1. leht 1-st

Pajero mure esisillaga

Postitatud: P Jaan 31, 2010 10:32 pm
Postitas MudaMart
Mure siis selline :

Parempoolne veovõll tuleb difrist välja . esimest korda ,kui tuli võtsin lahti ja pandi uus stopper rõngas. Käisin safaritel ja polnud probleemi . Nüüd saarekollil suhta alguses sama jama jälle võll välja ja vedu kadunud ning võitslus katkestatud, sai küll sisse löödud aga tuli jälle välja ilmselt stopper puruks . Kas võib asi selles olla ,et ratas kukub liiga alla ja tõmbab võlli välja? On kellegil sama probleemi olnud ?

Terv Martin

Postitatud: T Veebr 02, 2010 11:42 pm
Postitas MudaMart
Kas tõesti keegi ei oska nõu anda . :(

Postitatud: K Veebr 03, 2010 10:41 am
Postitas Maasturid
Ilmselt on torsioonid põhja keeratud ja võimalik,et puuduvad ka läbilöögi puksid mis takistavad silla käiku.

Postitatud: K Veebr 03, 2010 11:35 am
Postitas MudaMart
Torosioonid on põhjas küll peaks siis maha keerama ? Kas läbilöögi puks asub ülemise õõtsa all ?

Postitatud: K Veebr 03, 2010 1:40 pm
Postitas Maasturid
MudaMart kirjutas:Torosioonid on põhjas küll peaks siis maha keerama ? Kas läbilöögi puks asub ülemise õõtsa all ?
Võiks ehk veidi maha keerata jah.
Ülemise õõtsa all peaks olema kaks puksi ja alumisel üks puks

Postitatud: K Veebr 03, 2010 10:01 pm
Postitas rt23
Kas see põhja keeratud torrosioon siis niimoodi käitub? Oma pajero kannantas niimoodi küllalt retsida ja selliseid probleeme küll ei esinenud. Pigem ikka viga mujal.

Postitatud: K Veebr 03, 2010 11:25 pm
Postitas MudaMart
Tere jälle.

Puksid on täitsa olemas ülemise õõtsa all . Äkki loksutab selle laagri pesast välja ja siis ei jõua see stopper enam kinni hoida ja tulebki välja . Peale eelmise korra välja tulekut ja peale remonti pidas 3-4 sõitu vastu . See laager istub selle toru küljes kus võll sees on. Kas peaks siis suurema laagri panema , et läheks vähe tihedamalt ? Eelmine kord kui lahti võtsime oli see tugilaager võlli peal .
Ma võtan lahti ja vaatan, mis seal paistab ja siis kirjutan siia ehk leiame kambaga lahenudse .

Terv Martin