Rauakolakale talvepapud

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Cruizsub
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Sept 04, 2005 12:43 pm

Rauakolakale talvepapud

Postitus Postitas Cruizsub »

Kuna talv pole enam mägede taga siis aeg juba hakata otsima rauakolakale talvepapusid!!! Mida soovitaksite. Endal silma jäänud YOKOHAMA G011 A/T Rehvi kohta muidu iseloomustus küll, et liivalt lumele ja kruusalt asfaldile, aga kuidas muidu teadjatel vendadel kogemused ütlevad?!? Tahaks talvel ikka sellist millega saaks lasta nii maanteed kenasti et libedus ei häiriks ja ka metsas lume sees mütata...kas on liiga palju tahetud :P
Olen mõelnud ka taastatud rehvi peale...saab odavamalt aga kuidas jälle vastupidavus ja omadused (loe:käitumine libedaga). Või oleks kasulik ka naelad sisse taguda, kuid osad pasundavad et naelad varsti keelatakse ära.....
Ühesõnaga, mis oleks parim valik ja mis samas ka väga palju rahakotti ei kergendaks!?
Viimati muutis Cruizsub, N Aug 19, 2010 6:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
busterike
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: R Okt 22, 2004 3:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas busterike »

mina olen nendega rahul..sai eelmine kevad-talv alla pandud(32x11,5)....teel pysis päris ilusti..kui fyysikaseadused meeles pidasid...et HJ läheb igal juhul otse inertsi-massi möjul..olgu seal all mis tahes naelad-lamellid :lol:
pidamise kohapealt ..olid Pirelli Scorpioni at-d öige natuke paremad :cry: neil vist pehmem kummisegu

lumes-metsas liikus ka yllatavalt nurmaalselt... :wink:

isiklikult...tahmaprotist lugu ei pea :twisted: ja ega neid yle 31" önnex vötta ka pöle :D
Viimati muutis busterike, E Okt 03, 2005 2:05 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Meie tingimustes on korralik NAASTREHV möödapääsmatu. Lamell rohkem suurel maanteel ja linnvahel siiberdajatele. Kiilaka peal aitab ikkagi vaid korralik nael.
Taastatud rehvid tänapäeval vägagi korralikud olen oma 13 aasta pikkuse juhistaazi jookul sõitnud paljude erinevate tootjate taasatud rehvidega ja seni rahule jääänud.

Uue ja taastaud rehvi vahe tuleb selgelt välja siis, kui sportautoga üle 100...120km kimada, aga maasturiga me ju talvel nii ei tee? :wink:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Kummalisel kombel kiidavad lamelli vaid need, kes kunagi pole pidanud nendega sõitma :lol:

Ei pea nad kuival ega märjal asfaldil, ei lumel ega jääl! Kuluvad kah kohutava kiirusega...

PS see käis nüüd lamellrehvi kui niisuguse kohta
ats
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 199
Liitunud: K Mär 05, 2003 8:47 am
Asukoht: Valga, Tartu

Postitus Postitas ats »

Mina ka rahul, kuigi kevadest saadik asfaldil ja metsas käinud. Mul ühed uuedki alles ja ootavad uut peremeest. Huvi korral mail või 5045714.

ATS :wink:
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Mul jälle vastupidine arvamus/kogemus naastude osas.
Juba mitmendat aastat sõidan ilma ja ei näe mingit vajadust nende järele (varem sõitsin naastudega). Maantee ja linnasõitu on ohtralt mõlemat. Mõistust peab ka peas olema, mitte ainult naeltele lootma :wink:
Iseenesest LAMELL ei tähenda veel seda, et tegemist on pehme rehviga, mis kiirelt kulub. Lamellid on ju need pisikesed kanalid rehvi sees, kuid enamasti jah tehakse need rehvid ka pehmest segust.
Nii et võib olla ka ilma naelteta kuid mitte-lamell rehv (ntx Marixi protid kõik).
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

mul on positiivne kogemus Bfgoodrich AT
http://www.tirerack.com/images/tires/bf ... l_1000.jpg

Piisava lamelliga ja pehmusega kumm. Toimis kiilaka peal ja sai ka paksu lume sees mürada :)

http://www.4x4.ee/driveouts/2005/galler ... 5_01_08_04
http://www.4x4.ee/driveouts/2005/galler ... /080105_11
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Olles sõitnud talvel nii suverehvi (Vena aja lõpp), kulunud talverehvi (erinevad tootjad), uue naastrehvi (Gislaved), prototud naastrehvi (suva itaalia tootja), kui lamelliga (vist goodyear?). Võin väita, et lamell töötab korralikult vaid lahtises või veidi trambitud lumel ning lörtsisel teel. Totaalse kiilasjää puhul ei aita muu, kui metall vastu jääd.
Liikluses on praku olukordi,kus ka ka mõõdukas ja ohutu sõidustiil alati ei aita. Ohu olukorra võib tekitada nii kaasliikleja,kui mõni metsloom ja siis sii aitab vaid toores haardumine.

Loomulikult on uus lamell iga kell parem, kui kulunud (naelad välja sõidetud ja legaalsuse piiril)talverehv.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Rauakolakale talvepapud

Postitus Postitas Maasturid »

Kui peaksid taastatud rehvide poole vaatama siis ehk leiad midagi siit:
http://www.maasturid.ee/web/?id=2&keel=ee

Need naastudega on GALAXIE 245 70 R16 (Muster sama mis COOPER Discover)

Toomas 513 2551
www.maasturid.ee

PiltPilt
Viimati muutis Maasturid, T Okt 04, 2005 7:35 am, muudetud 1 kord kokku.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

minu kõige parem kogemus on lamell pluss nael!
Mul talvel patroli all insa sahara turbo ja sinna sisse naelad lastud,aga tuleb veel juurde lasta ja veoka naelad panna mitte sõiduauto!
56157755
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

Mina sõidan Cooper rehvidega koos naastudega, olen proovinud ka Nokia rehve kuid ei pidanud nii hästi.http://www.cooperrehvid.ee/3091.html
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

kala kirjutas:minu kõige parem kogemus on lamell pluss nael!
Mul talvel patroli all insa sahara turbo ja sinna sisse naelad lastud,aga tuleb veel juurde lasta ja veoka naelad panna mitte sõiduauto!
See insa sahara on vist samuti protirehv? Ja minuteada ei ole see teps mitte lamellidega.
Jällegi - ei maksaks segi ajada lamellrehvi ja lihtsalt ilma naastudeta (talve)rehvi. Tihtipeale isegi rehvimüüjad ise ekslikult nimetavad suvalisi talverehve, millel naaste pole, lamellrehvideks.
Kasutaja avatar
Cruizsub
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Sept 04, 2005 12:43 pm

Postitus Postitas Cruizsub »

aga kas nendele G011 rehvidele annab ka naelad külge lüüa või peab ikka spets augustatud rehv olema...seuke loll küssa.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

tarmo kirjutas:
kala kirjutas:minu kõige parem kogemus on lamell pluss nael!
Mul talvel patroli all insa sahara turbo ja sinna sisse naelad lastud,aga tuleb veel juurde lasta ja veoka naelad panna mitte sõiduauto!
See insa sahara on vist samuti protirehv? Ja minuteada ei ole see teps mitte lamellidega.
Jällegi - ei maksaks segi ajada lamellrehvi ja lihtsalt ilma naastudeta (talve)rehvi. Tihtipeale isegi rehvimüüjad ise ekslikult nimetavad suvalisi talverehve, millel naaste pole, lamellrehvideks.
mina mõtlesingi lamelli,aga siis lihtsalt mainisin juurde millega ise sõidan ja see millega sõidan see ei ole tõesti lamell,aga mul savi sest panen suuremad naelad sisse ja on pidamine hea küll
56157755
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

Cruizsub kirjutas:aga kas nendele G011 rehvidele annab ka naelad külge lüüa või peab ikka spets augustatud rehv olema...seuke loll küssa.
kõikidele kummidele saab,puuritakse augud sisse ja siis lastakse püstoliga naelad sisse mis on otsast liimiga koos!
56157755
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”