
PEOGEOTI KLAPIKAMBRIS SURVE
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
- Mudder
- Postitusi: 74
- Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
- Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !
PEOGEOTI KLAPIKAMBRIS SURVE
Mure sihuke siis,et õlisurve klapikambris.Kas viga plokikaane tihendis?Või on veel midagi kahtlustada. 

Unistus, LC 70
See Peugeoti tüüpviga. Mul möödund talve viskas ka möötevarda august õli välja, surve võttis sisse. Asi on selles, et karteri tuulutus külmub vahest kinni. Vahetasin õli korgi ära klapiga korgi vastu, pole rohkem õli välja viskand.
Terrano II 2.4 '94
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
Soovitaks tutvuda antud teosega http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... id=2305860üritaja kirjutas:Sai tuulutus üle vahitud, käivitasin no käis miski viis minni ja jokk mootor seiskus starter enam ei vedand .Võtsi õhutoru sisselaskekolektorilt lahti ja mis seal oli ÕLI.Järelikult tuleb hakata plokkikaanetihendi vahetuseks valmistuma.
Kisu tuulutus toru maha, leota pensu või mõne muus asjas, puhu surveõhuga toru läbi ja muretse klapiga kork. Kui sul peale käiamist enam starter motot ringi ei vea siis keera küünlad maha ja ürita silindritest õli kätte saada. Kindlasti vaheta ka küünlad kunaosade tootjate tooted kipuvad õli/bensuga kokkupuutel töölepingu lõpetama.
Kui tekib veel küsimusi siis 55 28 766 saad konsulteerida.
Kui tekib veel küsimusi siis 55 28 766 saad konsulteerida.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
-
- Mudder
- Postitusi: 74
- Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
- Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !
No nii siis,plokikaas maas.Oli küll tihend nagu väsind aga ma avastasin ka ,et küte on karteris kas ka seda saab tihendi pähe määrida.Mis te arvate kas on mõttet kolvi rõngaid vahtida ,kuna käivitus siiani laksust või läheb küte pumbast sinna.A... siiis veel, kaanel oli klappide vahel mõrad kas ka äkki sellepärast kuumalt ei käivitund,see kaan läks ära viskamisele,sain mingi kuskilt ,aga on vaja üle vahtida. Oskab keegi õelda kus eestis tehakse hästi kaane remonti?
Unistus, LC 70
Enne lahtivõtmist oleks pidanud kompressiooni ära mõõtma ja siis tegutsema
vastavalt tulemusele.
Kütuse lekke järgi ei oska küll midagi öelda, sest survega õhuleke ja ilma rõhuta vedeliku voolamine on eri asjad.
Sellises olukorras ma võtaks kolvid välja ja kui kulumine jääb mõistlikuse piiresse, siis uute rõngastega kokku tagasi.
Üldiselt ei kesta see mootor Uazi peal eriti ja see nähtud kolme auto peal.
On see mootor sinna nõrk ja sellest kõik hädad algavadki.
Esiteks on Uazil 90 km/h sõites mootoril pöördeid üle 3000 ja sellistele pööretele see mootor ei sobi.
Teiseks on see auto raske vedada ja enamuse ajast on mootor ülekoormatud ja kuna õlijahutust pole, siis läheb õli talvelgi üle 100 kraadi ja
130 saada pole probleem.Seetõttu kuumeneb ka tagumine silinder üle ja kulub kiiresti.Olenevalt meistrist on ka karteri maht vähenenud ja see kiirendab kuumenemist.
vastavalt tulemusele.
Kütuse lekke järgi ei oska küll midagi öelda, sest survega õhuleke ja ilma rõhuta vedeliku voolamine on eri asjad.
Sellises olukorras ma võtaks kolvid välja ja kui kulumine jääb mõistlikuse piiresse, siis uute rõngastega kokku tagasi.
Üldiselt ei kesta see mootor Uazi peal eriti ja see nähtud kolme auto peal.
On see mootor sinna nõrk ja sellest kõik hädad algavadki.
Esiteks on Uazil 90 km/h sõites mootoril pöördeid üle 3000 ja sellistele pööretele see mootor ei sobi.
Teiseks on see auto raske vedada ja enamuse ajast on mootor ülekoormatud ja kuna õlijahutust pole, siis läheb õli talvelgi üle 100 kraadi ja
130 saada pole probleem.Seetõttu kuumeneb ka tagumine silinder üle ja kulub kiiresti.Olenevalt meistrist on ka karteri maht vähenenud ja see kiirendab kuumenemist.
-
- Mudder
- Postitusi: 74
- Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
- Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !
Kulumine hülsidel on küll minimaalne,eks siis vahetab ka rõngad ära.Seda,et ta nõrk on ma ei usu hästi kui normaalselt sõita,eks se lumi on siin kurjajuur.Sai siin jahil üht põldu ületatud,eks ma kuppatasin vähe üle.Ja 90 nega ma ei sõitki,nii70-80 harva,mul enamus metsateed.Ja õli kogus on 6,5l nagu tehas ette näeb ja õli jahutus radikas on ka mul ees olema.Küttepumba peab kontrolli saatma äkki jookseb selle kaudu kütte karterisse.
Unistus, LC 70
Vene ajal kontrolliti lahustiga, kui hommikuks oli lahusti kolbide peal alles, siis oli väga hea mootorylbik kirjutas:Mis sa sellest küttest silindrisse lasidKes sulle seda õpetas?
Kolvirõngad ei ole kunagi hermeetilised

Mingil autol oli see nii, kahjuks marki ei mäletaüritaja kirjutas:Küttepumba peab kontrolli saatma äkki jookseb selle kaudu kütte karterisse.

Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h