PEOGEOTI KLAPIKAMBRIS SURVE

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

üritaja
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !

PEOGEOTI KLAPIKAMBRIS SURVE

Postitus Postitas üritaja »

Mure sihuke siis,et õlisurve klapikambris.Kas viga plokikaane tihendis?Või on veel midagi kahtlustada. :(
Unistus, LC 70
Kasutaja avatar
smtasku
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 111
Liitunud: E Okt 26, 2009 10:32 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas smtasku »

See Peugeoti tüüpviga. Mul möödund talve viskas ka möötevarda august õli välja, surve võttis sisse. Asi on selles, et karteri tuulutus külmub vahest kinni. Vahetasin õli korgi ära klapiga korgi vastu, pole rohkem õli välja viskand.
üritaja
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !

Postitus Postitas üritaja »

Ei, ei korralik surve on ikka,käe paned korgi asemele siis ikka teeb tsuuuu.
Unistus, LC 70
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Tuulutus lahti võtta ja puhastada.Täna sai sellega tegeletud ja see mis sealt välja tuleb on ikka kole.
Kui mootor laiali, siis vaevalt seal korki peale jõuaks suruda ja summutist oleks sinine suits väljas.
üritaja
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !

Postitus Postitas üritaja »

Sai tuulutus üle vahitud, käivitasin no käis miski viis minni ja jokk mootor seiskus starter enam ei vedand .Võtsi õhutoru sisselaskekolektorilt lahti ja mis seal oli ÕLI.Järelikult tuleb hakata plokkikaanetihendi vahetuseks valmistuma. :(
Unistus, LC 70
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

üritaja kirjutas:Sai tuulutus üle vahitud, käivitasin no käis miski viis minni ja jokk mootor seiskus starter enam ei vedand .Võtsi õhutoru sisselaskekolektorilt lahti ja mis seal oli ÕLI.Järelikult tuleb hakata plokkikaanetihendi vahetuseks valmistuma. :(
Soovitaks tutvuda antud teosega http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... id=2305860
üritaja
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !

Postitus Postitas üritaja »

No jah,ega paha teeks vist. :oops:
Unistus, LC 70
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas Kodutu »

Kisu tuulutus toru maha, leota pensu või mõne muus asjas, puhu surveõhuga toru läbi ja muretse klapiga kork. Kui sul peale käiamist enam starter motot ringi ei vea siis keera küünlad maha ja ürita silindritest õli kätte saada. Kindlasti vaheta ka küünlad kunaosade tootjate tooted kipuvad õli/bensuga kokkupuutel töölepingu lõpetama.
Kui tekib veel küsimusi siis 55 28 766 saad konsulteerida.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
üritaja
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !

Postitus Postitas üritaja »

No nii siis,plokikaas maas.Oli küll tihend nagu väsind aga ma avastasin ka ,et küte on karteris kas ka seda saab tihendi pähe määrida.Mis te arvate kas on mõttet kolvi rõngaid vahtida ,kuna käivitus siiani laksust või läheb küte pumbast sinna.A... siiis veel, kaanel oli klappide vahel mõrad kas ka äkki sellepärast kuumalt ei käivitund,see kaan läks ära viskamisele,sain mingi kuskilt ,aga on vaja üle vahtida. Oskab keegi õelda kus eestis tehakse hästi kaane remonti?
Unistus, LC 70
aivo141
Off Roader Wannabe
Postitusi: 20
Liitunud: T Jaan 05, 2010 1:53 pm

Postitus Postitas aivo141 »

aga mida sa tahad selle kaanega teha. nagu ma aru sain siis sa said uue kaane juba.kui sul on vaja lihvida siis seda teeb ju vanalinnas trobot kui ma õieti mäletan.Lasin kunagi tal ühte kaant lihvida.Tal seal pink ju olemas
oli isuzu trooper 2,8 TD 1990a.
üritaja
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !

Postitus Postitas üritaja »

Valasin kütte silindritesse kahest vajus alla kahest mitte.Oskab keegi öelda on vaja rõngad vahetada või mitte?
Unistus, LC 70
ylbik
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: R Okt 26, 2007 3:51 pm

Postitus Postitas ylbik »

Mis sa sellest küttest silindrisse lasid :lol: Kes sulle seda õpetas?
Kolvirõngad ei ole kunagi hermeetilised
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Enne lahtivõtmist oleks pidanud kompressiooni ära mõõtma ja siis tegutsema
vastavalt tulemusele.
Kütuse lekke järgi ei oska küll midagi öelda, sest survega õhuleke ja ilma rõhuta vedeliku voolamine on eri asjad.
Sellises olukorras ma võtaks kolvid välja ja kui kulumine jääb mõistlikuse piiresse, siis uute rõngastega kokku tagasi.
Üldiselt ei kesta see mootor Uazi peal eriti ja see nähtud kolme auto peal.
On see mootor sinna nõrk ja sellest kõik hädad algavadki.
Esiteks on Uazil 90 km/h sõites mootoril pöördeid üle 3000 ja sellistele pööretele see mootor ei sobi.
Teiseks on see auto raske vedada ja enamuse ajast on mootor ülekoormatud ja kuna õlijahutust pole, siis läheb õli talvelgi üle 100 kraadi ja
130 saada pole probleem.Seetõttu kuumeneb ka tagumine silinder üle ja kulub kiiresti.Olenevalt meistrist on ka karteri maht vähenenud ja see kiirendab kuumenemist.
üritaja
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !

Postitus Postitas üritaja »

Kulumine hülsidel on küll minimaalne,eks siis vahetab ka rõngad ära.Seda,et ta nõrk on ma ei usu hästi kui normaalselt sõita,eks se lumi on siin kurjajuur.Sai siin jahil üht põldu ületatud,eks ma kuppatasin vähe üle.Ja 90 nega ma ei sõitki,nii70-80 harva,mul enamus metsateed.Ja õli kogus on 6,5l nagu tehas ette näeb ja õli jahutus radikas on ka mul ees olema.Küttepumba peab kontrolli saatma äkki jookseb selle kaudu kütte karterisse.
Unistus, LC 70
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas igiliikur »

ylbik kirjutas:Mis sa sellest küttest silindrisse lasid :lol: Kes sulle seda õpetas?
Kolvirõngad ei ole kunagi hermeetilised
Vene ajal kontrolliti lahustiga, kui hommikuks oli lahusti kolbide peal alles, siis oli väga hea mootor :D
üritaja kirjutas:Küttepumba peab kontrolli saatma äkki jookseb selle kaudu kütte karterisse.
Mingil autol oli see nii, kahjuks marki ei mäleta :oops:
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”