otsin meistrit kes suudaks teha BMW E39le lukustava diffri
Moderaator: Moderators
otsin meistrit kes suudaks teha BMW E39le lukustava diffri
vaja oleks 3,0 diislile panna differ millel lukustamis võimalus.
abioleks ka ainult joonistest.
abioleks ka ainult joonistest.
Re: otsin meistrit kes suudaks teha BMW E39le lukustava diff
Õnneks on meil uus kuri mode,kes selliste vaimuhiiglastega hakkama saavad.jokker28 kirjutas:vaja oleks 3,0 diislile panna differ millel lukustamis võimalus.
abioleks ka ainult joonistest.
Aga samas,kui tegelane suudab ise toota toimiva difriluku(väga kahtlen),siis on asjal jumet.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Nuh, kui tegelane suudab toimiva difriluku toota, siis oleks see uus ja kõrgem tase. Kas keegi siit foorumist (või üldse EV-s) on senini millegi sellisega hakkama saanud? Usun, et mehele tuleb peale seda tellimusi nigu muda.
Teemas endas pole aga midagi uut - mitte väga palju aega tagasi hankis üks kiirendaja minu käest oma Ford Cosworthile maasturi LSD tagasilla. Kuuldavasti sõidab siiani, ainult tiba nõrk pidi see sild olema...

Teemas endas pole aga midagi uut - mitte väga palju aega tagasi hankis üks kiirendaja minu käest oma Ford Cosworthile maasturi LSD tagasilla. Kuuldavasti sõidab siiani, ainult tiba nõrk pidi see sild olema...

Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
oi nannipunnid....
ma mõtlesin et siin foorumis on ikka mehed kes masinaid ja seadmeid ka ehitada oskavad,kuid tuleb välja et rohkem sellised tegelased kes poest ostavad juppid ja siis need kylge krudivad.
kuid mis on niiii rasket ja keerulist ise differ valmis teha? kui mees teeb iga päev erinevaid hammasrattaid ja remondib ralliautode diffreid/kaste mis vahet siis on?materjalid peavad õiged olema ja joonised mille järgi teha.
kui keegi leiab et tal oleks vaja redusi,kaste,diffreid remontida või suisa uusi siis antke aga tead ,teeme ära.
kuid mis on niiii rasket ja keerulist ise differ valmis teha? kui mees teeb iga päev erinevaid hammasrattaid ja remondib ralliautode diffreid/kaste mis vahet siis on?materjalid peavad õiged olema ja joonised mille järgi teha.
kui keegi leiab et tal oleks vaja redusi,kaste,diffreid remontida või suisa uusi siis antke aga tead ,teeme ära.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Jutt on lihtne - vaata, mis maksab tellides difrilukk. Siis mine sellesama difrilukuga sinna töökotta, kus on olemas võimekus seda lukku toota (palju selliseid Eestis on?) ja võta selle töö jaoks pakkumine. Garantiiga. Ja kui leiad koha, kus seesama töö odavamalt ära tehakse kui valmis asi, siis riputa selle mehe koordinaadid siiasamma üles.
Pakun, et see mees saab siin väga kuulsaks...
Pakun, et see mees saab siin väga kuulsaks...
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ma kordan küll ennast, aga vastupidavate hammasrataste valmistamine ei ole lihtne freesimine + termika. Vastupidavad hammasratta pressitakse toorikust välja rullimise teel, pluss erilised karastamised ja külmad, märjad lihvimised. Olen küll asja uurinud aga selliste korralike hammasrataste valmistamisega meie vabariigis ei tegeleta. Lihtsat asja tehakse küll, aga ülekandesse ei sobi sealt midagi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Mina jälle arvan,et ARB ehituseg diffrilukku Eestis järgi teha ei olegi nii ulme.
Selle ehitus on suht lihtne ja materjali valik üle lahe on enam kui piisav.
Kui on teada jõud , siis sellele vastavalt tuleb teha valik materjalis,ning müüja poolt saab ka termiliseks töötluseks vajalikud juhised.
Hind on muidugi omaette teema.Asi tasuks tegemist siis,kui sellele mudelile maailmast diffrilukku ei leiaks,kuid soov on see sinna igaljuhul saada .
Selle ehitus on suht lihtne ja materjali valik üle lahe on enam kui piisav.
Kui on teada jõud , siis sellele vastavalt tuleb teha valik materjalis,ning müüja poolt saab ka termiliseks töötluseks vajalikud juhised.
Hind on muidugi omaette teema.Asi tasuks tegemist siis,kui sellele mudelile maailmast diffrilukku ei leiaks,kuid soov on see sinna igaljuhul saada .
Viimati muutis Movistar, E Veebr 08, 2010 2:39 pm, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
eks inimesele kes pole selliste asjade loomis protsessi juures viibinud on ikka raske uskuda mida kõike inimene võib vamis meisterdada...
ja eks need nö tehase asjad tehakse roheliste vennikeste poolt kuskil salajastes laborites valmis .
töötasin ise soomes,karkkilas SEW konserni tehases kus tehti suuri redusi laevadele ,kraanadele ,tuulegenedele jne ja kõik sakslaste eksperimentaal redud valmistati meil ja täitsa tavalistes CNC pinkides,vajadusel nokitseti ka tava treipinkkidega mõni jupp valmis.
ei olnud mingit ulme tehnoloogiat ja vaatamata minu poolt taritud õlledele ja longerotele suudeti siiski asjade dolerants hoida 0,00-0,0 piirides.
eestis on aga väga häid seadmeid ja ka yli häid vennikesi olemas kes suudavad suvalise asja valmis tega ja kvaliteedis järgi andmata,lihtsalt teiste eestlaste kadedus ja rumalus pidurdavad neid inimesi.
ja eks need nö tehase asjad tehakse roheliste vennikeste poolt kuskil salajastes laborites valmis .
töötasin ise soomes,karkkilas SEW konserni tehases kus tehti suuri redusi laevadele ,kraanadele ,tuulegenedele jne ja kõik sakslaste eksperimentaal redud valmistati meil ja täitsa tavalistes CNC pinkides,vajadusel nokitseti ka tava treipinkkidega mõni jupp valmis.
ei olnud mingit ulme tehnoloogiat ja vaatamata minu poolt taritud õlledele ja longerotele suudeti siiski asjade dolerants hoida 0,00-0,0 piirides.
eestis on aga väga häid seadmeid ja ka yli häid vennikesi olemas kes suudavad suvalise asja valmis tega ja kvaliteedis järgi andmata,lihtsalt teiste eestlaste kadedus ja rumalus pidurdavad neid inimesi.
ok,kuid mis on sellel lingil diffrifa pistmist?suzi kirjutas:midagi sellist ja edasi ...
joonis:
http://www.keevitus.ee/product.php?prod ... &keywords=
täpsusta palun,ma ju bemmimees

-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Re: otsin meistrit kes suudaks teha BMW E39le lukustava diff
Ei ole võimu väljaspool Jeebiaeda toimetada, kui Sa mind ühe teatava posti pärast silmas pidasid. Aga küllap kolleegid Armeenia raadiost varsti tervitavad.yanekk kirjutas:Õnneks on meil uus kuri mode,kes selliste vaimuhiiglastega hakkama saavad.
Keevislukk.jokker28 kirjutas:ok,kuid mis on sellel lingil diffrifa pistmist?suzi kirjutas:midagi sellist ja edasi ...
joonis:
http://www.keevitus.ee/product.php?prod ... &keywords=
täpsusta palun,ma ju bemmimees