vaheplaati MB 3,0 d uaz-ile
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
vaheplaati MB 3,0 d uaz-ile
Tere vabanda et teemasid sorgin aga ei saanud vastust oma küsimusele.
Nimelt oleks vaja 3,0 d MB vanale mootorile vaheplaadi joonist , et panna see peale uaz-ile. Samuti sooviks sidurivõlli kohta infi. Asjaga üsna kiire kuna tarvis oma elukas liikuma saada, et kalale käija järve peale ja üldse lumes sumbata. Suured tänud kõigile igasugune info on teretulnud.
Nimelt oleks vaja 3,0 d MB vanale mootorile vaheplaadi joonist , et panna see peale uaz-ile. Samuti sooviks sidurivõlli kohta infi. Asjaga üsna kiire kuna tarvis oma elukas liikuma saada, et kalale käija järve peale ja üldse lumes sumbata. Suured tänud kõigile igasugune info on teretulnud.
Piisab kui mootorivahetuse ametlikult läbi viid. Käigukast ei huvita küll kedagi. Mul ei ole sellega küll probleeme olnud. Mootor on ametlik ja käigukast ka fordi oma. Enamikes ÜV punktides ei hammusta nad seda läbigi. Mersu käigukast peaks ju ka selline lühike junn olema, et petab ära ka.üritaja kirjutas:Siis jah kui tutvus tehnilises ülevaatuses,muidu kui ametlikuks tahad siis ei jõua seda kadalippu läbida.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
-
gasuzu
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Tere
Otsisin sulle kahe inimese kogemused O616 paigaldamisest (gaz 69).
1)teha mootori kronsad
2)teha käigukasti kinnitus koht
3)viia õlifilter teise kohta,või lõigata keret
4)teha ülemineku seib,et ühendada kk.lühikese kardaaniga
5)teha ümber karteripõhi ja õlivõttur.
autol on tänaseks peal TOYOTA 2,4 mootor(on kergem)
teise tegija probleemi on samad + väljalaske kollektor
Kui tahad asja õigesti teha võta ühendust kohaliku eksperdiga.
ARK lubab ehitada ida süda soovib,ekspert ütleb kuidas.Kindlasti tuleb teha tahmasuse test enne kui saad loa mootori paigalduseks.
Minu arvamus vaata selline mootor millel on karter mootori tagumises otsas ja võimalikult kerge.
Otsisin sulle kahe inimese kogemused O616 paigaldamisest (gaz 69).
1)teha mootori kronsad
2)teha käigukasti kinnitus koht
3)viia õlifilter teise kohta,või lõigata keret
4)teha ülemineku seib,et ühendada kk.lühikese kardaaniga
5)teha ümber karteripõhi ja õlivõttur.
autol on tänaseks peal TOYOTA 2,4 mootor(on kergem)
teise tegija probleemi on samad + väljalaske kollektor
Kui tahad asja õigesti teha võta ühendust kohaliku eksperdiga.
ARK lubab ehitada ida süda soovib,ekspert ütleb kuidas.Kindlasti tuleb teha tahmasuse test enne kui saad loa mootori paigalduseks.
Minu arvamus vaata selline mootor millel on karter mootori tagumises otsas ja võimalikult kerge.
Mootorivahetuse ametlikuks tegemine käib läbi ekspertiisi.Ekspert vaatab kogu auto üle mootor ,käimakast ,vahekast,kardaanid,kütuse-õhufiltrid jne.Selle kõige kohta kirjutab mitu lehekülge romaani ARKile,pildistab autot mõõdab mürataset jne.Minul tegi tuttav ekspert 5aastat tagasi ja sai mõne koha pealt silma kinni pigistada.Ark-is lähvad need asjad aina karmimaks.RaidoKol kirjutas:Piisab kui mootorivahetuse ametlikult läbi viid. Käigukast ei huvita küll kedagi. Mul ei ole sellega küll probleeme olnud. Mootor on ametlik ja käigukast ka fordi oma. Enamikes ÜV punktides ei hammusta nad seda läbigi. Mersu käigukast peaks ju ka selline lühike junn olema, et petab ära ka.üritaja kirjutas:Siis jah kui tutvus tehnilises ülevaatuses,muidu kui ametlikuks tahad siis ei jõua seda kadalippu läbida.
Alustuseks avaldus Arki tehnoosakonda selle kohta mida teha tahad,saad nõusoleku koos ekspertide nimekirjaga.