Järsul laskumisel vajub õli pumba eest ära - soovitused?

Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators

Vasta
K5
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: L Mär 26, 2005 1:46 pm

Järsul laskumisel vajub õli pumba eest ära - soovitused?

Postitus Postitas K5 »

Sorry, kui sellest juba juttu olnud, aga otsing ei näidanud midagi. Nimelt järsematel ja pikematel langustel 60+* vajub õli mootori etteotsa ning õlirõhu kella osuti vajub lonti. Ma pidasin teoreetiliselt seda võimalikuks, aga krt, nullis olevat osutit ikka ei suuda ega taha vaadata.

Kas on mingisuguseid lahendusi välja mõeldud? Karteri põhja vaheseinad vms edevamat?

Samast seinast üles minnes teadagi proleeme pole, kuna Chevyl on õlipump tagumises otsas.
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

pead siis edaspidi laskuma tagurpidi :lol:
tegelikult aga pole sellisest probleemist enne kuulnud
ilmselt mootori tööd eriti ei mõjuta see minut laskumist
( eestis pikemat mäge pole )
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Teise variandina on õlilisandi kasutamine, mis lubas ka ilma õlita kuni vist 50km sõita (tühja karteriga). Keegi ladaklubis proovis seda asja, püüan hiljem lingi ka üles leida...

Edit: Leidsin teema ka: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5671
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Lihtsam ja odavam on vaheseinad karteris. Parem ja kallim variant on kuivkarter.
+372 5028488
Vasta

Mine “GM”