebr 07, 2010 6:24 pm

Postitus Postitas jokker28 »

suzi kirjutas:midagi sellist ja edasi ...
joonis:
http://www.keevitus.ee/product.php?prod ... &keywords=
ok,kuid mis on sellel lingil diffrifa pistmist?
täpsusta palun,ma ju bemmimees :lol:
vtl
asjade olemus - see on imelihtne
Postitusi: 636
Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
Asukoht: Tallinn

Re: otsin meistrit kes suudaks teha BMW E39le lukustava diff

Postitus Postitas vtl »

yanekk kirjutas:Õnneks on meil uus kuri mode,kes selliste vaimuhiiglastega hakkama saavad.
Ei ole võimu väljaspool Jeebiaeda toimetada, kui Sa mind ühe teatava posti pärast silmas pidasid. Aga küllap kolleegid Armeenia raadiost varsti tervitavad.
Kasutaja avatar
raimz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: P Juul 20, 2008 11:08 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas raimz »

jokker28 kirjutas:
suzi kirjutas:midagi sellist ja edasi ...
joonis:
http://www.keevitus.ee/product.php?prod ... &keywords=
ok,kuid mis on sellel lingil diffrifa pistmist?
täpsusta palun,ma ju bemmimees :lol:
Keevislukk.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”