1. leht 2-st

Difrilukk Jäi peale!Korras! Ja tänud!

Postitatud: N Jaan 07, 2010 6:24 pm
Postitas jannyz
Abistasin volvomeest, kes oli kyllili kraavis panin luku peale, aga vaata nyyd maha enam ei tule. peaks sooja viima auto või mis teha? oskab keegi aidata?

Postitatud: N Jaan 07, 2010 6:48 pm
Postitas TiitR
Kas kõikidel KIA-del lukustamine ühesuguselt? ise ma nendest midagi ei tea, kuid äkki aitab kaasa, kui lisad mudeli, aastaarvu, jne... ka 8)

Postitatud: N Jaan 07, 2010 7:06 pm
Postitas jannyz
2004 ja lux varjant, elekt 2wd, 4wd hi ja 4wd low. No ja tee mis tahad maha ei tule. Võtsin isegi aku juhtme maha, arvasin et aitab aga ei midagi. NB sorento

Postitatud: N Jaan 07, 2010 8:42 pm
Postitas inseneer
jannyz kirjutas:2004 ja lux varjant, elekt 2wd, 4wd hi ja 4wd low. No ja tee mis tahad maha ei tule. Võtsin isegi aku juhtme maha, arvasin et aitab aga ei midagi. NB sorento
Mis lukk siis peale jäi? Tagasilla lukk või lihtsalt aeglusti?

Postitatud: N Jaan 07, 2010 9:38 pm
Postitas tarmo
Taga- või esisilla lukku minu teada sellele ei ole (vähemalt tehase poolt elektrilist kindlasti mitte - osadel vanematel on ainult LSD).
Ilmselt mõeldi esisilla lülitit (seesama 2H, 4H, 4L). Uuri alustuseks, kas mingi kaitse pole läbi kärsanud. Võib-olla lülitasid mingil sellisel momendil, kui ülekanded olid pinge all.

Postitatud: N Jaan 07, 2010 11:28 pm
Postitas jannyz
4 lo jäi peale ja kõik neli ratas kraabib korraga. Aga nyyd yle teise käigu ei lähe ja sõitsin koju max 30 kh/h. Sättisin ennast kraavis oleva auto taha ja lylitasin 4lo peale sättisin paela järgi ja ootasin et plokiks rattad sellest saab aru, ning tõmbasin välja. Hiljem keerasin 4hi peale tagasi ja hakkasin sõitma, aga maha see ei läinud.:S Vaatasin kaitset, see korras. mõtlesin homme sõita diagnostikast läbi äkki annab midagi.

Postitatud: N Jaan 07, 2010 11:31 pm
Postitas inseneer
Siis ei jäänud ju õnneks lukku peale, lihtsalt aeglusti jäi sisse. Kui aut. kast, siis proovi lülitusi N asendis.

Postitatud: N Jaan 07, 2010 11:33 pm
Postitas Mägilane
Vähe mööda ,aga suzukil nt. peab käikukang olema asendis N(automaatkast)
kui tahad keskdiffrit välja lülitada

Postitatud: N Jaan 07, 2010 11:35 pm
Postitas jannyz
Jah Aeglusti. Olen ise kah ysna tume veel selle kohapealt. Aga homme proovin. On kyll aut. kast, et siis N proovida lylitada? Aga kas siis aeglusti peal kraabivad kõik rattad korraga? Ja 4hi peal nagu tavaliselt see ratas millel kergem?

Postitatud: N Jaan 07, 2010 11:35 pm
Postitas jannyz
Jah Aeglusti. Olen ise kah ysna tume veel selle kohapealt. Aga homme proovin. On kyll aut. kast, et siis N proovida lylitada? Aga kas siis aeglusti peal kraabivad kõik rattad korraga? Ja 4hi peal nagu tavaliselt see ratas millel kergem?

Postitatud: N Jaan 07, 2010 11:39 pm
Postitas inseneer
Kindlasti on sellel autol palju neid kolmetähelisi abimehi kes pidurdavad ja pärsivad asjade loomulikku kulgu ja seetõttu tundubki et kõik neli korraga kahmavad. Tegelikult on ta ikka 1wd ja 2wd nagu enamik maasturied.

Postitatud: N Jaan 07, 2010 11:42 pm
Postitas jannyz
Lähen proovin kohe uuesti Neut.ga

Postitatud: R Jaan 08, 2010 12:00 am
Postitas jannyz
Mis aadressil pudel? Korras:) Olen omanud Seda korealast 2a sikutanud päris paljusid linnamaastureid mudamulgastest ja ei tea sellisest asjast midagi. Igaljuhul suured tänud.

Postitatud: R Jaan 08, 2010 12:03 am
Postitas rmann
jannyz kirjutas: Aga kas siis aeglusti peal kraabivad kõik rattad korraga?
Kõik 4 ratast kraabivad sul siis kui on nii esisillas kui tagasillas lukk sees.
Muidu nagu öeldud 1wd ja 2wd.

Postitatud: R Jaan 08, 2010 12:06 am
Postitas rmann
Kui sul on arusaamatusi diffrilukkude ja neliveo temadel siis otsi üles kasutala "landy" teema kus on päris hästi algajale asi lahti seletatud.