Mitsubishi Pajero 2.5 TD - Mida arvata?

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
aadu
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
Kontakt:

Mitsubishi Pajero 2.5 TD - Mida arvata?

Postitus Postitas aadu »

Juba hulgemat aega kiusab mind mõte Niva emexisse viia ja midagi kobedamat müramiseks vaadata.
Saaks lõpuks võistluste ajal sõidule keskenduda, mitte ainult remontida :evil:
Sukisuki vaimustus läks ka üle :) , nüüd kiibitsen seda siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1128106043
Ise olen Tallinna inimene ja ilma vajaduseta Tartusse ei satu.
Küsiks siis tartlaste käest, et kas keegi on seda isendit ka oma silmaga näinud ja käega katsunud?
Mida selle aastakäigu Pajerost üldse arvata?
Mis mootor see 2,5 tdi on?

P.S.
Ups, Tallinas on ka midagi:
http://www.autonet24.com/auto_viev.php? ... =&lang=est

Kasutama hakkaks suht heaperemehelikult- ainult originaalklassis. :D

Mis on Mitsude nõrgad kohad?
Loomulikult seda ka, et mis te spetsid nendest hindadest arvate?
Ja kui on rumal plaan siis ärge olge liialt peenetundelised :D, öelge otse ära. :?
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Tahtsid otse, saad otse: Sukisukiga võrreldes on Mitsu saast! :twisted:

Kui suurt tahad siis vaata juba parem Cherokeed.

PS miks Sukivaimustus üle läks??? Lugesin Sulle ainult vead ette vä? Ega mulle muidugi sarnase autoga konkurendid eriti ei meeldigi :lol:

PPS mu talasilla fännamine võtab vaikselt juba fetishi mõõtu (tead kui jämedad poolassid Suki tagasilla seest välja tulid, nagu päris auto omad, mmmmmmm :hail )
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Stupiduser kirjutas: PPS mu talasilla fännamine võtab vaikselt juba fetishi mõõtu
Liitun Ermoga talasilla parteis. Kui ikka tõesti müramiseks tahad, siis ikka talasildadega. Samasse hinnaklassi peaks leidma peale suki ja shirookii ka vanemaid patrulle.

See vana paheero tundub olevat lihtsalt suur ja kalliste juppidega niiva.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

hulkur kirjutas: See vana paheero tundub olevat lihtsalt suur ja kalliste juppidega niiva.
Mistsu jäta kohe heaga kõrvale. Kalmeti Pets võib ilmselt nõrkemiseni rääkida oma "meeli ülendavatest" kogemustest selle autoga .

Hulkuriga igati nõus. Ainus erinevus nivast on redelraami, võimsama mootori olemasolu ja suurem kaal.

Seega pööra heaga kohe pilk Cherokee poole, milliseid samas hinnklassis päris agaralt liikvel on.

Loomulikult võid ka UAZ usku keerata, nagu endine Niva omanik "virx" seda tegi. :o
P.S.
Vanemate Patrolite ja Cruiseritega saad paraku kohe kaasa projekti nimega "kõtt rooste!", ehk vahvad kere ennistamise tööd. :lol:

Talasilla fetish on hakkav ja süvenev. Iseghi Navigatsioonitehnika team istus üks õhtu pikalt koos ja vaagis Niva nõrku ning mõne muu sõiduki tugevaid külgi.

Niva plusside poolele on seni alles jäänud vaid kaal, sõltumatu vedrustus ja varuosade hind. Muu kandsime miinus märgiga poolele.
Viimati muutis Landy, L Okt 01, 2005 12:12 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
aadu
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
Kontakt:

Postitus Postitas aadu »

Jah, raske juhus.
Siis jääb üle vist tõesti Sukisuki, sest rahvamaja ka ei tahaks. Siis võiks juba Classik Range poole vaadata, vähemalt tehnika oleks tuttav.
Lühikesi Patrulle pole ka eestis silma jäänud.
Olgu, sain mis vaja ja pole vist mõtet Mitsu foorumit rohkem sogada.
Kui järgmine "geniaalne" mõte tuleb, eks siis laseme mõnes teises foorumis edasi. :)
Tänud!
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Eesti unusta ära, me elame siiski Euroopa Liidus, peale suhkrutrahvide, ülemõistuseaksiiside ja muu pullikaka peaks seal ka positiivseid momente leiduma.
Leedu autoturu suhtes põhimõtteliselt võimalik väike omakasupüüdlik abikäsi.
Sukisukidest seal viimastel andmetel küll kerge põud (kahtlustan krdi Aivari aka Ottxx seltskonda :P ).
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

aadu kirjutas:Jah, raske juhus.
Siis jääb üle vist tõesti Sukisuki, sest rahvamaja ka ei tahaks. Siis võiks juba Classik Range poole vaadata, vähemalt tehnika oleks tuttav.
Lühikesi Patrulle pole ka eestis silma jäänud.
Cherokee on oma mõõtmetelt küll rahvamaja, kuid kaalu poolest näiteks Wranglerist kergem. :P RRC-e le on õnneks veel juppe ka saad ning kui seda pikka perset poleks , sii saak sed täiesti arvestatva masinana pidada. Lükikesi Patrole olen mina auto24 ikka aeg ajalt kohanud küll.
Samas võis tõesti Leedu/Saksa variandi peale mõelda.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Hiljuti olles Kaunase autoturul järjekordselt asju ajamas, jäi mulle silma mitmeid Toyota 70 seeria kaheukselisi mudeleid. Eelnevate käikudega võrreldes oli neid endisest rohkem, nagu seened peale vihma. Hinnad olid 4000-6500EUR, suure kummiga ja väikse kummiga. Ehk tasub mõelda Toyota üle? Tundub, et valikut nagu on.
+372 5028488
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Landy kirjutas:
hulkur kirjutas: See vana paheero tundub olevat lihtsalt suur ja kalliste juppidega niiva.
Mistsu jäta kohe heaga kõrvale. Kalmeti Pets võib ilmselt nõrkemiseni rääkida oma "meeli ülendavatest" kogemustest selle autoga .

Hulkuriga igati nõus. Ainus erinevus nivast on redelraami, võimsama mootori olemasolu ja suurem kaal.
õhtu pikalt koos ja vaagis Niva nõrku ning mõne muu sõiduki tugevaid külgi.
Kuna ma vaatasin ka nii neidsamuseid Mitsusid, tekkis nüüd huvi, et ehk saaks Kalmeti Pets veidi lähemalt rääkida oma kogemustest :P
Ei tahaks nagu osta viletsat masinat aga uuemate peale ei kipu rahakott jälle hakkama :oops:


BTW oskab ehk keegi selle masina kohta midagi täpsemalt rääkida, on keegi vaatamas käinud?http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1128106043
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Vabandust, pole seda alafoorumit ammu vaadanud ja ei teadnud, et minu järgi siin igatsetakse. Eks siis räägime paari sõnaga sellest, millest hispaanlased eneserahuldamisena aru saavad.
Nõrgad kohad- auto tüüpiline asend kahe sõidu vahel http://www.zone.ee/offrama/Pajero/S3600017.jpg?2 sharniirid, puksid, laagrid, pendelhoovad. Aga tunnustuseks tuleb öelda, et asjad lihtsalt kuluvad- laamendamisele peavad suht hästi vastu. Püsikaid ei maksa väga karta- tugevad teised, harjuda tuleb pideva kaitsekummide vahetamisega. Mina vahetan nüüd oma esimese püsika, aga sedagi seepärast, et pool võistlust kulges katkise kaitsekummiga.
Eriline nõrkus on vahe- ja käigukast, nendega tuleb mõistusega ringi käia. Vahekasti kett venib välja ja hakkab üle viskama, seda ei anna hoida ka, mis jääb vanaks jääb vanaks. Käigukasti remont oleneb sõidustiilist, mina olen 1 korra remontinud, teine tuttav Pajeroga ikka väga palju. Tuleb meeles pidada, et 5. käigu ja tagurpidi hammasratas on ühes isikus, aga see mis kestab kiire poolega 5-ga, ei pruugi pidada aeglase poolega tagurpidi. Nii et meeletutest rapsimistest aeglase poole ja tagurpidi käiguga maksab hoiduda.
Kui kasutatakse võistluseks, siis automaat-hubid on üli mõttetud. Mõte taastub kohe, kui karu kõhust kaks ebavajalikku detaili eemaldada 8)
Pajero suur miinus on asjaolu, et Lockrighti talle ei pakuta, ainult ARB. Sel põhjusel on minul taga Kemppi-lukku (keskelt on ta juba tehasest jäik).
Talasild on loomulikult etem, aga öelda et Pajeroga üldse sõita ei saa, on ka pisut liialdus. Erinevusi Nivaga on ikka jupi rohkem, kui redelraam. Nival ei ole tellitavat torsiooni (mida saab ka eelvinnastada, kui vaja), 33'' rehvi võimalust, ülejäänud auto küljes püsivat tagasilda ning mõnda muudki. Omasuguste esi-lääba-sildade seas on Pajero täiesti aksepteeritav, nii kaalu, pikkuse, kui vastupidavuse poolest. Olen varmalt nõus jagama autotöösturite möödapanekuid konstrueerimisel, kui keegi Pajero kasuks otsustab ja vihjama mida annab Nõukogude detailidega üks-ühele asendada.
Minu apastraat näeb muidu selline välja:
http://www.zone.ee/offrama/Pajero/S3600010.JPG?2
http://www.zone.ee/offrama/Pajero/DSC02783.jpg?2
Vasta

Mine “Mitsubishi”