1. leht 1-st

Jeep Cherokeele 2001a. vaja doonorosi ja tehn. abi

Postitatud: N Jaan 21, 2010 8:03 pm
Postitas malvekas
Mure järgmine: Sain täna natust suurema lollusema hakkama. Nimelt suutsin jeebu üle katuse lennutada. Lolli õnn, või midagi muud, kuid kahjud tunduvad peale sellist õhulendu isegi väikesed.
Peale maandumist oli esimene nurk rohkem deformeerunud, kuid see sai käepäraste vahenditega niipalju sirgemaks käristatud, et ratta sai sirgeks keerata ja omal sõidul remonti sõita.
Küsimused varuosade kohta: Huvi pakkuvad järgmised osad ja küljepeeglid.
Täpsemalt esimene parem tiib (Tiiva laiend jääb sama)- lihtsam ära vahetada, kui taastada
Mõlemad esimesed suunatuled - vahetada parem suunatuli(äärmisel juhul sobiks ka ainult suunatule klaas). Vasakul ka tükk väljas.
Parem nurgahelkur.
Esipaneel. Kas taastada see klaaskiud plastik või asendus osa? Kui on kellegil pakkuda, siis vahetaks ära.
Stangega on ehk lihtsam taastada, kui õnnestub alumine metallstange osa sirgeks tõmmata, ehk saab kuidagi selle nurga plastiku ka uuesti kinni (kinnituskohad on osaliselt puruks).
Küljepeegli murdis jala küljes pooleks. tundus et mingi sulam ja keevitamine probleemne, seega ootan pakkumisi ka vasaku küljepeegli jaoks või metall osale, mis peegli sees. Parempoolsel on pragu sees, mis otseselt ei sega, aga kui sobiva peegliklaasi saan, vahetaks äkki sellegi ära.
Kõige kurvemaks teeb katus. Eks näis kuidas läheb, aga tuttav plekksepp lubas proovida, äkki annab sirgemaks suruda ja siis pahtel aitab.

Probleemid, millele sooviks tehn.abi.
Kas turvapadja andur, mis on täpselt stange serva taga võib probleeme tekitada, kui stanget sirgeks väänata, või tuleks stange eest ära võtta ja siis laua peal ja pressi all sirgendada?
Esitiiva vahetamisel ette tulevad tüüp probleemid?
Kui peeglit kuskilt hankiga ei õnnestu, siis kuidas oleks kõige mõistlikum seda metallsulamist jala konstruid parandada?

Postitatud: N Jaan 21, 2010 10:11 pm
Postitas hans
kui võtad akujuhtme maha,siis ei juhtu selle anduri ja airbagiga midagi.muidugi pead vaatama,et andurit ei vigastaks,aga ka juhtmeid.peegli parandamine on suht keeruline.seda ei saa keevitada,ega ka pole sellist imelist liimi,mis selle korralikult ja kõvasti kinni liimiks.

Postitatud: R Jaan 22, 2010 12:09 am
Postitas hindrek555
Katus näeb jah paha välja :( Samas katusevahetus pole ka mingi kunst,neid keresi peaks ikka vedelema kuskil.

Postitatud: R Jaan 22, 2010 1:53 am
Postitas insener007
Nu hää, et niigi läits !

Mõni aeg tagasi oli Tallinnas, Männiku autolammutuses paar Inglismaalt toodud 97+ isendit lammutuses. Ma sealt mõned jupid ostsin endale, aga jäi neid sinna veel hulgi järgigi :)

Postitatud: R Jaan 22, 2010 10:55 am
Postitas malvekas
Männiku ja teised romulad juba läbi helistatud. Lootusetu.
Parem esitiib oleks veel hädasti vajalik ja vasak peeglijalg.

Tänud juba ette kasetom-ile, kellelt õnnestub suunatuled saada.

Postitatud: R Jaan 22, 2010 1:48 pm
Postitas malvekas
Ma nüüd võrdlesin erinevaid katalooge ja selgub, et tiivad on vanema mudeliga ikkagi erinevad. Kui palju täpselt teisiti on, seda ei saanudki aru. Pole otsest ettekujutust hetkel, kuidas vanema kere puhul need külje profiilid tehtud on ja kas ukse poolne äär on sama kumerusega. Uuelmal on tule ja stange kinnitus koht ka teise kujuga.

Postitatud: R Jaan 22, 2010 2:59 pm
Postitas willi
kui tahad vanema pealt vaadata siis võid minu auto pealt näha

Postitatud: L Jaan 23, 2010 5:35 pm
Postitas kasetom
Tiivad on erinevad jah,ülemine äär kumer,vanal aga kantis.Vana tiib
ei istu eest ka kokku(plastosaga)Ukse juurest liistu kohalt peaks sama
kant olema.
Mul plastkoopaääred ka üle.Juhipoolne stngenurk ka,aga see vist oli sul
korras.

Postitatud: L Jaan 23, 2010 7:40 pm
Postitas malvekas
kasetom kirjutas: Mul plastkoopaääred ka üle.Juhipoolne stngenurk ka,aga see vist oli sul
korras.
Koopaääre plastikud on terved ja see parempoolne nurgaplastik lihtne taastada ja jääb sama.

Postitatud: E Jaan 25, 2010 12:02 am
Postitas Niru
Tartu Gefi lammaris oli ka üks inglise päritolu masin, suvel oli tal veel esiots ja koopalaiendid küljes, palju tast praegu järel pole aimugi aga küsi igaks juhuks

Postitatud: E Jaan 25, 2010 11:41 am
Postitas vanaisa
mina sain alumiiniumi/silumiini keevitamisega abi Alved Autoteenindusest
http://www.autoparandus.ee/
Sealsel omanikul keegi tuttav tegeleb asjaga. iseasi, kui mõttekas sul Hiiumaalt peeglitükke Tallinnasse on vedada...

Postitatud: T Jaan 26, 2010 2:39 pm
Postitas malvekas
Plekid ja plastikud hakkavad juba uuesti ilmet võtma, kuid suurt puudust tunnen veel vasakust peeglist, sest tõesti selle keevitamiseks ekstra Tallinna sõita ka natust palju. :roll:

Postitatud: N Veebr 04, 2010 8:57 pm
Postitas malvekas
Tänud doonoritele ja abikättele, kelle abil on tänasest auto uuesti viisaka välimuse saavutanud ja on valmis uuteks väljakutseteks ja maade avastamiseks. :)