1. leht 2-st

PEOGEOTI KLAPIKAMBRIS SURVE

Postitatud: L Jaan 23, 2010 8:14 pm
Postitas üritaja
Mure sihuke siis,et õlisurve klapikambris.Kas viga plokikaane tihendis?Või on veel midagi kahtlustada. :(

Postitatud: L Jaan 23, 2010 8:21 pm
Postitas smtasku
See Peugeoti tüüpviga. Mul möödund talve viskas ka möötevarda august õli välja, surve võttis sisse. Asi on selles, et karteri tuulutus külmub vahest kinni. Vahetasin õli korgi ära klapiga korgi vastu, pole rohkem õli välja viskand.

Postitatud: L Jaan 23, 2010 8:30 pm
Postitas üritaja
Ei, ei korralik surve on ikka,käe paned korgi asemele siis ikka teeb tsuuuu.

Postitatud: L Jaan 23, 2010 9:20 pm
Postitas R969
Tuulutus lahti võtta ja puhastada.Täna sai sellega tegeletud ja see mis sealt välja tuleb on ikka kole.
Kui mootor laiali, siis vaevalt seal korki peale jõuaks suruda ja summutist oleks sinine suits väljas.

Postitatud: T Jaan 26, 2010 9:03 pm
Postitas üritaja
Sai tuulutus üle vahitud, käivitasin no käis miski viis minni ja jokk mootor seiskus starter enam ei vedand .Võtsi õhutoru sisselaskekolektorilt lahti ja mis seal oli ÕLI.Järelikult tuleb hakata plokkikaanetihendi vahetuseks valmistuma. :(

Postitatud: T Jaan 26, 2010 9:19 pm
Postitas seff
üritaja kirjutas:Sai tuulutus üle vahitud, käivitasin no käis miski viis minni ja jokk mootor seiskus starter enam ei vedand .Võtsi õhutoru sisselaskekolektorilt lahti ja mis seal oli ÕLI.Järelikult tuleb hakata plokkikaanetihendi vahetuseks valmistuma. :(
Soovitaks tutvuda antud teosega http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... id=2305860

Postitatud: T Jaan 26, 2010 9:33 pm
Postitas üritaja
No jah,ega paha teeks vist. :oops:

Postitatud: T Jaan 26, 2010 11:04 pm
Postitas Kodutu
Kisu tuulutus toru maha, leota pensu või mõne muus asjas, puhu surveõhuga toru läbi ja muretse klapiga kork. Kui sul peale käiamist enam starter motot ringi ei vea siis keera küünlad maha ja ürita silindritest õli kätte saada. Kindlasti vaheta ka küünlad kunaosade tootjate tooted kipuvad õli/bensuga kokkupuutel töölepingu lõpetama.
Kui tekib veel küsimusi siis 55 28 766 saad konsulteerida.

Postitatud: E Veebr 01, 2010 8:50 pm
Postitas üritaja
No nii siis,plokikaas maas.Oli küll tihend nagu väsind aga ma avastasin ka ,et küte on karteris kas ka seda saab tihendi pähe määrida.Mis te arvate kas on mõttet kolvi rõngaid vahtida ,kuna käivitus siiani laksust või läheb küte pumbast sinna.A... siiis veel, kaanel oli klappide vahel mõrad kas ka äkki sellepärast kuumalt ei käivitund,see kaan läks ära viskamisele,sain mingi kuskilt ,aga on vaja üle vahtida. Oskab keegi õelda kus eestis tehakse hästi kaane remonti?

Postitatud: E Veebr 01, 2010 9:42 pm
Postitas aivo141
aga mida sa tahad selle kaanega teha. nagu ma aru sain siis sa said uue kaane juba.kui sul on vaja lihvida siis seda teeb ju vanalinnas trobot kui ma õieti mäletan.Lasin kunagi tal ühte kaant lihvida.Tal seal pink ju olemas

Postitatud: T Veebr 02, 2010 4:10 pm
Postitas üritaja
Valasin kütte silindritesse kahest vajus alla kahest mitte.Oskab keegi öelda on vaja rõngad vahetada või mitte?

Postitatud: T Veebr 02, 2010 4:39 pm
Postitas ylbik
Mis sa sellest küttest silindrisse lasid :lol: Kes sulle seda õpetas?
Kolvirõngad ei ole kunagi hermeetilised

Postitatud: T Veebr 02, 2010 4:45 pm
Postitas R969
Enne lahtivõtmist oleks pidanud kompressiooni ära mõõtma ja siis tegutsema
vastavalt tulemusele.
Kütuse lekke järgi ei oska küll midagi öelda, sest survega õhuleke ja ilma rõhuta vedeliku voolamine on eri asjad.
Sellises olukorras ma võtaks kolvid välja ja kui kulumine jääb mõistlikuse piiresse, siis uute rõngastega kokku tagasi.
Üldiselt ei kesta see mootor Uazi peal eriti ja see nähtud kolme auto peal.
On see mootor sinna nõrk ja sellest kõik hädad algavadki.
Esiteks on Uazil 90 km/h sõites mootoril pöördeid üle 3000 ja sellistele pööretele see mootor ei sobi.
Teiseks on see auto raske vedada ja enamuse ajast on mootor ülekoormatud ja kuna õlijahutust pole, siis läheb õli talvelgi üle 100 kraadi ja
130 saada pole probleem.Seetõttu kuumeneb ka tagumine silinder üle ja kulub kiiresti.Olenevalt meistrist on ka karteri maht vähenenud ja see kiirendab kuumenemist.

Postitatud: T Veebr 02, 2010 6:27 pm
Postitas üritaja
Kulumine hülsidel on küll minimaalne,eks siis vahetab ka rõngad ära.Seda,et ta nõrk on ma ei usu hästi kui normaalselt sõita,eks se lumi on siin kurjajuur.Sai siin jahil üht põldu ületatud,eks ma kuppatasin vähe üle.Ja 90 nega ma ei sõitki,nii70-80 harva,mul enamus metsateed.Ja õli kogus on 6,5l nagu tehas ette näeb ja õli jahutus radikas on ka mul ees olema.Küttepumba peab kontrolli saatma äkki jookseb selle kaudu kütte karterisse.

Postitatud: T Veebr 02, 2010 6:46 pm
Postitas igiliikur
ylbik kirjutas:Mis sa sellest küttest silindrisse lasid :lol: Kes sulle seda õpetas?
Kolvirõngad ei ole kunagi hermeetilised
Vene ajal kontrolliti lahustiga, kui hommikuks oli lahusti kolbide peal alles, siis oli väga hea mootor :D
üritaja kirjutas:Küttepumba peab kontrolli saatma äkki jookseb selle kaudu kütte karterisse.
Mingil autol oli see nii, kahjuks marki ei mäleta :oops: