Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Kuna talv pole enam mägede taga siis aeg juba hakata otsima rauakolakale talvepapusid!!! Mida soovitaksite. Endal silma jäänud YOKOHAMA G011 A/T Rehvi kohta muidu iseloomustus küll, et liivalt lumele ja kruusalt asfaldile, aga kuidas muidu teadjatel vendadel kogemused ütlevad?!? Tahaks talvel ikka sellist millega saaks lasta nii maanteed kenasti et libedus ei häiriks ja ka metsas lume sees mütata...kas on liiga palju tahetud
Olen mõelnud ka taastatud rehvi peale...saab odavamalt aga kuidas jälle vastupidavus ja omadused (loe:käitumine libedaga). Või oleks kasulik ka naelad sisse taguda, kuid osad pasundavad et naelad varsti keelatakse ära.....
Ühesõnaga, mis oleks parim valik ja mis samas ka väga palju rahakotti ei kergendaks!?
Viimati muutis Cruizsub, N Aug 19, 2010 6:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kaks saia, üks piim Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986) Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8;VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
mina olen nendega rahul..sai eelmine kevad-talv alla pandud(32x11,5)....teel pysis päris ilusti..kui fyysikaseadused meeles pidasid...et HJ läheb igal juhul otse inertsi-massi möjul..olgu seal all mis tahes naelad-lamellid
pidamise kohapealt ..olid Pirelli Scorpioni at-d öige natuke paremad neil vist pehmem kummisegu
lumes-metsas liikus ka yllatavalt nurmaalselt...
isiklikult...tahmaprotist lugu ei pea ja ega neid yle 31" önnex vötta ka pöle
Viimati muutis busterike, E Okt 03, 2005 2:05 pm, muudetud 1 kord kokku.
Meie tingimustes on korralik NAASTREHV möödapääsmatu. Lamell rohkem suurel maanteel ja linnvahel siiberdajatele. Kiilaka peal aitab ikkagi vaid korralik nael.
Taastatud rehvid tänapäeval vägagi korralikud olen oma 13 aasta pikkuse juhistaazi jookul sõitnud paljude erinevate tootjate taasatud rehvidega ja seni rahule jääänud.
Uue ja taastaud rehvi vahe tuleb selgelt välja siis, kui sportautoga üle 100...120km kimada, aga maasturiga me ju talvel nii ei tee?
Mul jälle vastupidine arvamus/kogemus naastude osas.
Juba mitmendat aastat sõidan ilma ja ei näe mingit vajadust nende järele (varem sõitsin naastudega). Maantee ja linnasõitu on ohtralt mõlemat. Mõistust peab ka peas olema, mitte ainult naeltele lootma
Iseenesest LAMELL ei tähenda veel seda, et tegemist on pehme rehviga, mis kiirelt kulub. Lamellid on ju need pisikesed kanalid rehvi sees, kuid enamasti jah tehakse need rehvid ka pehmest segust.
Nii et võib olla ka ilma naelteta kuid mitte-lamell rehv (ntx Marixi protid kõik).
Olles sõitnud talvel nii suverehvi (Vena aja lõpp), kulunud talverehvi (erinevad tootjad), uue naastrehvi (Gislaved), prototud naastrehvi (suva itaalia tootja), kui lamelliga (vist goodyear?). Võin väita, et lamell töötab korralikult vaid lahtises või veidi trambitud lumel ning lörtsisel teel. Totaalse kiilasjää puhul ei aita muu, kui metall vastu jääd.
Liikluses on praku olukordi,kus ka ka mõõdukas ja ohutu sõidustiil alati ei aita. Ohu olukorra võib tekitada nii kaasliikleja,kui mõni metsloom ja siis sii aitab vaid toores haardumine.
Loomulikult on uus lamell iga kell parem, kui kulunud (naelad välja sõidetud ja legaalsuse piiril)talverehv.
minu kõige parem kogemus on lamell pluss nael!
Mul talvel patroli all insa sahara turbo ja sinna sisse naelad lastud,aga tuleb veel juurde lasta ja veoka naelad panna mitte sõiduauto!
kala kirjutas:minu kõige parem kogemus on lamell pluss nael!
Mul talvel patroli all insa sahara turbo ja sinna sisse naelad lastud,aga tuleb veel juurde lasta ja veoka naelad panna mitte sõiduauto!
See insa sahara on vist samuti protirehv? Ja minuteada ei ole see teps mitte lamellidega.
Jällegi - ei maksaks segi ajada lamellrehvi ja lihtsalt ilma naastudeta (talve)rehvi. Tihtipeale isegi rehvimüüjad ise ekslikult nimetavad suvalisi talverehve, millel naaste pole, lamellrehvideks.
aga kas nendele G011 rehvidele annab ka naelad külge lüüa või peab ikka spets augustatud rehv olema...seuke loll küssa.
Kaks saia, üks piim Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986) Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8;VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
kala kirjutas:minu kõige parem kogemus on lamell pluss nael!
Mul talvel patroli all insa sahara turbo ja sinna sisse naelad lastud,aga tuleb veel juurde lasta ja veoka naelad panna mitte sõiduauto!
See insa sahara on vist samuti protirehv? Ja minuteada ei ole see teps mitte lamellidega.
Jällegi - ei maksaks segi ajada lamellrehvi ja lihtsalt ilma naastudeta (talve)rehvi. Tihtipeale isegi rehvimüüjad ise ekslikult nimetavad suvalisi talverehve, millel naaste pole, lamellrehvideks.
mina mõtlesingi lamelli,aga siis lihtsalt mainisin juurde millega ise sõidan ja see millega sõidan see ei ole tõesti lamell,aga mul savi sest panen suuremad naelad sisse ja on pidamine hea küll