Sorry, kui sellest juba juttu olnud, aga otsing ei näidanud midagi. Nimelt järsematel ja pikematel langustel 60+* vajub õli mootori etteotsa ning õlirõhu kella osuti vajub lonti. Ma pidasin teoreetiliselt seda võimalikuks, aga krt, nullis olevat osutit ikka ei suuda ega taha vaadata.
Kas on mingisuguseid lahendusi välja mõeldud? Karteri põhja vaheseinad vms edevamat?
Samast seinast üles minnes teadagi proleeme pole, kuna Chevyl on õlipump tagumises otsas.
Järsul laskumisel vajub õli pumba eest ära - soovitused?
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
Teise variandina on õlilisandi kasutamine, mis lubas ka ilma õlita kuni vist 50km sõita (tühja karteriga). Keegi ladaklubis proovis seda asja, püüan hiljem lingi ka üles leida...
Edit: Leidsin teema ka: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5671
Edit: Leidsin teema ka: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5671