1. leht 1-st
Frontera 2.0 mootor koos
Postitatud: K Jaan 27, 2010 5:06 pm
Postitas Volk
Oman Opel Fronterat, 2,0 85kw aastast 1993...mille mootor kõrbes ära...
Kas peaksin asendama mootori analoogiga või on sinna võimalik lihtsamalt panna ka mõni parem ja võimsam mootor? Tean, et analoogi kasutatakse sõiduautodel.. aga mis marki täpselt .. ei tea..
Postitatud: K Jaan 27, 2010 9:55 pm
Postitas wdd
Sama mootori saad opel astralt, vectralt, calibralt
Neid mootoreid vedeleb romulates lademetes... Enda astrale soetasin eelmine aasta selle mingi 1000.- eest,
Samuti on tegemist äärmiselt töökindla mootoriga, nii et ei pea eriti kartma et väga ära ruunatud on, kui romulast ostad.
lisaks
www.opelclub.ee seal liigub odavalt neid mootoreid.
Suuremad opeli mootorid on 2,5 v6 aga sellega koos vaja kogu kapotialune välja vahetada... Nii et lihtsam panna uus 2,0 85kw mootor
Postitatud: K Jaan 27, 2010 9:56 pm
Postitas wdd
Lisaks veel niipalju, et see mootor on c20ne, selle järgi saad vaadata mootorit.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 9:07 am
Postitas Volk
Tänud infi eest.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 9:37 am
Postitas wdd
Postitatud: N Jaan 28, 2010 9:58 am
Postitas Taavi2101
wdd kirjutas:Sama mootori saad opel astralt, vectralt, calibralt
Neid mootoreid vedeleb romulates lademetes... Enda astrale soetasin eelmine aasta selle mingi 1000.- eest,
Samuti on tegemist äärmiselt töökindla mootoriga, nii et ei pea eriti kartma et väga ära ruunatud on, kui romulast ostad.
lisaks
www.opelclub.ee seal liigub odavalt neid mootoreid.
Suuremad opeli mootorid on 2,5 v6 aga sellega koos vaja kogu kapotialune välja vahetada... Nii et lihtsam panna uus 2,0 85kw mootor
Aitan suts auto valikuga
mootori tähis C2,0NE ja peale pandi järgmistele
Ascona 86-88
Astra 91-98
Calibra 89-96
Kadett 86-91
Omega 86-94
Postitatud: R Jaan 29, 2010 8:35 pm
Postitas visu
pane juba parem siis 16klapiline vahetad ainult juhtmestiku ja aju mootori plokk on neil sama omal on mul sama mõte!
Postitatud: R Jaan 29, 2010 11:03 pm
Postitas wdd
Kui tahad teha ümber 16 klapiliseks, siis vaja ka armatuuri kõik juhtmed jne ära vahetada, mitte aint kapotialused...
Samas see 8 klapiline on kõvasti töökindlam (ja lollikindlam).
c20ne
Power 114 bhp (85kW; 116 PS) @ 5200 rpm
Torque 170 N·m (130 lb·ft) @ 2600 rpm
c20xe
Power 148 bhp (110 kW; 150 PS)/6000 rpm
Torque 196 N·m (145 lb·ft)/4800 rpm
16 klapiline tahab väände saavutamiseks kõvasti rohkem piitsa saada...
arvan et see saavutatud 25 lisahobust ja 26 nm väänet ei avaldu sul tavasõidus, kuna need saavutatakse tunduvalt kõrgematel pööretel. eriti just väände kohapealt...
Ise soovitaks jääda sul 8 klapilise mootori juurde... ei pea meeles pidama ka hammasrihma vahetust jne... (sel mootoril hammasrihma purunemisel vaja panna aint uus hammasrihm peale, mootor jääb ellu)
Postitatud: L Mai 08, 2010 10:20 pm
Postitas mandrimees
Siis võiks juba proovida 2,2 põhja ja 2.0 plokikaant, siis jääb juhtmete vahetus ära, 2,2 sel kolvikäik pikem aga kolvid on ikka 86 mm. vähemalt 16 klapise 2.0 mootori plokikaan sobib kül 2,2sele peale. Selle triki võid siis ära proovida kui soovid rohkem kui 85 kw.
Postitatud: N Juun 03, 2010 10:13 pm
Postitas Volk
Mootor sai vahetatud.. Jäin selle sama 85 kw mootori juurde, aga tulid uued probleemid. Auto kaua seisnud, soojenduse mootor ei tööta ja bensiinipumbale ei tule ka vool peale, kaitsmed on kõik terved ning juhtmetes ka nagu viga ei tundunud olevat. Oskab keegi nõu anda?
Ja veel, et kas bensiinipump peaks Opelil töötama koguaeg või ainult seni kuni surve üles lööb?

Postitatud: N Juun 03, 2010 11:14 pm
Postitas PARUN
Volk kirjutas:Mootor sai vahetatud.. Jäin selle sama 85 kw mootori juurde, aga tulid uued probleemid. Auto kaua seisnud, soojenduse mootor ei tööta ja bensiinipumbale ei tule ka vool peale, kaitsmed on kõik terved ning juhtmetes ka nagu viga ei tundunud olevat. Oskab keegi nõu anda?
Ja veel, et kas bensiinipump peaks Opelil töötama koguaeg või ainult seni kuni surve üles lööb?

Sel uupeli motol peaks saama neid vilgukoode isegi lugeda. Lihtsam ju kõigepealt ecu käest küsida, mis viga on. Hargiga sildad ära diagnostika pesas paar klemmi ja siis loed neid kas engine check tulukest või eraldi paigaldatud dioodtulukest, oleneb autost.
Siin ka väike õpetus, kuid spets veakoodi lugejaga, mis iseenesest peaks ülimalt labane olema oma ehituselt. Goooogle paksult täis seda jura.
http://www.gunson.co.uk/items/pdf/Techn ... ctions.pdf
See, et bena pump tööle ei hakka, võib vabalt ka halli anduri viga olla.