1. leht 1-st

Vool läinud, auto ei käivitu (LC70)

Postitatud: N Jaan 14, 2010 11:48 am
Postitas Myrgel
Juhtus siis selline asi. Sõitsin garaazist välja 5m, auto suri välja, käima enam ei läinud. Sümtomid on järmised: ükski lambike (eelsüüde, filtri tuli, õlirõhu tuli jm) süüte sisse keerates sisse ei lülitu. Samas starter käib ringi ja auto tuled töötavad. Vaatasin kaitsekarbist suured kaitsmed (30A, 20A, 15A) üle, kõik terved. Massilüliti võtsin ka vahelt ära. Mõistus otsas.

Auto siis 90a LC70 (LJ vanem kere), 2,4Tdi.

Urmas
5038572

Postitatud: N Jaan 14, 2010 12:40 pm
Postitas tarmo
Pakuks, et mingi juhtmeahel (nt pumba sureti ja muud asjad) ei saa massi enam?
Juhtmekimpudest jookseb erinevatest punktidest mass välja - äkki mõni on katki läinud või ära oksüdeerunud. Tavaliselt sellised massipunktid on näiteks kaitsmeplokkide juures ja aegajalt ka paksu juhtmekimbu keskelt jooksevad välja.

Postitatud: N Jaan 14, 2010 12:56 pm
Postitas Allar
Ega äkki mingit imot või signalisatsooni peal pole? need teevad kaa sellist jama ju.
Frontaaliga oli selline lugu, et akukastis oleva kaitsmeploki alt oli juhe läbi oksudeerunud, armatur tumm ja starter kadunud, aga töötuledega oli vastav vooluring olemas ja sain ilusti karjäärist töökotta sõita :D

Postitatud: N Jaan 14, 2010 1:27 pm
Postitas rakett
Kui mootori ja kere vahelt mass kadunud, siis tekivad suht samad sümptomid. Proovi katsetuse mõttes näiteks käivituskaabliga lisamass tekitada.

Postitatud: N Jaan 14, 2010 4:55 pm
Postitas Myrgel
allar kirjutas:Ega äkki mingit imot või signalisatsooni peal pole? need teevad kaa sellist jama ju.
Frontaaliga oli selline lugu, et akukastis oleva kaitsmeploki alt oli juhe läbi oksudeerunud, armatur tumm ja starter kadunud, aga töötuledega oli vastav vooluring olemas ja sain ilusti karjäärist töökotta sõita :D
Ei immot ega signalisatsiooni tõesti ei ole. Esialgu on pinnal kaks versiooni: süütelukk või mootori mass. Õhtul proovime.

Urmas
5038572

Postitatud: N Jaan 14, 2010 9:07 pm
Postitas totu
Myrgel kirjutas:
allar kirjutas:Ega äkki mingit imot või signalisatsooni peal pole? need teevad kaa sellist jama ju.
Frontaaliga oli selline lugu, et akukastis oleva kaitsmeploki alt oli juhe läbi oksudeerunud, armatur tumm ja starter kadunud, aga töötuledega oli vastav vooluring olemas ja sain ilusti karjäärist töökotta sõita :D
Ei immot ega signalisatsiooni tõesti ei ole. Esialgu on pinnal kaks versiooni: süütelukk või mootori mass. Õhtul proovime.

Urmas
5038572
Kui mootori mass puudub, mille najal siis starter kerib? Enne siis juba kere mass, samas siis ei oleks tulesid ka. Kõige loogolisem süütelukk või selle kaabeldus või relee (peaks olemas olema "süüteahela" toiterelee). Anna ettevaatlikult (nt. läbi halogeenpirni) toide akult kütusesolenoidile, kui kontrolllambid elavnevad on viga seal piirkonnas. Kui halogeen süttib, otsiks lühist ja põlenud kaitset.

Postitatud: N Jaan 14, 2010 11:30 pm
Postitas rmann
Myrgel kirjutas:
allar kirjutas:Ega äkki mingit imot või signalisatsooni peal pole? need teevad kaa sellist jama ju.
Frontaaliga oli selline lugu, et akukastis oleva kaitsmeploki alt oli juhe läbi oksudeerunud, armatur tumm ja starter kadunud, aga töötuledega oli vastav vooluring olemas ja sain ilusti karjäärist töökotta sõita :D
Ei immot ega signalisatsiooni tõesti ei ole. Esialgu on pinnal kaks versiooni: süütelukk või mootori mass. Õhtul proovime.

Urmas
5038572
Niisiis õhtu käes ja proovitud.
Auto jälle käib.
Siiski on autol veel ühed kaitsmed."Power outlet" kaanekese all.See on süütesüsteemi kaitse seal (20A) ja see oligi süüdlaseks .

Postitatud: R Jaan 15, 2010 12:38 am
Postitas Myrgel
totu kirjutas:Kui mootori mass puudub, mille najal siis starter kerib? Enne siis juba kere mass, samas siis ei oleks tulesid ka. Kõige loogolisem süütelukk või selle kaabeldus või relee (peaks olemas olema "süüteahela" toiterelee). Anna ettevaatlikult (nt. läbi halogeenpirni) toide akult kütusesolenoidile, kui kontrolllambid elavnevad on viga seal piirkonnas. Kui halogeen süttib, otsiks lühist ja põlenud kaitset.
Mõistlik jutt.

Viga leitud ja see oli piinlik-piinlik mitte süütelukk, lühis ega massi puudumine vaid ikkagist kaitse. Piduri silindri ees on väikene must karbikene millel kiri "Power Outlet". Minu mäletamist mööda olid seal ainult kontaktid, aga olid ka kaitsmed. Nüüd käivitub. Tänud nõuandjatele.

Päikest:
Urmas

Postitatud: R Jaan 15, 2010 8:14 am
Postitas erik
Kaitsmed ei põle läbi tavaliselt niisama... Ilmselt see viga kordub mingi aeg.

Postitatud: R Jaan 15, 2010 5:07 pm
Postitas Myrgel
Eelnevalt sai veidikene elektriga tegeletud. Ehk on süüdlaseks need sädelused või hetkeline massi puudus.

Urmas