1. leht 2-st
Opel monterey siduriketta vahetamine (3,1d )
Postitatud: R Jaan 29, 2010 4:34 pm
Postitas wdd
Küsimusselline: kui suur töö on siduri vahetamine.
Kas käigukastid peab maha kookima sellel masinal?
Postitatud: R Jaan 29, 2010 6:16 pm
Postitas hint
Kasti peab igal autol maha võtma kui sidurit vahetada tahad. korralike tööriistadega päeva töö umbes.
Postitatud: R Jaan 29, 2010 11:06 pm
Postitas wdd
Kui suur võimalus on, et mul sidurikorv ka vajab vahetamist?
Postitatud: R Jaan 29, 2010 11:54 pm
Postitas sambla-aadu
50:50
kui kasti maha võtad siis näed. kui korv kestab veel, siis lisaks kettale pane ka uus survelaager sisse.
Postitatud: L Jaan 30, 2010 10:02 am
Postitas MahviaDeTyrk
hint kirjutas:Kasti peab igal autol maha võtma kui sidurit vahetada tahad.
Vale vastus
Postitatud: L Jaan 30, 2010 11:38 am
Postitas hint
Mis masinal siis ei tule maha võtta?
Postitatud: K Veebr 10, 2010 6:33 pm
Postitas mell152
daa mõnel pillil lihtsam mootor emaldada selleks protsesiks nagu wv iltis ega raami ju puru ei lõikaks et käigukasti maha võtta

Postitatud: K Veebr 10, 2010 9:30 pm
Postitas hint
Et siis iltisel pandi ehituskäigus kasti asukoht paika ja ehitati auto ümber?
Ei tea igasuguste eriliste autode ehitusi aga tavaliselt saab ju ikkagi kasti eemaldamisega siduri vahetada. Enamus juhtudel see ka kergem tegevus kui mootori eemaldus.
Postitatud: N Veebr 11, 2010 1:49 am
Postitas seenior2
Küsimus on ju SIDURIKETTA vahetusest

Selleks piisab kettanuutide laiuse prao tekitamises,kas siis sõltuvalt autost käigukast eemale,või on hoopis kergem mootor eemale tõmmata.Keerad korvi lahti ja vahetad ketta,korv kinni ja... Ühelegi küsimusele ei saa olla ühest vastust,kui ei ole küsitud konkreetset automarki! Ja ka sama auto puhul võib erinevaid võtteid kasutada,ühele ema,teisele tütar

Postitatud: N Veebr 11, 2010 8:02 am
Postitas wdd
Minu puhul sai siis käigukasti eemale tõmmatud niipalju, et ketas ära vahetada. Kasti maha kiskuma auto pealt täiesti ei pidand.
Postitatud: L Veebr 13, 2010 2:30 am
Postitas hint
mis vahe on sellel kas sa võtad kasti natuke eemale mootorist või tõstad täiesti maha( et korralikult sidurile ligi pääseda) sama palju polte ja mutreid tuleb lahti keerata. Ok sa ei pea kasti auto kõrvale tõstma aga mootori küljest pead ikka lahti laskma ju et ketast vahetada. töö ju iseenesest sama suur( kas kast auto kõrval või eemale liigutatud)
Postitatud: L Veebr 13, 2010 8:49 am
Postitas igiliikur
hint kirjutas:mis vahe on sellel kas sa võtad kasti natuke eemale mootorist või tõstad täiesti maha( et korralikult sidurile ligi pääseda) sama palju polte ja mutreid tuleb lahti keerata. Ok sa ei pea kasti auto kõrvale tõstma aga mootori küljest pead ikka lahti laskma ju et ketast vahetada. töö ju iseenesest sama suur( kas kast auto kõrval või eemale liigutatud)
Väga õige. Alguses tundub eemale tõmbamine lihtsam, aga minu kogemused näitavad, et kokkuvõttes läheb aega rohkem. Ruumi vähe ja jebimist rohkem. Seega soovitaks küll täielikult maha võtta.
Hiljuti oli jutuks mingi korea vms. auto, millel juba originaalservice mehed väitsid, et enne sidurit vahetada ei saa, kui peab mootori maha võtma

Postitatud: L Veebr 13, 2010 10:24 am
Postitas mell152
hint kirjutas:Et siis iltisel pandi ehituskäigus kasti asukoht paika ja ehitati auto ümber?
Ei tea igasuguste eriliste autode ehitusi aga tavaliselt saab ju ikkagi kasti eemaldamisega siduri vahetada. Enamus juhtudel see ka kergem tegevus kui mootori eemaldus.
kas just päris nii aga enam vähem sest tol pillil k kast raami vahel ja kast mahub ainult kapoti alla välja sest raam tagant polt kitsenev ja kasti pole võimalik tahapoole tõmata et kitsast praost nikerdada
Postitatud: P Mär 28, 2010 8:59 pm
Postitas uppund kana
Küsiks ka siduri kohta ,et sai laiali võetud ja sees oli leevendiga ketas kui tellisime uue, tuli ilma leevendita. kauplus väitis ,et neil leevendiga ketast pole võtta. Kui nüüd see ilma leevendita ketas panna mis juhtub? Kas hakkab toimima või ei? Või on ainus võimalus "osavate näppude klubi" ja uued katted neetida?
Masin siis monterey 3,1 TD 93
Postitatud: P Mär 28, 2010 11:53 pm
Postitas wdd
uppund kana kirjutas:Küsiks ka siduri kohta ,et sai laiali võetud ja sees oli leevendiga ketas kui tellisime uue, tuli ilma leevendita. kauplus väitis ,et neil leevendiga ketast pole võtta. Kui nüüd see ilma leevendita ketas panna mis juhtub? Kas hakkab toimima või ei? Või on ainus võimalus "osavate näppude klubi" ja uued katted neetida?
Masin siis monterey 3,1 TD 93
Masin hakkab jubedalt hüppama.
See loll jutt, et leevendiga ketast ei ole. mul endal oli sama mure - sain algul leevenditeta ketta.
Läksin poodi tagasi ja orgunniti leevenditega ketta selle asemel. Muidugi hind oli ca 1000.- kallim.
teine variant on panna leevenditega hooratas... aga see veel kallim ja suurem töö kui otsida leevenditega ketas.